Asistent Obchodného manažéra s nemčinou

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď / Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 500 EUR/mesiac+ bonusy (posúdime spoločne podľa Vašich skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre ambicióznu spoločnosť s dlhoročnou históriou obsadzujeme pozíciu Asistent Obchodného manažéra. Spoločnosť s vlastnými dizajnérmi a špičkovou technológiou poskytuje kreatívne riešenia v oblasti packagingu, ofsetovej a digitálnej tlače. Spoločnosť získala ocenenie Zlatý klinec v kategórii Design a ocenenie Model Young Package.

Táto príležitosť je pre motivovaného Kandidáta, ktorý by rád svoj potenciál rozvíjal pod vedením skúseného profesionála s možnosťou vypracovať sa na Obchodného manažéra. Stanete sa dôležitou súčasťou dynamického obchodného teamu v Bratislave.

PRACOVNÁ NÁPLŇ A KOMPETENCIE:
  • Kompletná podpora Obchodného manažéra pri realizovaní zákaziek v Rakúsku a na Slovensku
  • Aktívna komunikácia so zákazníkmi, udržiavanie a rozvoj obchodných vzťahov
  • Spolupráca s internými dizajnérmi a technickým oddelením
  • Vypracovávanie cenových ponúk, príprava podkladov pre rokovania
  • Individuálny prístup a riešenie jednotlivých obchodných prípadov
  • Práca v internom CRM systéme a pokrytie potrebnej administratívy

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročným pôsobením na rakúskom a slovenskom na trhu
  • Motivujúce finančné ohodnotenie
  • Individuálny a ľudský prístup zo strany vedenia
  • Notebook, mobilný telefón
  • Flexibilná pracovná doba
  • Kvalitný zaškoľovací proces na centrále spoločnosti v Bratislave
  • Veľký priestor pre sebarealizáciu

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Pozíciu obsadzujeme pre významnú a ambicióznu spoločnosť pôsobiacu v oblasti packagingu, digitálnej a ofsetovej tlače.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Podmienkou je min 3-ročná skúsenosť na obchodnej pozícií
  • Aktívna znalosť nemeckého jazyka, budete komunikovať s rakúskymi Klientmi
  • Chuť na sebe pracovať
  • Výborné komunikačné zručnosti, kreativita
  • Samostatnosť, kultivované vystupovanie, profesionálny prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Nela Jakubisová
Tel.: +421948376550
E-mail: poslať životopis
ID: 3974131  Dátum zverejnenia: 25.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac