Hlavný samostatný účtovník

Personal service, s.r.o.

Miesto práce
Trnavský kraj, Olomoucký kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiac1200 - 1800 € brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- samostatné spracovanie a vedenie podvojného účtovníctva spoločnosti
- zodpovednosť za spracovanie mesačnej, kvartálnej a ročnej uzávierky
- zodpovednosť za prípravu a podávanie daňových priznaní
- spolupráca s audítormi a daňovými úradmi
- komunikácia so štátnymi inštitúciami a bankami
- kontrola účtovných kníh a účtov, DPH, majetku a metodík
- spracovanie a kontrola štatistických a finančných výkazov
- pravidelný reporting a komunikácia s materskou spoločnosťou

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás táto pracovná pozícia oslovila zašlite nám prosím Váš životopis na emailovú adresu : [email protected] v slovenskom jazyku. Ak máte nejaké otázky informujte sa na tel. číslach : 033 / 55 11 111, 0903 727 040, 0918 538 055 (Po-Pi medzi 8:00-16:00 hod.). V prípade že Váš zaslaný životopis bude spĺňať požiadavky zadané našim klientom, prizveme Vás na osobný pohovor. Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať požiadavky (v opačnom prípade si Váš životopis zaradíme do evidencie). Za pochopenie ďakujeme. Viac pracovných pozícií nájdete na www.personalservice.sk ! Tím Personal service

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Obchodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

financie/účtovníctvo/ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ/VŠ vzdelanie v odbore financie/účtovníctvo/ekonomika
- aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
- skúsenosti s vedením účtovníctva minimálne 5 rokov
- ochota cestovať do Olomouca v ČR kvôli implementácii a školeniu SAP (cca 14 dní v mesiaci)
- cca ročná práca na projekte - implementácia SAP do spoločnosti
- znalosť SAP - výhodou
- 2x ročne možné školenia v zahraničí
- znalosť MS Office na pokročilej úrovni
- znalosť spracovania komplexnej účtovnej agendy
- znalosť účtovných a daňových predpisov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Agentúra Personal service s.r.o. je personálno-vzdelávacia spoločnosť.
Ponúka komplexné služby v oblasti personalistiky, sprostredkovania práce a vzdelávacích tréningových programov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3835018  Dátum zverejnenia: 20.12.2019  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac