Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Práca na zmeny v administratíve
PERSONALITY, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 1 700 EUR/mesiacMzda sa bude odvíjať od skúsenosti daného kandidáta a tiež od nastavenia pracovných zmien.
1 400 - 1 700 EUR/mesiacMzda sa bude odvíjať od skúsenosti daného kandidáta a tiež od nastavenia pracovných zmien.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Využite príležitosť stať sa súčasťou medzinárodného tímu ako Document Specialist pre významnú medzinárodnú právnickú spoločnosť.
Tím poskytuje vysokokvalitné, efektívne a komplexné služby v oblasti úpravy dokumentov pre našich 3000 právnikov na celom svete.
Práca je na zmeny systémom 4 dni práce, 4 dni voľno. Celkový priemerný pracovný týždenný čas je 32 hodín.
Preto ak Vám vyhovuje pracovať aj v neštandardnom čase, pošlite nám CV!
Čo bude Vaša náplň práce:
* Vytváranie, formátovanie a updatovanie širokej škály dokumentov, reportov a prezentácií podľa brandingu spoločnosti
* Prepis audio nahrávok
* Zmena dokumentov z rôznych zdrojov do marketingového vizuálu spoločnosti
* Uistenie sa, že všetky zmeny boli zaznamenané a dávajú logický zmysel
* Pomoc interným klientom s technickými otázkami v oblasti spracovania dokumentov
Tím poskytuje vysokokvalitné, efektívne a komplexné služby v oblasti úpravy dokumentov pre našich 3000 právnikov na celom svete.
Práca je na zmeny systémom 4 dni práce, 4 dni voľno. Celkový priemerný pracovný týždenný čas je 32 hodín.
Preto ak Vám vyhovuje pracovať aj v neštandardnom čase, pošlite nám CV!
Čo bude Vaša náplň práce:
* Vytváranie, formátovanie a updatovanie širokej škály dokumentov, reportov a prezentácií podľa brandingu spoločnosti
* Prepis audio nahrávok
* Zmena dokumentov z rôznych zdrojov do marketingového vizuálu spoločnosti
* Uistenie sa, že všetky zmeny boli zaznamenané a dávajú logický zmysel
* Pomoc interným klientom s technickými otázkami v oblasti spracovania dokumentov
Zamestnanecké výhody, benefity
* 32 hodinový pracovný týždeň
* Príležitosť stať sa profesionálom vo využívaní Microsoft Word
* Možnosť naštartovať kariéru v medzinárodnej právnickej spoločnosti
* Moderné pracovné prostredie
* Zmenový systém Vám umožní dostatok priestoru na inú pracovnú činnosť alebo viac osobného voľna
Na ostatných benefitoch aktuálne pracujeme a radi Vám ich predstavíme na osobnom pohovore.
* Príležitosť stať sa profesionálom vo využívaní Microsoft Word
* Možnosť naštartovať kariéru v medzinárodnej právnickej spoločnosti
* Moderné pracovné prostredie
* Zmenový systém Vám umožní dostatok priestoru na inú pracovnú činnosť alebo viac osobného voľna
Na ostatných benefitoch aktuálne pracujeme a radi Vám ich predstavíme na osobnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní
Ponúkame aj juniorský level tejto pozície. Môžete sa zapojiť do nášho školiaceho programu a v priebehu niekoľkých mesiacov sa vypracovať na pozíciu Document Specialist.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Právnické činnosti
Freshfields Bruckhaus Deringer je globálna advokátska kancelária. Máme dlhú históriu úspešnej spolupráce s poprednými svetovými priemyselnými a finančnými spoločnosťami, inštitúciami a vládami s ich komplexnými projektmi, transakciami a výzvami. Našich viac ako 2 800 právnikov poskytuje komplexné poradenstvo v oblasti obchodného práva v našich 27 kanceláriách vo významných svetových obchodných a finančných centrách a v popredných miestnych advokátskych kanceláriách.
Sme hrdí na to, že otvárame centrum zdieľaných služieb v Bratislave na Slovensku, ktoré dopĺňa naše existujúce centrum v Manchestri vo Veľkej Británii. Toto nové centrum v Bratislave je ďalším krokom v dlhodobom pláne FBD vybudovať integrovanú sieť business services centier v strednej Európe, Manchestri a zvyšku sveta. Umožní nám to poskytovať globálnejší a konzistentnejší prístup k poskytovaným službám.
Freshfields Bruckhaus Deringer je globálna advokátska kancelária. Máme dlhú históriu úspešnej spolupráce s poprednými svetovými priemyselnými a finančnými spoločnosťami, inštitúciami a vládami s ich komplexnými projektmi, transakciami a výzvami. Našich viac ako 2 800 právnikov poskytuje komplexné poradenstvo v oblasti obchodného práva v našich 27 kanceláriách vo významných svetových obchodných a finančných centrách a v popredných miestnych advokátskych kanceláriách.
Sme hrdí na to, že otvárame centrum zdieľaných služieb v Bratislave na Slovensku, ktoré dopĺňa naše existujúce centrum v Manchestri vo Veľkej Británii. Toto nové centrum v Bratislave je ďalším krokom v dlhodobom pláne FBD vybudovať integrovanú sieť business services centier v strednej Európe, Manchestri a zvyšku sveta. Umožní nám to poskytovať globálnejší a konzistentnejší prístup k poskytovaným službám.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Pokročilá znalosť Microsoft Word
* Zameranie na detail
* Strojopis
* Flexibilita a snaha profesionálne rásť
* Schopnosť pracovať v teame a pod tlakom
* Aktívna znalosť anglického jazyka
* Orientácia na zákazníka a proaktívny prístup k riešeniu problémov
* Zameranie na detail
* Strojopis
* Flexibilita a snaha profesionálne rásť
* Schopnosť pracovať v teame a pod tlakom
* Aktívna znalosť anglického jazyka
* Orientácia na zákazníka a proaktívny prístup k riešeniu problémov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 4418073
Dátum zverejnenia: 2.5.2023
2023-05-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: PERSONALITY, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac