Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka generálneho riaditeľa s anglickým jazykom
PERSONALITY, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď/ Dohodou
Ihneď/ Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 000 EUR/mesiac
1 700 - 2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Personality prináša perspektívnu kariérnu príležitosť pre sebavedomú organizovanú a precíznu kandidátku.
Pre nášho klienta, úspešnú medzinárodnú logistickú spoločnosť, obsadzujeme pozíciu Asistentka generálneho riaditeľa.
NÁPLŃ PRÁCE A KĽÚČOVÉ KOMPETENCIE:
• Prehľadné a efektívne vedenie kompletnej administratívnej agendy
• Organizačné zabezpečenie pre obchodné stretnutia a služobné cesty, príprava podkladov na stretnutia
• Zodpovednosť za internú a externú komunikáciu
• Evidencia, aktualizácia a spracovanie zmlúv
• Kategorizácia dokumentov a kompletizácia podkladov do reportov
• Asistencia pri zabezpečovaní obchodných aktivít a vedenie firemnej agendy
• Koordinácia služobných ciest pre ostatných zamestnancov
• Aktívna spolupráca a podieľanie sa na organizovaní firmených projektov
• Pravidelná komunikácia a reporting vedeniu spoločnosti
Pre nášho klienta, úspešnú medzinárodnú logistickú spoločnosť, obsadzujeme pozíciu Asistentka generálneho riaditeľa.
NÁPLŃ PRÁCE A KĽÚČOVÉ KOMPETENCIE:
• Prehľadné a efektívne vedenie kompletnej administratívnej agendy
• Organizačné zabezpečenie pre obchodné stretnutia a služobné cesty, príprava podkladov na stretnutia
• Zodpovednosť za internú a externú komunikáciu
• Evidencia, aktualizácia a spracovanie zmlúv
• Kategorizácia dokumentov a kompletizácia podkladov do reportov
• Asistencia pri zabezpečovaní obchodných aktivít a vedenie firemnej agendy
• Koordinácia služobných ciest pre ostatných zamestnancov
• Aktívna spolupráca a podieľanie sa na organizovaní firmených projektov
• Pravidelná komunikácia a reporting vedeniu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Firemné benefity: pravidelná valorizácia mzdy, zdravotné voľno, fitnescentrum, darčekové poukážky, jazykové vzdelávanie a i.
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére
• Možnosť kariérneho rastu
• Firemné benefity: pravidelná valorizácia mzdy, zdravotné voľno, fitnescentrum, darčekové poukážky, jazykové vzdelávanie a i.
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére
• Možnosť kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme vám za prejavený záujem. Telefonicky budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí najviac spĺňajú požiadavky a kritériá nášho klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Pozíciu obsadzujeme pre nášho Klienta, úspešnú medzinárodnú spoločnosť
Pozíciu obsadzujeme pre nášho Klienta, úspešnú medzinárodnú spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Predchádzajúca prax na administratívnej pozícii podmienkou
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (B2/C1)
• Proaktívny prístup k práci, vysoká spoľahlivosť
• Vynikajúce organizačné schopnosti, precíznosť
• Flexibilita a vysoké pracovné nasadenie
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (B2/C1)
• Proaktívny prístup k práci, vysoká spoľahlivosť
• Vynikajúce organizačné schopnosti, precíznosť
• Flexibilita a vysoké pracovné nasadenie
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 4486617
Dátum zverejnenia: 18.1.2023
2023-01-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: PERSONALITY, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac