HR Generalist

pelicantravel.com s.r.o

Miesto práce
Námestie SNP, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacZverejnená odmena je minimálna možná ponuka a môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho HR tímu hľadáme “ejdžáristu” telom i dušou. Hľadáme komunikatívnu, inovatívnu a pozitívne naladenú osobu so skúsenosťami s personálnou, mzdovou a pracovno-právnou agendou, ktorá sa nebojí prijímať nové výzvy.

Ovládaš základné HR procesy a hľadáš v nich jednoduchosť a možnosti ich zefektívnenia?
Nebojíš sa administratívnych činností a pristupuješ k nim so zámerom mať všetko v najlepšom poriadku a pritom si všímaš súvislosti a nádväznosti procesov?

Ak je pre teba práca s ľuďmi potešením, rád urobíš aj niečo navyše a máš dobrý pocit z toho, že si pomohol, určite čítaj ďalej.

Tvojím poslaním u nás bude:

• Podieľať sa na nastavovaní, optimalizácii, zefektívňovaní HR procesov a navrhovať funkčné riešenia v súlade s požiadavkami biznisu.
• Zodpovedať za kompletnú personálu agendu a pracovno-právne dokumenty: príprava a evidencia pracovných zmlúv, zamestnaneckých zložiek, potvrdení a iných dokumentov. Spravovať personálne systémy a databázy.
• Monitorovať a implementovať zmeny v legislative do interného sveta firmy.
• Pripravovať mesačné podklady na mzdy (kontrola dochádzky, príprava podkladov, kontrola výstupov).
• Podieľať sa na výbere nových kolegov a zastrešiť celý procesu od inzercie pozície cez pohovory až po nástup finálneho kandidáta a jeho onboarding.
• Pravidelný reporting a analýzy.
• Zodpovedať za zverené HR projekty.
• Zodpovedať za administráciu firemných benefitov.
• Komunikovať so všetkými kolegami vo firme nielen za účelom poradenstva v oblasti zamestnaneckých vzťahov a Zákonníka práce :-).

Zamestnanecké výhody, benefity

Byť súčasťou Pelikánu je radosť, a to aj pre tieto dôvody:

• skvelá pracovná atmosféra a veľmi príjemné pracovné prostredie
• ak Ti v tele koluje krv cestovateľa, určite oceníš parádne zľavy na letenky, dovolenky a iné pelikánske firemné produkty
• multisport karta Ti pomôže k vyplaveniu endorfínov, ale tiež si vďaka nej môžeš dopriať relax
• na presun centrom Bratislavy môžeš využiť naše elektrokolobežky
• pružná pracovná doba a možnosť práce "home office" podľa dohody
• no dress code, aby si sa cítil pohodlne celý deň
• sme aj dog friendly, takže na chodbe okrem pozdravu kolegom a small talku môžeš určite poškrabkať týchto štvornohých kamošov

Informácie o výberovom konaní

Okrem CV si radi prečítame aj motivačný list, kde nám dáš vedieť, prečo by si mal byť práve ty súčasťou nášho HR tímu :-).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitné, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosť s podobnou pozíciou, teda personálno-administratívnou prácou na HR oddelení pomôže v rýchlejšej orientácii v procesoch
• Ovládanie základných HR procesov
• Profesionálna znalosť zákonníka práce a orientácia v mzdovej agende
• Vzťah k administratívnej, papierovej práci a zmysel pre detail
• Doťahovanie vecí do konca včas

• Schopnosť nájsť si cestu k ľuďom a efektívne komunikovať
• Zodpovednosť, inovatívnosť, kreatívne myslenie
• Empatia, schopnosť počúvať a ochota pomôcť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme otvorená a slobodná firma, ktorá sa dlhodobo riadi a stavia na hodnotách – TVORÍME - SPOLU - S ÚSMEVOM - PORIADNE - INOVATÍVNE - SLUŠNE. Cestovanie je naša vášeň a to, čo nás všetkých spája. Sme tím tvorivých a priateľských nadšencov, ktorí neustále hľadajú nové možnosti ako veci robiť ešte lepšie. Sme tu vždy pre každého zákazníka na 100%, s ponukou toho najlepšieho, čo na trhu máme. Tou najlepšou odmenou pre nás sú spokojní zákazníci.

Pelikán vznikol v roku 2004 a odvtedy je najväčší predajca leteniek na Slovensku. Dnes už okrem leteniek vyrába vlastné pobytové balíčky, aj vyhľadáva top dovolenky od rakúskych a nemeckých touroperátorov. Od tohto leta si vedia naši klienti ku svojej letenke na Pelikáne pridať aj najmodernejšie poistenie proti zrušeným a omeškaným letom, ktoré funguje komplet automaticky a bez naťahovačiek s poisťovňami.

Pelikán je top predajca na slovenskom, českom, maďarskom trhu a pôsobí na ďalších štyroch v Európe. Ročne s nami dovolenkuje, cestuje za rodinou a biznisom 400 tisíc ľudí. Sídlime v Bratislave, ale našich kolegov nájdete aj vo Zvolene, Žiline, v Košiciach a v Česku.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3755319  Dátum zverejnenia: 19.6.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac