Можливість для людей з України

Creative Document Specialist pre medzinárodnú právnickú spoločnosť

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacVýška mzdy bude závisieť od skúseností daného kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Využite príležitosť stať sa súčasťou tímu ako Creative Document Specialist pre významnú medzinárodnú právnickú spoločnosť Freshfields.
Ako Creative Document Specialists budete poskytovať podporu našim právnickým kanceláriám po celom svete. Hľadáme ľudí so zmyslom pre detail a silnými technickými zručnosťami - najmä Microsoft PowerPoint.

Práca je na zmeny systémom 4 dni práce, 4 dni voľno. Celkový priemerný pracovný týždenný čas je 32 hodín.

Náplň práce:
* Vytvárať, formátovať a aktualizovať širokú škálu prezentácií, tréningových materiálov, plagátov a iných podkladov v súlade s firemným brandingom
* Zmena dokumentov z rôznych zdrojov do marketingového vizuálu spoločnosti
* Uistenie sa, že všetky zmeny boli zaznamenané a dávajú logický aj estetický zmysel
* Pomoc interným klientom s technickými otázkami v oblasti tvorby prezentačných materiálov

Zamestnanecké výhody, benefity

* 32 hodinový pracovný týždeň
* Príležitosť stať sa profesionálom vo využívaní Microsoft Powerpoint
* Možnosť naštartovať kariéru v medzinárodnej právnickej spoločnosti
* Moderné pracovné prostredie
* Zmenový systém Vám umožní dostatok priestoru na inú pracovnú činnosť alebo viac osobného voľna

Na ostatných benefitoch aktuálne pracujeme a radi Vám ich predstavíme na osobnom pohovore.

Informácie o výberovom konaní

Každé CV starostlivo zvážime a kontaktovať budeme len vhodných kandidátov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Právnické činnosti

Freshfields Bruckhaus Deringer je globálna advokátska kancelária. Máme dlhú históriu úspešnej spolupráce s poprednými svetovými priemyselnými a finančnými spoločnosťami, inštitúciami a vládami s ich komplexnými projektmi, transakciami a výzvami. Našich viac ako 2 800 právnikov poskytuje komplexné poradenstvo v oblasti obchodného práva v našich 27 kanceláriách vo významných svetových obchodných a finančných centrách a v popredných miestnych advokátskych kanceláriách.
Sme hrdí na to, že otvárame centrum zdieľaných služieb v Bratislave na Slovensku, ktoré dopĺňa naše existujúce centrum v Manchestri vo Veľkej Británii. Toto nové centrum v Bratislave je ďalším krokom v dlhodobom pláne FBD vybudovať integrovanú sieť business services centier v strednej Európe, Manchestri a zvyšku sveta. Umožní nám to poskytovať globálnejší a konzistentnejší prístup k poskytovaným službám.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Adobe Photoshop - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Veľmi dobrá znalosť Microsoft PowerPoint
* Znalosť Adobe Photoshop výhodou
* Cit pre dizajn a estetiku prezentačných materiálov
* Aktívna znalosť anglického jazyka
* Schopnosť pracovať v tíme a pod tlakom
* Schopnosť asertívnej a efektívnej komunikácie
* Orientácia na zákazníka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Magdolenová
Tel.: +421947957711
E-mail: poslať životopis
ID: 4414230  Dátum zverejnenia: 21.9.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac