Office Manager

pelicantravel.com s.r.o

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1300 EUR brutto (podľa skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného, skúseného, zorganizovaného a zodpovedného Office Managera, ktorý bude dohliadať nad chodom nášho Pelihniezda. Ak máš vždy prehľad a poriadok vo veciach, si spoľahlivý ako švajčiarske hodinky a s úsmevom zvládaš vybaviť hneď niekoľko požiadaviek naraz, radi sa s Tebou zoznámime.

Čo budeš u nás robiť:
• zabezpečovať kompletný chod kancelárií (upratovanie, kúrenie, voda, opravy na budove, nábytku, zabezpečovanie nových nábytkov, výzdoba budovy, kancelárskych priestorov, plnenie bezpečnostných predpisov, zabezpečovanie a dozorovanie na prípadných rekonštrukciách priestorov)
• pripravovať a kontrolovať rozpočet pre chod kancelárií, vyhodnocovať náklady na oddelenia a tieto reportovať svojmu nadriadenému
• sledovať všetky výdaje týkajúce sa chodu kancelárií a snažiť sa ich optimalizovať a znižovať (mobily, telefóny, internet, serverové výdaje, software a hardware výdaje)
• zabezpečovať včasné objednávanie hygienických potrieb a kancelárskych potrieb vrátane firemných tlačív (vizitky, obálky, hlavičkový papier…)
• zabezpečovať inventarizáciu všetkého hmotného majetku spoločnosti a tiež jeho prípadných opráv
• zodpovednosť za vyjednanie čo najlepších podmienok od dodávateľov pre spoločnosť, zabezpečovať archiváciu všetkých zmlúv
• koordinovať preberanie, odosielanie a rozdelenie pošty, scanovanie a skartovanie dokumentov
• zabezpečovať správy vozového parku (umývanie áut, technické kontroly, prezúvanie áut, zabezpečenie poistiek atď.)
• v spolupráci s HR oddelením zabezpečovať prípravu pracovného miesta pre nových zamestnancov
• koordinovať drobné nákupy na základe požiadaviek TOP manažmentu
• zabezpečovať ďalšie úlohy podľa požiadaviek nadriadeného (napr. zápisy zo stretnutí, vytváranie prezentácií, účasť na stretnutiach spolu s nadriadeným a pod.)

Zamestnanecké výhody, benefity

Byť súčasťou Pelikánu je radosť a to aj pre tieto dôvody:
- staneš sa súčasťou mladého, ambiciózneho a hlavne priateľského tímu
- budeš pracovať v skvelej pracovnej atmosfére a vo veľmi príjemnom pracovnom prostredí v centre Bratislavy
- čaká Ťa práca v renomovanej cestovateľskej spoločnosti
- no dress code, nezabudnuteľné teambuildingy
- máš u nás zľavy na letenky, ubytovanie a iné výhody vyplývajúce z práce v cestovnom ruchu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo od Teba očakávame:
• práca na PC na výbornej úrovni - Excel, PowerPoint, Word. Photoshop je výhodou
• výbornú angličtinu, ďalší jazyk výhodou
• vynikajúce organizačné schopnosti, schopnosť prioritizovať si úlohy a pracovať pod časovým stresom
• schopnosť pracovať absolútne samostatne a s vysokým nasadením
• základné znalosti účtovníctva (čo musí obsahovať faktúra, čo je DPH..)
• vynikajúce komunikačné zručnosti v písomnej aj v ústnej forme
• veľký dôraz na detail
• flexibilita a prispôsobivosť množstvu a komplexnosti práce
• schopnosť riešiť problémy, skúsenosti s projektovým manažmentom
• skúsenosti s manažmentom ľudí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme otvorená a slobodná firma, ktorá sa dlhodobo riadi a stavia na hodnotách – TVORÍME - SPOLU - S ÚSMEVOM - PORIADNE - INOVATÍVNE - SLUŠNE. Cestovanie je naša vášeň a to, čo nás všetkých spája. Sme tím mladých, ambicióznych a aktívnych nadšencov, ktorí neustále hľadajú nové možnosti ako veci urobiť ešte lepšie. Sme Pelikán, sme rodina a sme tu vždy pre každého zákazníka na 100% s ponukou toho najlepšieho, čo na trhu máme. Tou najlepšou odmenou pre nás sú spokojní zákazníci ;)
Práca v ktorej vidíme zmysel nás skutočne baví a nie je to len klišé. Veď nie nadarmo sa pýšime titulom najlepšieho okrídleného šéfa na trhu ;) Pomáhame si navzájom, máme dostatok priestoru na rozvoj a nové nápady sú viac než vítané.
A keď príde chvíľa, že si potrebujeme prečistiť hlavu, zahráme si ping pong alebo len tak oddychujeme na sedačkách pri hudbe či s bedekrami v ruke (ktorých máme mimochodom plnú knižnicu :). Sme pet friendly, takže sa môže stať že na chodbách stretnete nielen pobehujúcich kolegov, ale aj ich 4-nohých miláčikov. Byť v našom tíme sa jednoducho oplatí nielen kvôli zľavám na letenky, ubytovanie a iným výhodám vyplývajúcich z práce v cestovnom ruchu.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

pelicantravel.com s.r.o
Nám. SNP 6
811 06 Bratislava
https://kariera.pelikan.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Ďurigová
E-mail: poslať životopis
ID: 3542862   Dátum zverejnenia: 8.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1300 EUR brutto (podľa skúseností)