Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Üzleti adminisztrációs munkatárs
PERSONALITY, s.r.o.
Miesto práce
Miesto práce je Bratislava, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava
Miesto práce je Bratislava, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
ASAP/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou /bude bližšie špecifikovaný na osobnom stretnutí/
Dohodou /bude bližšie špecifikovaný na osobnom stretnutí/
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máte radi dynamickú prácu, pri ktorej môžete využívať cudzie jazyky a pracovať v medzinárodnom prostredí, tak využite príležitosť a staňte sa súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá vám ponúka stabilitu, príjemné pracovné prostredie a možnosť profesijného rastu!
Vaše hlavné úlohy budú:
Vaše hlavné úlohy budú:
- Poradenstvo a podpora pre kľúčových zákazníkov spoločnosti
- Komunikácia s firemnými klientmi / zodpovednosť za maďarský a nemecký trh /
- Správa agendy tankovacích kariet
- Nastavenie zmluvných údajov
- Sledovanie úverového rizika
- Spolupráca pri nastavení platobných procesov
- Údržba dát čerpacích staníc
- Správa zmluvnej agendy zákazníkov
- Aktivácia služieb pre zákazníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame Vám:
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
- Priestor pre sebarealizáciu
- Možnosť profesijného a kariérneho rastu
- Využívanie cudzích jazykov
- Rozvinutý sociálny program
- Medzinárodný systém benefitov
- Nadštandardnú zdravotnú starostlivosť
- Flexibilný pracovný čas
- Príjemný kolektív a pracovné prostredie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, úspešnú medzinárodnú obchodnú spoločnosť so stabilnou pozíciou na trhu. Náš klient Vám ponúka stabilitu, príjemné prostredie a zaujímavé pracovné výzvy, pri ktorých môžete využiť svoje doterajšie skúsenosti a ďalej profesijne rásť.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, úspešnú medzinárodnú obchodnú spoločnosť so stabilnou pozíciou na trhu. Náš klient Vám ponúka stabilitu, príjemné prostredie a zaujímavé pracovné výzvy, pri ktorých môžete využiť svoje doterajšie skúsenosti a ďalej profesijne rásť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené SŠ vzdelanie
- Ovládanie maďarského a nemeckého jazyka slovom aj písmom
- Výborné komunikačné zručnosti
- Veľmi dobrá znalosť MS Office /predovšetkým Excel/, SAP je výhoda
- Schopnosť riešiť problémy
- Zodpovednosť, proaktívny prístup
- Tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 3187951
Dátum zverejnenia: 14.9.2017
2017-09-14
lokalita: Miesto práce je Bratislava, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: PERSONALITY, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou /bude bližšie špecifikovaný na osobnom stretnutí/