Office Manager

pelicantravel.com s.r.o

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300 EUR brutto (podľa skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného, skúseného, zorganizovaného a zodpovedného Office Managera, ktorý bude dohliadať nad chodom nášho Pelihniezda. Ak máš vždy prehľad a poriadok vo veciach, si spoľahlivý ako švajčiarske hodinky a s úsmevom zvládaš vybaviť hneď niekoľko požiadaviek naraz, radi sa s Tebou zoznámime.

Čo budeš u nás robiť:
• zabezpečovať kompletný chod kancelárií (upratovanie, kúrenie, voda, opravy na budove, nábytku, zabezpečovanie nových nábytkov, výzdoba budovy, kancelárskych priestorov, plnenie bezpečnostných predpisov, zabezpečovanie a dozorovanie na prípadných rekonštrukciách priestorov)
• pripravovať a kontrolovať rozpočet pre chod kancelárií, vyhodnocovať náklady na oddelenia a tieto reportovať svojmu nadriadenému
• sledovať všetky výdaje týkajúce sa chodu kancelárií a snažiť sa ich optimalizovať a znižovať (mobily, telefóny, internet, serverové výdaje, software a hardware výdaje)
• zabezpečovať včasné objednávanie hygienických potrieb a kancelárskych potrieb vrátane firemných tlačív (vizitky, obálky, hlavičkový papier…)
• zabezpečovať inventarizáciu všetkého hmotného majetku spoločnosti a tiež jeho prípadných opráv
• zodpovednosť za vyjednanie čo najlepších podmienok od dodávateľov pre spoločnosť, zabezpečovať archiváciu všetkých zmlúv
• koordinovať preberanie, odosielanie a rozdelenie pošty, scanovanie a skartovanie dokumentov
• zabezpečovať správy vozového parku (umývanie áut, technické kontroly, prezúvanie áut, zabezpečenie poistiek atď.)
• v spolupráci s HR oddelením zabezpečovať prípravu pracovného miesta pre nových zamestnancov
• koordinovať drobné nákupy na základe požiadaviek TOP manažmentu
• zabezpečovať ďalšie úlohy podľa požiadaviek nadriadeného (napr. zápisy zo stretnutí, vytváranie prezentácií, účasť na stretnutiach spolu s nadriadeným a pod.)

Zamestnanecké výhody, benefity

Byť súčasťou Pelikánu je radosť a to aj pre tieto dôvody:
- staneš sa súčasťou mladého, ambiciózneho a hlavne priateľského tímu
- budeš pracovať v skvelej pracovnej atmosfére a vo veľmi príjemnom pracovnom prostredí v centre Bratislavy
- čaká Ťa práca v renomovanej cestovateľskej spoločnosti
- no dress code, nezabudnuteľné teambuildingy
- máš u nás zľavy na letenky, ubytovanie a iné výhody vyplývajúce z práce v cestovnom ruchu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo od Teba očakávame:
• práca na PC na výbornej úrovni - Excel, PowerPoint, Word. Photoshop je výhodou
• výbornú angličtinu, ďalší jazyk výhodou
• vynikajúce organizačné schopnosti, schopnosť prioritizovať si úlohy a pracovať pod časovým stresom
• schopnosť pracovať absolútne samostatne a s vysokým nasadením
• základné znalosti účtovníctva (čo musí obsahovať faktúra, čo je DPH..)
• vynikajúce komunikačné zručnosti v písomnej aj v ústnej forme
• veľký dôraz na detail
• flexibilita a prispôsobivosť množstvu a komplexnosti práce
• schopnosť riešiť problémy, skúsenosti s projektovým manažmentom
• skúsenosti s manažmentom ľudí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme otvorená a slobodná firma, ktorá sa dlhodobo riadi a stavia na hodnotách – TVORÍME - SPOLU - S ÚSMEVOM - PORIADNE - INOVATÍVNE - SLUŠNE. Cestovanie je naša vášeň a to, čo nás všetkých spája. Sme tím tvorivých a priateľských nadšencov, ktorí neustále hľadajú nové možnosti ako veci robiť ešte lepšie. Sme tu vždy pre každého zákazníka na 100%, s ponukou toho najlepšieho, čo na trhu máme. Tou najlepšou odmenou pre nás sú spokojní zákazníci.

Pelikán vznikol v roku 2004 a odvtedy je najväčší predajca leteniek na Slovensku. Dnes už okrem leteniek vyrába vlastné pobytové balíčky, aj vyhľadáva top dovolenky od rakúskych a nemeckých touroperátorov. Od tohto leta si vedia naši klienti ku svojej letenke na Pelikáne pridať aj najmodernejšie poistenie proti zrušeným a omeškaným letom, ktoré funguje komplet automaticky a bez naťahovačiek s poisťovňami.

Pelikán je top predajca na slovenskom, českom, maďarskom trhu a pôsobí na ďalších štyroch v Európe. Ročne s nami dovolenkuje, cestuje za rodinou a biznisom 400 tisíc ľudí. Sídlime v Bratislave, ale našich kolegov nájdete aj vo Zvolene, Žiline, v Košiciach a v Česku.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3542862  Dátum zverejnenia: 8.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1300 EUR brutto (podľa skúseností)