Üzleti adminisztrációs munkatárs

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Miesto práce je Bratislava, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou /bude bližšie špecifikovaný na osobnom stretnutí/

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máte radi dynamickú prácu, pri ktorej môžete využívať cudzie jazyky a pracovať v medzinárodnom prostredí, tak využite príležitosť a staňte sa súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá vám ponúka stabilitu, príjemné pracovné prostredie a možnosť profesijného rastu!

Vaše hlavné úlohy budú:
  • Poradenstvo a podpora pre kľúčových zákazníkov spoločnosti
  • Komunikácia s firemnými klientmi / zodpovednosť za maďarský a nemecký trh /
  • Správa agendy tankovacích kariet
  • Nastavenie zmluvných údajov
  • Sledovanie úverového rizika
  • Spolupráca pri nastavení platobných procesov
  • Údržba dát čerpacích staníc
  • Správa zmluvnej agendy zákazníkov
  • Aktivácia služieb pre zákazníkov

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame Vám:
  • Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
  • Priestor pre sebarealizáciu
  • Možnosť profesijného a kariérneho rastu
  • Využívanie cudzích jazykov
  • Rozvinutý sociálny program
  • Medzinárodný systém benefitov
  • Nadštandardnú zdravotnú starostlivosť
  • Flexibilný pracovný čas
  • Príjemný kolektív a pracovné prostredie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, úspešnú medzinárodnú obchodnú spoločnosť so stabilnou pozíciou na trhu. Náš klient Vám ponúka stabilitu, príjemné prostredie a zaujímavé pracovné výzvy, pri ktorých môžete využiť svoje doterajšie skúsenosti a ďalej profesijne rásť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené SŠ vzdelanie
  • Ovládanie maďarského a nemeckého jazyka slovom aj písmom
  • Výborné komunikačné zručnosti
  • Veľmi dobrá znalosť MS Office /predovšetkým Excel/, SAP je výhoda
  • Schopnosť riešiť problémy
  • Zodpovednosť, proaktívny prístup
  • Tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Jančovičová Gyepes
E-mail: poslať životopis
ID: 3187951  Dátum zverejnenia: 14.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou /bude bližšie špecifikovaný na osobnom stretnutí/