Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Specialist for Hungarian market
PERSONALITY, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacVýkonnostný bonus
1 300 EUR/mesiacVýkonnostný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Spracovanie a úprava objednávok v internom systéme
- Správa dát zákazníkov
- Administratívna príprava, zmena a ukončenie zmlúv so zákazníkmi
- Komunikácia so zákazníkmi /cez e-mail a telefón/
- Poskytovanie informácií o dodávke produktov
- Riešenie požiadaviek zákazníkov
- Podpora marketingových aktivít
- Kontrola údajov o prichádzajúcich platbách
- Podpora obchodného tímu
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Možnosť kariérneho postupu - job rotation
- Príjemné pracovné prostredie a kolektív
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce na home office
- Finančná odmena formou ročného bonusu
- 3 dni dovolenky naviac
- Príspevok na dochádzanie
- Preplácanie PN/OČR
- Príspevok na DDS
- Nadštandardná zdravotná starostlivosť
- Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- Zľavy na pohonné hmoty - Tankovacia karta/Routex
- Podpora jazykového vzdelávania
- Darčekové poukážky na šport, kultúru a rekreáciu
- Komplexný systém zaškolenia a tréningov
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme vám za prejavený záujem. Jednotlivé žiadosti posúdime a telefonicky kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí najviac spĺňajú požiadavky a kritériá nášho klienta.
Pracovná pozícia sa obsadzuje ako zástup počas materskej/rodičovskej dovolenky.
Pracovná pozícia sa obsadzuje ako zástup počas materskej/rodičovskej dovolenky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov
Našim klientom je silná a úspešná medzinárodná obchodná spoločnosť OMV Slovensko, člen skupiny OMV, významného svetového výrobcu ropy a zemného plynu a inovatívnych energetických riešení pre petrochemický priemysel.
Vyše 25 ročná tradícia pôsobenia na slovenskom trhu a vyše 60 ročná história pôsobenia v medzinárodnom meradle sú zárukou stability a kvality, ktorú náš klient ponúka.
Našim klientom je silná a úspešná medzinárodná obchodná spoločnosť OMV Slovensko, člen skupiny OMV, významného svetového výrobcu ropy a zemného plynu a inovatívnych energetických riešení pre petrochemický priemysel.
Vyše 25 ročná tradícia pôsobenia na slovenskom trhu a vyše 60 ročná história pôsobenia v medzinárodnom meradle sú zárukou stability a kvality, ktorú náš klient ponúka.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené min. SŠ vzdelanie
- Ovládanie maďarského jazyka slovom aj písmom je podmienkou
- Pokročilá znalosť anglického jazyka
- Výborné komunikačné zručnosti
- Dobrá znalosť MS Office
- Schopnosť riešiť problémy
- Zodpovednosť
- Tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 3998678
Dátum zverejnenia: 11.11.2020
2020-11-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: PERSONALITY, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac