Obchodník pre komplexné služby vo facility manažmente

PAY s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiackonečná výška mzdy sa odvíja od skúseností kandidáta. K tomu ponúkame variabilnú zložku mzdy. Viac povieme radi na osobnom stretnutí.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre českú rodinnú spoločnosť, ktorá zabezpečuje komplexné služby IFM – bezpečnosť, údržbu, energetiku aj upratovanie nehnuteľností, hľadáme pre oblasť najmä Východného Slovenska:
SKÚSENÉHO obchodníka z brandže alebo príbuzného oboru, ktorý by mohol využiť kontakty zo svojho doterajšieho pôsobenia v oblasti Property/ Facility managementu.

Na tejto pozícii sa Ti bude dariť, ak si v minulosti pracoval pre spoločnosť, ktorá sa venovala napríklad technológií HVAC (Heating, ventilation and air conditioning), MAR (meranie a regulácia), spoločnosti na predaj Facility management SW, správcovské spoločnosti a svoje skúsenosti vieš priniesť k nám.

Prioritne potrebujeme posilniť východnú polovicu Slovenska. Ak si aj z iného regiónu, čítaj ďalej, stále si v hre. Veľa našich potencionálnych klientov má totiž častokrát centrálu v Bratislave, a preto sme otvorení aj kolegovi, ktorý má bydlisko vlastne kdekoľvek. V takom prípade to však musíš vykompenzovať svojimi kontaktami a skúsenosťami :-)
Uvítame niekoho s otvorenou hlavou, kto zvládne dynamické a mierne chaotické prostredie našej firmy (sme si vedomí, že je tu čo zlepšovať).

Hľadáme vytrvalú, rozvážnu a rozhľadenú osobu, ktorá nemá problém riešiť situácie s generálnym riaditeľom, na druhej strane obliecť si montérky, prilbu, pracovné topánky a ísť sa pozrieť do výroby. Pokora k širokému pracovnému záberu je tu na mieste.

Chceme niekoho, kto má" ťah na bránku" a projekty vie dotiahnuť do úspešného konca. Niekoho, kto sa nevzdáva a v obchode sa cíti ako „ryba vo vode“.

Čo budeš robiť
Momentálne máme rozpracovaných veľa nových projektov a účastí na obchodných súťažiach a súčasný tím nestíha riešiť akvizície. V súčasnosti je viac ako polovica našich zákaziek verejných verejné zákazky, no našim cieľom je preklopiť sa viac do súkromného sektoru.
Preto hľadáme nového kolegu, ktorý doplní náš tím.

Dnes je súčasťou obchodného tímu iba Obchodný riaditeľ, ktorý reálne funguje aj ako obchodník a asistentka oddelenia, ktorá pripravuje hlavne podklady pre verejné súťaže. Oddelenie kooperuje aj s obchodným oddelením českej časti firmy. Súčasťou tímu bude aj marketingový špecialista.

Pre každého klienta sa starostlivosť a komunikácia nastavuje samostatne a to od typu a rozsahu poskytovaných služieb, ako aj veľkosti a štruktúry klienta.

Dnes máme cca od 30 do 50 aktívnych klientov – projektov. Tvojou úlohou bude najmä vyhľadávanie nových príležitostí a to v oblasti facility managementu (bezpečnosť, údržba a upratovanie nehnuteľností/ objektov). Väčšinou sú to projekty „na dlhé trate.
Naše portfólio tvorí niekoľko stoviek objektov po celej Českej a Slovenskej republike a postupne expandujeme do ďalších krajín strednej Európy. Staráme sa o desiatky obchodných centier aj kancelárskych budov. Pôsobíme vo výrobných spoločnostiach, ale i v logistických areáloch. Zjednodušujeme systém v správe nehnuteľností.

Tvoj pracovný čas nie je u nás striktne nastavený. Zvyčajne pracuješ 4 dni v teréne a 1 deň máš officový. Meetingy bývajú zvyčajne 1x za 2 týždne a môžu prebiehať aj online formou. Každý piatok po odoslaní reportu si s Obchodným riaditeľom prechádzaš prebiehajúce aktivity a konzultuješ svoje plány.

Reporting si vedieme na zdieľanom disku v Exceli.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame?
Ponúkame slobodu v práci a ocenenie úspechu. Prácu, v ktorej Ťa nikto nebude kontrolovať, koľko času tráviš v teréne. Máme transparentné odmeňovanie a výsledky svojej práce reálne pocítiš na výplatnej páske.
Auto, mobil, notebook sú samozrejmosťou.
Sme fajn kolektív a nik z nás si tu neporovnáva egá.
Ponúkame stabilitu a atmosféru rodinnej firmy.

Informácie o výberovom konaní

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Česká rodinná spoločnosť, ktorá zabezpečuje komplexné služby IFM – bezpečnosť, údržbu, energetiku aj upratovanie nehnuteľností

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, facility, property management

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

7

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálka. Založená na dlhoročných skúsenostiach z oblasti personalistiky. Nie sme obyčajní. Sme iní. Dávame si záležať a robíme to srdcom a usilujeme sa dosiahnuť perfect match - dokonalé spojenie, z ktorého majú radosť obidve strany.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 4394146  Dátum zverejnenia: 2.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac