Administratívny asistent - v oblasti zdravotníctva

Persona Grata HR s.r.o.

Miesto práce
Klemensova 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac2 krát do roka finančné odmeny 50 % z platu.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Administratívna a telefonická komunikácia s klientmi a lekármi.
- Prijímanie objednávok.
- Zabezpečenie termínov pre klientov.
- Evidencia objednávok, realizovaných návštev v excely, príprava podkladov vo worde, e-mailová komunikácia.
- Práca v internom informačnom systéme.
- Odvoz vakcín, materiálu k lekárom 1-krát za mesiac.
- Občasné osobné stretnutia s klientmi a lekármi.
- Pracovný čas PO- PIA 7:30 - 15:30

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Flexibilná práca v menšom priateľskom kolektíve.
  • Firemné akcie.
  • Vzdelávanie – coaching pre oddelenie.
  • 2 krát do roka finančné odmeny 50 % z platu.
  • Školenie prvej pomoci.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o túto pozíciu zašlite prosím svoj životopis v slovenskom jazyku.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť

Klientom je spoločnosť poskytujúca privátnu asistenčnú službu dostupnú 24 hodín 7 dní v týždni, prostredníctvom konzultácie a služby popredných lekárskych špecialistov. Ponúka svojim klientom, ich rodinám a priateľom, firmám a business partnerom jedinečnú službu, komplexného riešenia zdravotných problémov na mieru, ako aj individuálnu pomoc na ceste ku všetkým oblastiam lekárskeho ošetrenia a prístup k odborným konzultáciám prostredníctvom rozsiahlej siete popredných klinických medicínskych špecialistov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratívy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • systematickosť,
  • dôslednosť,
  • individuálne pracovať,
  • flexibilita,
  • proklientský prístup,
  • time manažment,
  • myslenie v súvislostiach

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna agentúra. Obsadzujeme pozície v zastúpení našich klientov vo viacerých oblastiach. Úspešný kandidát sa stáva priamo zamestnancom nášho klienta.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Terézia Lipanová
E-mail: poslať životopis
ID: 4803626  Dátum zverejnenia: 9.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac