Zabezpečte kvalitnú zákaznícku podporu ako supervízor a budujte tím úspešných profesionálov

PCexpres, s.r.o.

Miesto práce
Osadná 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 2 100 EUR/mesiacBonusy za dosiahnuté výsledky/ plnenie plánu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce:

  • Koordinácia chodu a vedenie zákazníckej podpory zákazníkom a technického oddelenia na centrále spoločnosti PCexpres
  • Efektívne riadenie, hodnotenie, motivácia zamestnancov a ich podpora pri plnení úloh
  • Koordinácia logistiky a rozdeľovania servisných úkonov
  • Komunikácia s predajnou sieťou
  • Príjimanie a odovzdávanie zákazok na príjme
  • Vyhľadávanie, príjimanie, školenie a motivácia zamestnancov
  • Kontrola kvality ponúkaných služieb
  • Rozvoj predajných zručností zamestnancov
  • Odborná komunikácia smerovaná na zákazníka, riešenie komplikovanejších zákaziek
  • Sledovanie zákazníckej skúsenosti na pravidelnej báze
  • Pravidelné hodnotenie dosiahnutých výsledkov
  • Riešenie operatívnych úloh a reklamácií
  • Obchodno predajné skúsenosti výhodou
  • Zodpovednosť za dosiahnuté výsledky

Typický deň na pozícii:

  • Koordinácia práce tímu, rozdelenie úloh a kontrola kvality
  • Komunikácia s ostatnými oddeleniami a riešenie operatívnych úloh

Pracovná doba:

  • 8-hodinová pracovná doba s možnosťou pružného pracovného času
  • Pracovný čas medzi 8:00 a 18:00

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Pestrá a zaujímavá práca s možnosťou rozvoja riadiacich schopností, obchodných zručností a vzťahu k technike.
  • Profesijný rast v spoločnosti s dominantným postavením na Slovenskom trhu a predpokladom dlhodobej spolupráce.
  • Práca v mladom a dynamickom kolektíve rozrastajúcej sa firmy.
  • Zamestnanecké zľavy na sortiment a služby, multisport karta a teambuildingové akcie.

Doplňujúce benefity:

  • Flexibilný pracovný čas.
  • Moderné pracovné prostredie s najnovšou technológiou.
  • Možnosť účasti na odborných školeniach.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás ponuka zaujala, a radi by ste sa dostali do tímu PCexpres, urobte nasledovné:
- uchádzači, ktorí spolu so životopisom pošlú aj motivačný list budú uprednostnení.
- napíšte motivačný list, ktorý nás motivuje k osobnému pohovoru práve s Vami

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.5.2024 (ostáva ešte 7 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

manažment, riadenie, elektronika, elektrotechnika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Personalistika - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

technická podpora, IT

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Analýtické myslenie
  • Znalosť obchodných podmienok
  • Schopnosť riadiť, viesť a motivovať tím ľudí
  • Technické myslenie a zručnosť
  • Skúsenosti so servisom mobilných telefónov a tabletov
  • Silná orientácia na zákazníka a vynikajúci zákaznícky servis
  • Vyššie vzdelanie v oblasti obchodu alebo techniky
  • Zručnosť v práci s Microsoft Office
  • Komunikačné a prezentačné schopnosti
  • Organizačné schopnosti a schopnosť riešiť problémy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Najväčší servis mobilnej elektroniky a predaj príslušenstva pre mobilné telefóny s 15. ročnou históriou. Jasným cieľom je spokojný zákazník a neustála progresivita. Náš tím tvorí mladý a dynamický kolektív.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martin Lauko
E-mail: poslať životopis
ID: 4817322  Dátum zverejnenia: 26.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac