Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
pelicantravel.com s.r.o
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300 EUR brutto (podľa skúseností)
od 1300 EUR brutto (podľa skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného, skúseného, zorganizovaného a zodpovedného Office Managera, ktorý bude dohliadať nad chodom nášho Pelihniezda. Ak máš vždy prehľad a poriadok vo veciach, si spoľahlivý ako švajčiarske hodinky a s úsmevom zvládaš vybaviť hneď niekoľko požiadaviek naraz, radi sa s Tebou zoznámime.
Čo budeš u nás robiť:
• zabezpečovať kompletný chod kancelárií (upratovanie, kúrenie, voda, opravy na budove, nábytku, zabezpečovanie nových nábytkov, výzdoba budovy, kancelárskych priestorov, plnenie bezpečnostných predpisov, zabezpečovanie a dozorovanie na prípadných rekonštrukciách priestorov)
• pripravovať a kontrolovať rozpočet pre chod kancelárií, vyhodnocovať náklady na oddelenia a tieto reportovať svojmu nadriadenému
• sledovať všetky výdaje týkajúce sa chodu kancelárií a snažiť sa ich optimalizovať a znižovať (mobily, telefóny, internet, serverové výdaje, software a hardware výdaje)
• zabezpečovať včasné objednávanie hygienických potrieb a kancelárskych potrieb vrátane firemných tlačív (vizitky, obálky, hlavičkový papier…)
• zabezpečovať inventarizáciu všetkého hmotného majetku spoločnosti a tiež jeho prípadných opráv
• zodpovednosť za vyjednanie čo najlepších podmienok od dodávateľov pre spoločnosť, zabezpečovať archiváciu všetkých zmlúv
• koordinovať preberanie, odosielanie a rozdelenie pošty, scanovanie a skartovanie dokumentov
• zabezpečovať správy vozového parku (umývanie áut, technické kontroly, prezúvanie áut, zabezpečenie poistiek atď.)
• v spolupráci s HR oddelením zabezpečovať prípravu pracovného miesta pre nových zamestnancov
• koordinovať drobné nákupy na základe požiadaviek TOP manažmentu
• zabezpečovať ďalšie úlohy podľa požiadaviek nadriadeného (napr. zápisy zo stretnutí, vytváranie prezentácií, účasť na stretnutiach spolu s nadriadeným a pod.)
Čo budeš u nás robiť:
• zabezpečovať kompletný chod kancelárií (upratovanie, kúrenie, voda, opravy na budove, nábytku, zabezpečovanie nových nábytkov, výzdoba budovy, kancelárskych priestorov, plnenie bezpečnostných predpisov, zabezpečovanie a dozorovanie na prípadných rekonštrukciách priestorov)
• pripravovať a kontrolovať rozpočet pre chod kancelárií, vyhodnocovať náklady na oddelenia a tieto reportovať svojmu nadriadenému
• sledovať všetky výdaje týkajúce sa chodu kancelárií a snažiť sa ich optimalizovať a znižovať (mobily, telefóny, internet, serverové výdaje, software a hardware výdaje)
• zabezpečovať včasné objednávanie hygienických potrieb a kancelárskych potrieb vrátane firemných tlačív (vizitky, obálky, hlavičkový papier…)
• zabezpečovať inventarizáciu všetkého hmotného majetku spoločnosti a tiež jeho prípadných opráv
• zodpovednosť za vyjednanie čo najlepších podmienok od dodávateľov pre spoločnosť, zabezpečovať archiváciu všetkých zmlúv
• koordinovať preberanie, odosielanie a rozdelenie pošty, scanovanie a skartovanie dokumentov
• zabezpečovať správy vozového parku (umývanie áut, technické kontroly, prezúvanie áut, zabezpečenie poistiek atď.)
• v spolupráci s HR oddelením zabezpečovať prípravu pracovného miesta pre nových zamestnancov
• koordinovať drobné nákupy na základe požiadaviek TOP manažmentu
• zabezpečovať ďalšie úlohy podľa požiadaviek nadriadeného (napr. zápisy zo stretnutí, vytváranie prezentácií, účasť na stretnutiach spolu s nadriadeným a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
Byť súčasťou Pelikánu je radosť a to aj pre tieto dôvody:
- staneš sa súčasťou mladého, ambiciózneho a hlavne priateľského tímu
- budeš pracovať v skvelej pracovnej atmosfére a vo veľmi príjemnom pracovnom prostredí v centre Bratislavy
- čaká Ťa práca v renomovanej cestovateľskej spoločnosti
- no dress code, nezabudnuteľné teambuildingy
- máš u nás zľavy na letenky, ubytovanie a iné výhody vyplývajúce z práce v cestovnom ruchu
- staneš sa súčasťou mladého, ambiciózneho a hlavne priateľského tímu
- budeš pracovať v skvelej pracovnej atmosfére a vo veľmi príjemnom pracovnom prostredí v centre Bratislavy
- čaká Ťa práca v renomovanej cestovateľskej spoločnosti
- no dress code, nezabudnuteľné teambuildingy
- máš u nás zľavy na letenky, ubytovanie a iné výhody vyplývajúce z práce v cestovnom ruchu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od Teba očakávame:
• práca na PC na výbornej úrovni - Excel, PowerPoint, Word. Photoshop je výhodou
• výbornú angličtinu, ďalší jazyk výhodou
• vynikajúce organizačné schopnosti, schopnosť prioritizovať si úlohy a pracovať pod časovým stresom
• schopnosť pracovať absolútne samostatne a s vysokým nasadením
• základné znalosti účtovníctva (čo musí obsahovať faktúra, čo je DPH..)
• vynikajúce komunikačné zručnosti v písomnej aj v ústnej forme
• veľký dôraz na detail
• flexibilita a prispôsobivosť množstvu a komplexnosti práce
• schopnosť riešiť problémy, skúsenosti s projektovým manažmentom
• skúsenosti s manažmentom ľudí
• práca na PC na výbornej úrovni - Excel, PowerPoint, Word. Photoshop je výhodou
• výbornú angličtinu, ďalší jazyk výhodou
• vynikajúce organizačné schopnosti, schopnosť prioritizovať si úlohy a pracovať pod časovým stresom
• schopnosť pracovať absolútne samostatne a s vysokým nasadením
• základné znalosti účtovníctva (čo musí obsahovať faktúra, čo je DPH..)
• vynikajúce komunikačné zručnosti v písomnej aj v ústnej forme
• veľký dôraz na detail
• flexibilita a prispôsobivosť množstvu a komplexnosti práce
• schopnosť riešiť problémy, skúsenosti s projektovým manažmentom
• skúsenosti s manažmentom ľudí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme otvorená a slobodná firma, ktorá sa dlhodobo riadi a stavia na hodnotách – TVORÍME - SPOLU - S ÚSMEVOM - PORIADNE - INOVATÍVNE - SLUŠNE. Cestovanie je naša vášeň a to, čo nás všetkých spája. Sme tím tvorivých a priateľských nadšencov, ktorí neustále hľadajú nové možnosti ako veci robiť ešte lepšie. Sme tu vždy pre každého zákazníka na 100%, s ponukou toho najlepšieho, čo na trhu máme. Tou najlepšou odmenou pre nás sú spokojní zákazníci.
Pelikán vznikol v roku 2004 a odvtedy je najväčší predajca leteniek na Slovensku. Dnes už okrem leteniek vyrába vlastné pobytové balíčky, aj vyhľadáva top dovolenky od rakúskych a nemeckých touroperátorov. Od tohto leta si vedia naši klienti ku svojej letenke na Pelikáne pridať aj najmodernejšie poistenie proti zrušeným a omeškaným letom, ktoré funguje komplet automaticky a bez naťahovačiek s poisťovňami.
Pelikán je top predajca na slovenskom, českom, maďarskom trhu a pôsobí na ďalších štyroch v Európe. Ročne s nami dovolenkuje, cestuje za rodinou a biznisom 400 tisíc ľudí. Sídlime v Bratislave, ale našich kolegov nájdete aj vo Zvolene, Žiline, v Košiciach a v Česku.
Pelikán vznikol v roku 2004 a odvtedy je najväčší predajca leteniek na Slovensku. Dnes už okrem leteniek vyrába vlastné pobytové balíčky, aj vyhľadáva top dovolenky od rakúskych a nemeckých touroperátorov. Od tohto leta si vedia naši klienti ku svojej letenke na Pelikáne pridať aj najmodernejšie poistenie proti zrušeným a omeškaným letom, ktoré funguje komplet automaticky a bez naťahovačiek s poisťovňami.
Pelikán je top predajca na slovenskom, českom, maďarskom trhu a pôsobí na ďalších štyroch v Európe. Ročne s nami dovolenkuje, cestuje za rodinou a biznisom 400 tisíc ľudí. Sídlime v Bratislave, ale našich kolegov nájdete aj vo Zvolene, Žiline, v Košiciach a v Česku.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3542862
Dátum zverejnenia: 8.1.2019
2019-01-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager Spoločnosť: pelicantravel.com s.r.o
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1300 EUR brutto (podľa skúseností)