Business excellence manager

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 500 EUR/mesiacFinálnu výšku mzdy posúdime spoločne, na základe Vašich skúseností.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, etablovanú B2B spoločnosť, prinášame aktratívnu pracovnú pozíciu, ktorá je ako ušitá pre kandidáta  ktorý má vášeň pre zlepšovanie procesov a dosahovanie excelentnosti.

V úzskej spolupráci s Generálnym riaditeľom budete zodpovedať za riadenie obchodnej výkonnosti v rámci spoločnosti. Budete podporovať manažment pri stanovení cieľov a rozhodovaní prostredníctvom relevantných analýz a úzsko spolupracovať s vedením oddelenia predaja a marketingu. ​


VAŠE KĽÚČOVÉ KOMPETENCIE  BUDÚ:

- Zhromažďovať a analyzovať interné a externé údaje s cieľom vyhodnocovať potenciál obchodného rozvoja a identifikovať relevantné trendy

- Vykonávať segmentáciu trhu a portfólia klientov s cieľom posúdiť  obchodný potenciál

- Vyvíjať/udržiavať rámec segmentácie zákazníkov

- Využívanie konkurenčných a trhových informácií na identifikáciu nových obchodných príležitostí

- Podporovať proces zostavovania rozpočtu a stanovenie obchodných cieľov

- Operatívne plánovanie a kontroling predaja a marketingu

- Zabezpečovať konzistentnosť a súlad medzi predajnými a marketingovými cieľmi a akčnými plánmi.

- Identifikovanie dôvodov nadmernej/nedostatočnej výkonnosti a definovanie nápravných opatrení

- Priebežne posudzovať produktivitu s cieľom optimalizovať návratnosť investícií do predaja a marketingových činností

- Zostavovanie ročného plánu obchodných kampaní a stanovovanie finančných cieľov v spolupráci s obchodnými a marketingovými tímami

- Zaviesť rutinné postupy na posilnenie spolupráce medzi predajnými a marketingovými tímami

- Navrhnúť procesy a rámec na zabezpečenie (spolu s obchodnými a marketingovými tímami) správneho zberu a kvality údajov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Konkurenčný platový balík a benefity
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Možnosti profesionálneho a osobného rozvoja
  • Dovolenka nad rámec zákona
  • Možnosť Parkingu
  • Flexibilný pracovný čas
  • možnosť Home office
  • Príspevky do Cafeterie, Benefitnej peňaženky
  • Ovocné dni
  • Príspevky do DDS
  • Vzdelávanie
  • Atraktívne  Teambuildingové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Jednotlivé žiadosti posúdime a telefonicky kontaktovať budeme Kandidátov, ktorých profil najviac vyhovuje požiadavkám nášho Klienta.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším Klientom je úspešná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania B2B služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Obchod

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne 3 roky skúseností v oblasti riadenia obchodnej výkonnosti / controllingu / CRM
  • Štrukturovanosť
  • Rozvinuté komunikačné a medziľudské zručnosti
  • kvantitatívne a analytické zručnosti
  • Zručnosti v oblasti riadenia projektov
  • Obchodné znalosti a skúsenosti
  • Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni slovom a písmom je podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Učnayová
E-mail: poslať životopis
ID: 4821091  Dátum zverejnenia: 2.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 3 500 EUR/mesiac