Можливість для людей з України

Práca na zmeny v administratíve

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 700 EUR/mesiacMzda sa bude odvíjať od skúsenosti daného kandidáta a tiež od nastavenia pracovných zmien.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Využite príležitosť stať sa súčasťou medzinárodného tímu ako Document Specialist pre významnú medzinárodnú právnickú spoločnosť.
Tím poskytuje vysokokvalitné, efektívne a komplexné služby v oblasti úpravy dokumentov pre našich 3000 právnikov na celom svete.

Práca je na zmeny systémom 4 dni práce, 4 dni voľno. Celkový priemerný pracovný týždenný čas je 32 hodín.

Preto ak Vám vyhovuje pracovať aj v neštandardnom čase, pošlite nám CV!

Čo bude Vaša náplň práce:
* Vytváranie, formátovanie a updatovanie širokej škály dokumentov, reportov a prezentácií podľa brandingu spoločnosti
* Prepis audio nahrávok
* Zmena dokumentov z rôznych zdrojov do marketingového vizuálu spoločnosti
* Uistenie sa, že všetky zmeny boli zaznamenané a dávajú logický zmysel
* Pomoc interným klientom s technickými otázkami v oblasti spracovania dokumentov

Zamestnanecké výhody, benefity

* 32 hodinový pracovný týždeň
* Príležitosť stať sa profesionálom vo využívaní Microsoft Word
* Možnosť naštartovať kariéru v medzinárodnej právnickej spoločnosti
* Moderné pracovné prostredie
* Zmenový systém Vám umožní dostatok priestoru na inú pracovnú činnosť alebo viac osobného voľna

Na ostatných benefitoch aktuálne pracujeme a radi Vám ich predstavíme na osobnom pohovore.

Informácie o výberovom konaní

Ponúkame aj juniorský level tejto pozície. Môžete sa zapojiť do nášho školiaceho programu a v priebehu niekoľkých mesiacov sa vypracovať na pozíciu Document Specialist.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Právnické činnosti

Freshfields Bruckhaus Deringer je globálna advokátska kancelária. Máme dlhú históriu úspešnej spolupráce s poprednými svetovými priemyselnými a finančnými spoločnosťami, inštitúciami a vládami s ich komplexnými projektmi, transakciami a výzvami. Našich viac ako 2 800 právnikov poskytuje komplexné poradenstvo v oblasti obchodného práva v našich 27 kanceláriách vo významných svetových obchodných a finančných centrách a v popredných miestnych advokátskych kanceláriách.
Sme hrdí na to, že otvárame centrum zdieľaných služieb v Bratislave na Slovensku, ktoré dopĺňa naše existujúce centrum v Manchestri vo Veľkej Británii. Toto nové centrum v Bratislave je ďalším krokom v dlhodobom pláne FBD vybudovať integrovanú sieť business services centier v strednej Európe, Manchestri a zvyšku sveta. Umožní nám to poskytovať globálnejší a konzistentnejší prístup k poskytovaným službám.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Pokročilá znalosť Microsoft Word
* Zameranie na detail
* Strojopis
* Flexibilita a snaha profesionálne rásť
* Schopnosť pracovať v teame a pod tlakom
* Aktívna znalosť anglického jazyka
* Orientácia na zákazníka a proaktívny prístup k riešeniu problémov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Magdolenová
Tel.: +421947957711
E-mail: poslať životopis
ID: 4418073  Dátum zverejnenia: 23.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac