Service Desk Analyst (Ref. č.: 133321BR)

PEPSI-COLA SR, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava , Slovakia, Bratislavský kraj, Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V súlade s dohodnutými postupmi vykonáva registráciu telefonátov a ich vybavovanie, v prípade potreby delegovanie čiastkových úloh na iné tímy.

Poskytuje prvú úroveň IT podpory pre užívateľov z Česka, Maďarska a Slovenska a na základe požiadaviek užívateľov vykonáva servisné úkony v súlade s postupmi Helpdesk ako napr. :
* preberá, rieši, alebo deleguje servisné požiadavky
* vykonáva okamžité registrácie
* poskytuje podporu pre desktopy, notebooky a tablety spoločnosti v súlade s IT politikou
* poskytuje podporu pre všetky tlačiarne, kopírky, faxy, skenery, projektory, digitálne fotoaparáty, video-konferencie
* poskytuje podporu pre existujúce siete LAN, WAN, pozemných liniek a mobilných telefónov
* zabezpečuje prístupové práva užívateľov v závislosti na IT bezpečnostnej politike a na základe povoľovacieho konania
* Na základe potrieb a interných IT procesov komunikuje v rámci IT oddelenia na Slovensku v Čechách a v Maďarsku a tiež v rámci celej Európy

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v profesionálnom a dynamickom tíme
- práca na dobu neurčitú
- možnosť kariérneho rastu, možnosť ďalšieho vzdelávania
- príspevok na životné a úrazové poistenie
- zamestnanecká cafetéria
- pitný režim
- služobný telefón aj na súkromné účely

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, elektrotechnické, IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - administrátor

Administrácia Windows serverov - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Vysoká orientácia na zákazníka
* Odolnosť voči stresu
* Otvorený a komunikatívny tímový hráč so silnými interpersonálnymi a komunikačnými zručnosťami
* Schopnosť riešiť problémy rýchlo a komplexne
* Ochota zdieľať znalosti
* Správa viacerých paralelných úloh, stanovenie si priorít
* Dobrá a široká znalosť Windows NT založené OS, TCP / IP komunikácie
* Široký rozsah všeobecných IT znalostí
* Dobrá znalosť HW
* Ochota učiť sa novým veciam
* ITIL foundational Certifikát
* Microsoft certifikáty
*ZNALOSŤ MAĎARSKÉHO JAZYKA VÝHODOU

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť PepsiCo je celosvetovým lídrom v segmente potravín a nápojov. Produktové portfolio spoločnosti zahŕňa 22 značiek, z ktorých každá zaznamenáva ročný maloobchodný predaj vo výške viac ako 1 miliarda USD. Naše hlavné podniky -Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay a Pepsi-Cola - vyrábajú stovky chutných potravín a nápojov, ktoré milujú ľudia po celom svete.
Zameriavame sa na udržateľný dlhodobý rast s pozitívnym vplyvom na spoločnosť a životné prostredie-nazývame to Performance with Purpose, teda výkonnosť, ktorá má zmysel. Okrem toho sa sústredíme na premenu nášho porfólia a ponuky zdravších alternatív, pričom sa usilujeme o to, aby bol náš systém potravín udržateľnejší a aby ľudská spoločnosť prosperovala. Domnievame sa, že tak budeme dláždiť spoločnosti PepsiCo cestičku k budúcemu rastu a pomôžeme v rozvoji aj ostatným.
V spoločnosti PepsiCo veríme, že náš pokračujúci úspech závisí na rôznorodej pracovnej silne a inkluzívnej kultúre. Naše tímy sú odrazom rozmanitosti našej spoločnosti a spotrebiteľov. A inklúzia je životným štýlom. Vieme, že v neustále sa meniacom prostredí je tvorivosť z rôznych kultúr s rôznymi skúsenosťami nevyhnutná.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

PEPSI-COLA SR, s.r.o.
Nádražná 534
901 01 Malacky
http://www.pepsico.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Miriam Čilijaková
E-mail: poslať životopis
ID: 3263281   Dátum zverejnenia: 7.12.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.