Back Office Asistent

Performia s. r. o.

Miesto práce
Buzulucká 3, 960 01 Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacsystém odmien za výsledky oddelenia

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Spoločnosť HYSTER Slovakia s.r.o sa zaoberá predajom a prenájmom vysokozdvižnej techniky (ďalej len VZV – vysokozdvižné vozíky) značky HYSTER. Spoločnosť disponuje veľkou prenájmovou flotilou do ktorej hľadá šikovnú osobnosť, ktorá zvládne povinnosti back office asistenta, a to v tomto rozsahu:

• spracovávať objednávky, fakturácie a administratívne zázemie prenájmov VZV a strojov zn. HYSTER
• aktívne komunikovať so servisným oddelením firmy - zabezpečenie servisu, kontroly a prípravy VZV a strojov ku klientovi a od neho
• kompetentne vyriešiť prípadné problémy/reklamácie súvisiace s prenájmami
• aktívne komunikovať so zákazníkmi, obchodníkmi, dodávateľmi a prepravcami
• na zverenej pracovnej pozícii veľmi dobre kontrolovať kredibilitu a dôveryhodnosť zákazníkov
• vedieť zorganizovať logistiku prepravy ku zákazníkom a späť
• robiť pri kontakte so zákazníkmi spoločnosti HYSTER dobré meno

Zamestnanecké výhody, benefity

• nebudete sa „nudiť“ ani minútu, je to pre osobnosť s aktívnym prístupom k práci a životu.
• práca v známej, renomovanej spoločnosti ktorej trend je neustále rastúci
• spoločnosť sídli v reprezentatívnych priestoroch a priestrannými kanceláriami
• podpora oddelenia a kvalitné úvodné zaškolenia
• vďaka veľmi dobrým a stabilným výsledkom istota budúcnosti a vysoká podpora odborného rastu
• výhoda je, že budete mať vysoko kompetentného nadriadeného
• ...ostatné výhody môžeme vykomunikovať osobne

Informácie o výberovom konaní

Práca „Back office asistenta“ je práca pre osobnosť, ktorá má rada prácu na jednom mieste so stabilným zázemím. Prevažne ide o administratívne činnosti, ktoré je potrebné dobre organizovať a držať v poriadku. Na druhej strane, pri riešení logistiky (prepravy) a organizovaní vo vysokej miere využijete svoje komunikačné schopnosti a logické uvažovanie. Vašimi komunikačnými partnermi budú predovšetkým klienti, prepravcovia, vaši kolegovia -manažéri predaja a prenájmu, a kolegovia so servisného oddelenia.
Ak ste ochotný/á sa v tejto oblasti stať oporným bodom pre kolegov z prenájmovej flotily a klientov, tvrdo na sebe pracovať a pomáhať tímu dosahovať dobré výsledky, ozvite sa nám!
Na začiatku sa môžete oprieť o kvalifikovanú podporu kolegov a skvelého nadriadeného, neskôr sa však od Vás očakáva úplná samostatnosť.
Hľadáme doteraz úspešnú osobnosť, ktorá už v predchádzajúcej práci dosiahla dobré a preukázateľné výsledky. Ak ste sa v tejto práci „našli“ , spoločnosť Vám dokáže zabezpečiť istotu budúcnosti, stabilitu, odborný rast a dobrý príjem.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Náš klient spoločnosť HYSTER Slovakia s.r.o, je popredná slovenská firma so silným zázemím 90 ročnej tradície materskej firmy, ktorá pôsobí vo viac ako 130 krajinách sveta. HYSTER ponúka rozsiahlu škálu manipulačnej techniky, od skladových zariadení, cez takmer všetky typy priemyselných vysokozdvižných vozíkov, až po zariadenia určené na manipuláciu s kontajnermi. Slovenská spoločnosť má viac ako 20 ročné skúsenosti a v oblasti prenájmu je líder na trhu. Poskytuje stabilnú pomoc slovenským firmám s možnosťou stoštyridsiatich modelov vysokozdvižných vozíkov s kapacitou až do 52 ton. Spoločnosť HYSTER patrí medzi výrobcov najsilnejších vysokozdvižných vozíkov na svete a preto môže slovenský tím vyhovieť rôznym zákazníckym potrebám v tejto oblasti. Má dynamický prístup k úspechu a preto v nej nájdete ľudí orientovaných na skvelé výsledky s priateľským prístupom k životu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

stroje a technika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

ideálne 2, ale nie je nutná podmienka

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• mať vzťah k poriadku v administratívnej časti práce
• veľká výhoda je mať skúsenosti v logistike
• výhodou by bolo rozumieť VZV alebo mať logické myslenie
• byť orientovaný na pomoc klientovi a trpezlivý pri komunikácii s ním
• byť ochotný zotrvať, prekonať prvé kroky a prekážky a nevzdať sa.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Performia s.r.o sa špecializuje na budovanie tímu. Nie sme personálna agentúra a ani nerobíme personálny leasing. Orientujeme sa predovšetkým na kvalitu dodávaných kandidátov. Robíme pre našich klientov výber, prípadne ďalšie výberové procesy a pomocou našich on - line nástrojov urýchľujeme a skvalitňujeme komunikáciu počas výberového procesu. Podľa výsledkov je kandidát doporučený klientovi. Konečné rozhodnutie o prijatí kandidáta urobí klient sám a takisto samostatne a priamo s ním podpisuje pracovnú zmluvu.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4773379  Dátum zverejnenia: 29.2.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac