Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent zákazníckeho servisu
Miesto práce
Kráľová nad Váhom
Kráľová nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacNástupný plat od 1000,- eur v závislosti od kvalifikácie a skúseností kandidáta/tky.
1 000 EUR/mesiacNástupný plat od 1000,- eur v závislosti od kvalifikácie a skúseností kandidáta/tky.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
- komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku
- včasné spracovanie prijatých objednávok v systéme, koordinácia výrobných objednávok
- zadávanie požiadaviek na oddelenie výroby a nákupu, spolupráca so skladom
- zabezpečenie pohotovostného kontaktu pre zákazníkov emailom, telefonicky
- sledovanie priebehu obchodných prípadov, vedenie administratívy
- príprava cenových ponúk
- vecná správnosť cien položiek v predajných objednávkach
- reporting, tvorba štatistík
- riešenie reklamačných prípadov so zákazníkmi, v spolupráci s oddeleniami spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné pracovné miesto v zahraničnej spoločnosti
- kompletný program zaškolenia
- sociálny program
- príspevok na dopravu
Informácie o výberovom konaní
Na osobný pohovor budeme pozývať kandidátov, kt. budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným uchádzačom vopred ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebníctvo, strojárstvo, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- maďarský jazyk výhodou
- silné komunikačné zručnosti
- skúsenosti s obchodovaním
- tímový hráč
- znalosť ERP systému výhodou
- efektívna verbálna a písomná komunikácia v anglickom jazyku
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Peikko je fínska rodinná firma, ktorá sa zameriava na vývoj a výrobu inovatívnych prvkov pre stavebníctvo. Pôsobí vo viac ako 30 krajinách sveta. Za viac ako 50 rokov na trhu bolo Peikko pri tisíckach globálnych aj regionálnych stavebných projektov. Hlavným zameraním je výroba stavebných produktov, ktoré prinášajú rýchlejší, bezpečnejší a efektívnejší spôsob navrhovania a výstavby budov. Na Slovensku má viac ako 300 zamestnancov, pričom patrí ku kľúčovým výrobným závodom z hľadiska produktivity a výkonu v rámci celej skupiny Peikko.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3861860
Dátum zverejnenia: 13.1.2021
2021-01-13
lokalita: Kráľová nad Váhom Pozícia: Helpdesk operátor, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Peikko Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac