Asistentka pre slovenskú inovatívnu spoločnosť

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 500 EUR/mesiacPlat závisí od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • zabezpečenie bezproblémového chodu recepcie,  administratívne práce
  • komplexná asistencia manažmentu
  • vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
  • zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest​
  • spracovanie dochádzky
  • príprava podkladov, prezentácií pre obchodné stretnutia a rokovania
  • organizovanie stretnutí a konferencií 
  • zabezpečenie back office služieb (preberanie a distribúcia pošty, zabezpečovanie podpisovaniadokumentov a podobne)
  • účasť na poradách vedenia a príprava zápisov z týchto stretnutí

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Príležitosť pracovať pre modernú úspešnú spoločnosť
  • Práca v dynamickom prostredí a rastúcom biznise
  • Možnosť sebarealizácie
  • Multisport karta​

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Naším klientom je inovatívna slovenská spoločnosť poskytujúca energetické riešenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
  • Znalosť anglického jazyka na úrovni B2
  • Organizačné schopnosti
  • Precíznosť a spoľahlivosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Šuníková
E-mail: poslať životopis
ID: 4811505  Dátum zverejnenia: 18.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac