Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Generalist
pelicantravel.com s.r.o
Miesto práce
Námestie SNP, Bratislava
Námestie SNP, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacZverejnená odmena je minimálna možná ponuka a môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
1 300 EUR/mesiacZverejnená odmena je minimálna možná ponuka a môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho HR tímu hľadáme “ejdžáristu” telom i dušou. Hľadáme komunikatívnu, inovatívnu a pozitívne naladenú osobu so skúsenosťami s personálnou, mzdovou a pracovno-právnou agendou, ktorá sa nebojí prijímať nové výzvy.
Ovládaš základné HR procesy a hľadáš v nich jednoduchosť a možnosti ich zefektívnenia?
Nebojíš sa administratívnych činností a pristupuješ k nim so zámerom mať všetko v najlepšom poriadku a pritom si všímaš súvislosti a nádväznosti procesov?
Ak je pre teba práca s ľuďmi potešením, rád urobíš aj niečo navyše a máš dobrý pocit z toho, že si pomohol, určite čítaj ďalej.
Tvojím poslaním u nás bude:
• Podieľať sa na nastavovaní, optimalizácii, zefektívňovaní HR procesov a navrhovať funkčné riešenia v súlade s požiadavkami biznisu.
• Zodpovedať za kompletnú personálu agendu a pracovno-právne dokumenty: príprava a evidencia pracovných zmlúv, zamestnaneckých zložiek, potvrdení a iných dokumentov. Spravovať personálne systémy a databázy.
• Monitorovať a implementovať zmeny v legislative do interného sveta firmy.
• Pripravovať mesačné podklady na mzdy (kontrola dochádzky, príprava podkladov, kontrola výstupov).
• Podieľať sa na výbere nových kolegov a zastrešiť celý procesu od inzercie pozície cez pohovory až po nástup finálneho kandidáta a jeho onboarding.
• Pravidelný reporting a analýzy.
• Zodpovedať za zverené HR projekty.
• Zodpovedať za administráciu firemných benefitov.
• Komunikovať so všetkými kolegami vo firme nielen za účelom poradenstva v oblasti zamestnaneckých vzťahov a Zákonníka práce :-).
Ovládaš základné HR procesy a hľadáš v nich jednoduchosť a možnosti ich zefektívnenia?
Nebojíš sa administratívnych činností a pristupuješ k nim so zámerom mať všetko v najlepšom poriadku a pritom si všímaš súvislosti a nádväznosti procesov?
Ak je pre teba práca s ľuďmi potešením, rád urobíš aj niečo navyše a máš dobrý pocit z toho, že si pomohol, určite čítaj ďalej.
Tvojím poslaním u nás bude:
• Podieľať sa na nastavovaní, optimalizácii, zefektívňovaní HR procesov a navrhovať funkčné riešenia v súlade s požiadavkami biznisu.
• Zodpovedať za kompletnú personálu agendu a pracovno-právne dokumenty: príprava a evidencia pracovných zmlúv, zamestnaneckých zložiek, potvrdení a iných dokumentov. Spravovať personálne systémy a databázy.
• Monitorovať a implementovať zmeny v legislative do interného sveta firmy.
• Pripravovať mesačné podklady na mzdy (kontrola dochádzky, príprava podkladov, kontrola výstupov).
• Podieľať sa na výbere nových kolegov a zastrešiť celý procesu od inzercie pozície cez pohovory až po nástup finálneho kandidáta a jeho onboarding.
• Pravidelný reporting a analýzy.
• Zodpovedať za zverené HR projekty.
• Zodpovedať za administráciu firemných benefitov.
• Komunikovať so všetkými kolegami vo firme nielen za účelom poradenstva v oblasti zamestnaneckých vzťahov a Zákonníka práce :-).
Zamestnanecké výhody, benefity
Byť súčasťou Pelikánu je radosť, a to aj pre tieto dôvody:
• skvelá pracovná atmosféra a veľmi príjemné pracovné prostredie
• ak Ti v tele koluje krv cestovateľa, určite oceníš parádne zľavy na letenky, dovolenky a iné pelikánske firemné produkty
• multisport karta Ti pomôže k vyplaveniu endorfínov, ale tiež si vďaka nej môžeš dopriať relax
• na presun centrom Bratislavy môžeš využiť naše elektrokolobežky
• pružná pracovná doba a možnosť práce "home office" podľa dohody
• no dress code, aby si sa cítil pohodlne celý deň
• sme aj dog friendly, takže na chodbe okrem pozdravu kolegom a small talku môžeš určite poškrabkať týchto štvornohých kamošov
• skvelá pracovná atmosféra a veľmi príjemné pracovné prostredie
• ak Ti v tele koluje krv cestovateľa, určite oceníš parádne zľavy na letenky, dovolenky a iné pelikánske firemné produkty
• multisport karta Ti pomôže k vyplaveniu endorfínov, ale tiež si vďaka nej môžeš dopriať relax
• na presun centrom Bratislavy môžeš využiť naše elektrokolobežky
• pružná pracovná doba a možnosť práce "home office" podľa dohody
• no dress code, aby si sa cítil pohodlne celý deň
• sme aj dog friendly, takže na chodbe okrem pozdravu kolegom a small talku môžeš určite poškrabkať týchto štvornohých kamošov
Informácie o výberovom konaní
Okrem CV si radi prečítame aj motivačný list, kde nám dáš vedieť, prečo by si mal byť práve ty súčasťou nášho HR tímu :-).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosť s podobnou pozíciou, teda personálno-administratívnou prácou na HR oddelení pomôže v rýchlejšej orientácii v procesoch
• Ovládanie základných HR procesov
• Profesionálna znalosť zákonníka práce a orientácia v mzdovej agende
• Vzťah k administratívnej, papierovej práci a zmysel pre detail
• Doťahovanie vecí do konca včas
• Schopnosť nájsť si cestu k ľuďom a efektívne komunikovať
• Zodpovednosť, inovatívnosť, kreatívne myslenie
• Empatia, schopnosť počúvať a ochota pomôcť
• Ovládanie základných HR procesov
• Profesionálna znalosť zákonníka práce a orientácia v mzdovej agende
• Vzťah k administratívnej, papierovej práci a zmysel pre detail
• Doťahovanie vecí do konca včas
• Schopnosť nájsť si cestu k ľuďom a efektívne komunikovať
• Zodpovednosť, inovatívnosť, kreatívne myslenie
• Empatia, schopnosť počúvať a ochota pomôcť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme otvorená a slobodná firma, ktorá sa dlhodobo riadi a stavia na hodnotách – TVORÍME - SPOLU - S ÚSMEVOM - PORIADNE - INOVATÍVNE - SLUŠNE. Cestovanie je naša vášeň a to, čo nás všetkých spája. Sme tím tvorivých a priateľských nadšencov, ktorí neustále hľadajú nové možnosti ako veci robiť ešte lepšie. Sme tu vždy pre každého zákazníka na 100%, s ponukou toho najlepšieho, čo na trhu máme. Tou najlepšou odmenou pre nás sú spokojní zákazníci.
Pelikán vznikol v roku 2004 a odvtedy je najväčší predajca leteniek na Slovensku. Dnes už okrem leteniek vyrába vlastné pobytové balíčky, aj vyhľadáva top dovolenky od rakúskych a nemeckých touroperátorov. Od tohto leta si vedia naši klienti ku svojej letenke na Pelikáne pridať aj najmodernejšie poistenie proti zrušeným a omeškaným letom, ktoré funguje komplet automaticky a bez naťahovačiek s poisťovňami.
Pelikán je top predajca na slovenskom, českom, maďarskom trhu a pôsobí na ďalších štyroch v Európe. Ročne s nami dovolenkuje, cestuje za rodinou a biznisom 400 tisíc ľudí. Sídlime v Bratislave, ale našich kolegov nájdete aj vo Zvolene, Žiline, v Košiciach a v Česku.
Pelikán vznikol v roku 2004 a odvtedy je najväčší predajca leteniek na Slovensku. Dnes už okrem leteniek vyrába vlastné pobytové balíčky, aj vyhľadáva top dovolenky od rakúskych a nemeckých touroperátorov. Od tohto leta si vedia naši klienti ku svojej letenke na Pelikáne pridať aj najmodernejšie poistenie proti zrušeným a omeškaným letom, ktoré funguje komplet automaticky a bez naťahovačiek s poisťovňami.
Pelikán je top predajca na slovenskom, českom, maďarskom trhu a pôsobí na ďalších štyroch v Európe. Ročne s nami dovolenkuje, cestuje za rodinou a biznisom 400 tisíc ľudí. Sídlime v Bratislave, ale našich kolegov nájdete aj vo Zvolene, Žiline, v Košiciach a v Česku.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3755319
Dátum zverejnenia: 19.6.2021
2021-06-19
lokalita: Bratislava Pozícia: HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: pelicantravel.com s.r.o
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac