Sales Administrative Support

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Miesto práce je Bratislava, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Adekvátne finančné ohodnotenie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Poskytovanie administratívnej podpory pre čerpacie stanice
  • Komunikácia s partnermi a poskytovanie informácií
  • Zodpovednosť za zber dát z čerpacích staníc
  • Správa zmlúv obchodných partnerov
  • Podpora obchodného oddelenia a manažmentu spoločnosti
  • Úzka spolupráca s manažérom oddelenia
  • Správa dát
  • Sledovanie energetickej spotreby čerpacích staníc
  • Poskytovanie podpory pri vyhľadávaní nových partnerov, zodpovedných za chod čerpacích staníc
  • Spracovanie reportov a analýz
  • Práca s internými systémami a Microsoft Excel, SAP

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Ponúkame zázemie dynamickej a úspešnej medzinárodnej spoločnosti
  • Možnosť kariérneho postupu v medzinárodnom prostredí v rámci skupiny
  • Využívanie cudzích jazykov na dennej báze
  • Príjemné pracovné prostredie v centre mesta
  • Flexibilný pracovný čas
  • Finančná odmena vo forme ročného bonusu
  • Komplexný systém zaškolenia a tréningov
  • Príspevok na DDS

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre úspešnú a dynamickú medzinárodnú spoločnosť s dlhoročnou tradíciou pôsobenia v ropnom a plynárenskom priemysle v medzinárodnom meradle.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené VŠ vzdelanie, obchodného/ekonomického zamerania
  • Ovládanie anglického jazyka na aktívnej úrovni
  • Výborné komunikačné zručnosti
  • Veľmi dobrá znalosť MS Office /predovšetkým Excel/, SAP je výhoda
  • Schopnosť riešiť problémy
  • Zodpovednosť, proaktívny prístup
  • Tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Jančovičová Gyepes
E-mail: poslať životopis
ID: 3332866  Dátum zverejnenia: 12.3.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Adekvátne finančné ohodnotenie