Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný pracovník personálnej agentúry, personalista (muž/žena), home office
Personella, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiac
800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného/-ú a flexibilného/-ú nového kolegu / kolegyňu do nášho kolektívu, ktorý/-á kompletne zastreší stratégiu náboru a akvízu dočasného pridelenia pre klientov z oblasti výroby a logistiky predovšetkým v trenčianskom a žilinskom kraji.
Hľadáme skúseného kolegu, ktorý pozná trh práce v trenčianskom a žilinskom kraji, pozná firmy, vie zvoliť správne oslovenie klienta, samostatne absolvuje stretnutie s klientom a je schopný vyjednať a vysvetliť podmienky obchodnej spolupráce.
Pozícia je ideálna pre kandidáta, ktorý má praktickú skúsenosť s prácou v agentúre dočasného zamestnávania a dokáže samostatne pracovať.
Práca je na polovičný úväzok s možnosťou zmeny na plný úväzok.
Tvoje úlohy:
- Telefonické a mailové oslovovanie klientov za účelom prenechávania zamestnancov.
- Komunikácia s kandidátmi o prácu (motivácia, skúsenosti, očakávania).
- Aktívne vyhľadávanie nových klientov.
- Kontaktovanie kandidátov, ktorí majú záujem o pracovnú pozíciu.
- Pozývanie vhodných kandidátov na pohovor.
- Príprava pre inzerovanie pracovných ponúk.
- Kalkulácia cenových ponúk
Tvoj profil:
- ideálne bydlisko v Trenčianskom alebo Žilinskom kraji
- Skúsenosti s prácou v agentúre dočasného zamestnávania.
- Ovládanie spisovného slovenského jazyka.
- Máš motiváciu pracovať v oblasti HR a nemyslíš si, že agentúry sú na trhu zbytočné.
- Vieš komunikuješ s ľuďmi a dokážeš vždy zachovať chladnú hlavu a si priateľský.
- Si tímový hráč a záleží ti na tom, aby v tíme bola dobrá nálada.
- Nebojíš sa práce, si pracovitý.
Hľadáme skúseného kolegu, ktorý pozná trh práce v trenčianskom a žilinskom kraji, pozná firmy, vie zvoliť správne oslovenie klienta, samostatne absolvuje stretnutie s klientom a je schopný vyjednať a vysvetliť podmienky obchodnej spolupráce.
Pozícia je ideálna pre kandidáta, ktorý má praktickú skúsenosť s prácou v agentúre dočasného zamestnávania a dokáže samostatne pracovať.
Práca je na polovičný úväzok s možnosťou zmeny na plný úväzok.
Tvoje úlohy:
- Telefonické a mailové oslovovanie klientov za účelom prenechávania zamestnancov.
- Komunikácia s kandidátmi o prácu (motivácia, skúsenosti, očakávania).
- Aktívne vyhľadávanie nových klientov.
- Kontaktovanie kandidátov, ktorí majú záujem o pracovnú pozíciu.
- Pozývanie vhodných kandidátov na pohovor.
- Príprava pre inzerovanie pracovných ponúk.
- Kalkulácia cenových ponúk
Tvoj profil:
- ideálne bydlisko v Trenčianskom alebo Žilinskom kraji
- Skúsenosti s prácou v agentúre dočasného zamestnávania.
- Ovládanie spisovného slovenského jazyka.
- Máš motiváciu pracovať v oblasti HR a nemyslíš si, že agentúry sú na trhu zbytočné.
- Vieš komunikuješ s ľuďmi a dokážeš vždy zachovať chladnú hlavu a si priateľský.
- Si tímový hráč a záleží ti na tom, aby v tíme bola dobrá nálada.
- Nebojíš sa práce, si pracovitý.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca z domu
- flexibilný pracovný čas
- služobný telefón
- dovolenka podľa potreby
- prijemný kolektív
- flexibilný pracovný čas
- služobný telefón
- dovolenka podľa potreby
- prijemný kolektív
Informácie o výberovom konaní
- výberové konanie sa uskutoční prostredníctvom osobného pohovoru, možný aj cez skype a pod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Interná pozícia v personálnej agentúre.
Interná pozícia v personálnej agentúre.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Personalistika
Počet rokov praxe
1
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Personella s.r.o. je poskytovateľom personálnych služieb s partnermi po celom Nemecku, Rakúsku, Taliansku a v iných okolitých krajinách. Sme flexibilným a spoľahlivým partnerom pre spoločnosti všetkých veľkostí a z každého odvetvia. Sústredíme sa na dopravu, logistiku, gastronómiu a remeslá. Taktiež ponúkame nadštandardné poradenstvo pre podnikanie v Nemecku, preklady a preberanie administratívy.
ID: 4169419
Dátum zverejnenia: 17.1.2022
2022-01-17
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Personella, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac