Regionálny obchodný manažér hygienických riešení pre čistotu prevádzok

Performia s. r. o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac% z dosiahnutého obratu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- napĺňanie individuálnych obchodných cieľov v pridelenom regióne
- prieskum a analýza trhu
- aktívne vyhľadávanie a získavanie nových obchodných príležitostí v segmente výrobných firiem (automotive, potravinárstvo, strojárstvo )
- analýza a spracovanie potrieb zákazníkov
- prezentácia ponúkaných riešení , poradenská a projektová - akvizičná činnosť B2B
- administratívne spracovanie objednávok
- vyhodnocovanie a analýza vlastnej obchodnej aktivity

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie stabilnej , úspešnej a renomovanej obchodnej spoločnosti
- dobrý tím a priama podpora a komunikácia zo strany samotného majiteľa
- napriek tvrdšiemu štartu pri dosahovaní veľmi dobrých výsledkov vysoký zárobok a istá dlhodobá budúcnosť zabezpečená
- motivačný a neobmedzený príjem na základe dosiahnutých výsledkov
- kvalitné vstupné zaškolenie, neustály odborný, osobnostný prípadne aj katiérny rozvoj
- sloboda organizovania svojho pracovného času - dôležité sú výsledky
- služobný automobil aj iné výhody
- vysokokvalitné a širokospektrálne riešenia a produkty

Informácie o výberovom konaní

Výkon práce obchodníka vo väčšom regióne je pri štarte vždy náročný. A najmä, ak sa jedná o predaj “riešení” a nielen hmotných produktov. Je to beh “na dlhé trate - projektový predaj, čo vyžaduje zvládnutie počiatočných prekážok. Skutočné a dlhodobo udržateľné výsledky sa dostavia až po niekoľkých mesiacoch.
Nadviažete však na veľmi dobré meno a výsledky svojho potenciálneho zamestnávateľa. Veľkou výhodou je vysoká kvalita, široký sortiment a konkurenčné ceny.
V prípade obchodníka takéhoto sortimentu, keďže sa jedná o “beh na dlhšiu trať”, je potrebné byť trpezlivý a vytrvalý. Hneď na začiatku sa však môžete oprieť o veľkú a priamu pomoc zo strany majiteľa firmy.
Bude sa od Vás očakávať získavanie nových obchodných príležitostí. Preto budeme akceptovať len takých kandidátov, ktorí už vo svojej predchádzajúcej pracovnej činnosti dosiahli veľmi dobré výsledky. Budete sa však učiť od tých najlepších, ktorí Vás naučia všetko potrebné počas úvodných zaškolovaní a aj v ďalšom napredovaní.
Je pre Vás výkon práce obchodníka výzvou a zaujímavým povolaním? Preferujete slobodu organizovania svojho pracovného času, cestovanie a stretávanie sa so zaujímavými ľuďmi? Dokážete pracovať samostatne aj formou “home office”, hoci sa budete pravidelne na mesačnej báze stretávať so svojimi kolegami na centrále? Myslíte si, že máte schopnosti nielen predávať, ale aj pomôcť našiť na mieru najlepšie riešenia pre klienta? Tak je to príležitosť práve pre Vás. Dobré výsledky Vám zabezpečia motivačný a neobmedzený príjem a istú dlhodobú budúcnosť.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Naším klientom je spoločnosť LORIKA Slovakia s.r.o., so sídlom v Sučanoch, stabilná a renomovaná obchodná spoločnosť, ktorá poskytuje svoje riešenia stredným a veľkým výrobným spoločnostiam už od roku 1995. Zaoberá sa oblasťou osobnej a priemyselnej hygieny vysokej kvality. Jej poslaním je vytvoriť dlhodobý vzťah so zákazníkom, ktorý je založený na poskytovaní kvalitného a komplexného hygienického servisu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-skúsenosti s predajom B2B
-preukázateľné výsledky z predchádzajúcej pracovnej činnosti
-samostatnosť a ochota cestovať vo väčšom teritóriu, -rovnako ako aj na stretnutia v materskej spoločnosti v Sučanoch
-časová flexibilita
-chuť napredovať a pracovať na sebe
-skúsenosti s predajom B2B
-preukázateľné výsledky z predchádzajúcej pracovnej činnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Performia s.r.o sa špecializuje na budovanie tímu. Nie sme personálna agentúra a ani nerobíme personálny leasing. Orientujeme sa predovšetkým na kvalitu dodávaných kandidátov. Robíme pre našich klientov výber, prípadne ďalšie výberové procesy a pomocou našich on - line nástrojov urýchľujeme a skvalitňujeme komunikáciu počas výberového procesu. Podľa výsledkov je kandidát doporučený klientovi. Konečné rozhodnutie o prijatí kandidáta urobí klient sám a takisto samostatne a priamo s ním podpisuje pracovnú zmluvu.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4753200  Dátum zverejnenia: 7.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac