Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Staňte sa súčasťou nášho úspechu
Asistent/ka pre oddelenie Property
Miesto práce
Nevädzová 6, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nevädzová 6, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu na oddelení Property hľadáme vhodného kandidáta, ktorý bude poskytovať pomoc a podporu Property manažérovi, a predovšetkým sa bude zapájať do:
- vedenia korešpondencie a komunikácie s obchodnými partnermi a štátnymi inštitúciami
- spravovania kalendára nadriadeného, dohadovania stretnutí, organizácie služobných ciest a ich vyúčtovanie v zmysle domácich aj zahraničných služobných ciest aj pre hostí, prípravy interných aj externých stretnutí nadriadeného,
- koordinácie obehu dokumentov (zmluvy, pošta) naprieč oddeleniami
- podpory organizácie oddelenia expanzie a investícií, pripravovania zápisníc zo stretnutí aj podkladov k stretnutiam (prezentácie z dostupných podkladov)
- pomáhania a podpory Špecialistov na expanziu, Špecialistov na prenájom
Od vhodného kandidáta požadujeme:
- MS Office, najmä správa kalendára v Outlooku, Power Point, Excel a Word - pokročilá, aktívna úroveň
- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň
- Maďarský jazyk - mierne pokročilá úroveň
- Znalosť pravidiel etikety obchodovania
- Čítanie s porozumením pri kontrole zmlúv, komunikačné zručnosti
- Dochvíľnosť, organizačné schopnosti
- Prax na rovnakej alebo podobnej pracovnej pozícii je výhodou
Ak ste optimistická a veselá osobnosť s chuťou učiť sa, so schopnosťou komunikovať s rôznymi typmi ľudí a zvládate aj vypäté situácie, ste pravdepodobne náš ideálny kolega/kolegyňa. :) Ak si viete zorganizovať čas na svoje úlohy a zároveň si myslíte, že ste tímový hráč, hľadáme práve Vás!
V Pepco sa Vám bude páčiť, pretože ponúkame:
- stravné lístky nad rámec zákona
- zamestnanecká zľava až 25% v predajniach Pepco
- darčekové poukážky
- zľavy u partnerov
- firemný mobil a notebook
- program pomoci zamestnancom, keď sa ocitnete v ťažkej situácii (napríklad psychickej, finančnej...)
- skvelý tím kolegov
- možnosť pracovať z domu až 3 dni do týždňa
Zamestnanecké výhody, benefity
Mobilný telefón
Vzdelávacie kurzy, školenia
Individuálne rozvrhnutie pracovného času
Firemné akcie
Stravné lístky/príspevok na stravovanie
13. plat
Možnosť home office
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
Notebook
Kafetéria
Zľava na firemné produkty/služby
Vzdelávacie kurzy, školenia
Individuálne rozvrhnutie pracovného času
Firemné akcie
Stravné lístky/príspevok na stravovanie
13. plat
Možnosť home office
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
Notebook
Kafetéria
Zľava na firemné produkty/služby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PEPCO Slovakia s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu od 2013 a spravuje sieť viac ako 150 predajní. Ponuku PEPCO tvorí oblečenie pre všetky vekové kategórie a potreby do domácnosti za veľmi atraktívne, diskontné ceny.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4790746
Dátum zverejnenia: 22.3.2024
2024-03-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Pepco Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac