Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR špecialista
PAY s.r.o.
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiacmzda sa odvíja v závislosti od Tvojich skúseností. Ďalšie benefity radi predstavíme na osobnom stretnutí.
Od 1 400 EUR/mesiacmzda sa odvíja v závislosti od Tvojich skúseností. Ďalšie benefity radi predstavíme na osobnom stretnutí.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koho hľadáme?
Do nášho úzkeho tímu na personálnom oddelení hľadáme skúseného HRistu, ktorý vie fungovať samostatne a má zodpovedný prístup k práci.
Podmienkou pre náš výber je skúsenosť s personalistikou (ideálne vo výrobnom segmente alebo FMCG) , aktívna znalosť angličtiny a práca s excelom (nie nebude to len o číslach, ale kontingenčné tabuľky si už robil) .
Potrebujeme komunikačne zdatného odborníka v Zákonníku práce (znalosť legislatívy je nevyhnutná), ktorý dokáže prakticky a trpezlivo odkomunikovať zvedavé otázky našich zamestnancov, je ochotný pomôcť a poradiť.
Operatívca a skvelého organizátora, ktorého nezaskočia „deadliny“ ani neustále zmeny v legislatíve alebo v našich interných procesoch.
Doťahovača, ktorí dotiahne veci do konca a nie je povrchný
Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k ľuďom okolo seba.
Tímového hráča.
Uvítame človeka, ktorého HRina baví, napĺňa a dokáže efektívne využiť svoj čas v práci.
Čo budeš robiť ?
Budeš mať na starosti kompletné vedenie personálnej administratívy v rámci nášho závodu.
Budeš zodpovedať za nábor zamestnancov a koordinovať aj ich adaptačný proces (najmä "blue collar" pozície).
Budeš spolutvorcom pri vytváraní a úprave popisov prác.
Budeš zodpovedný každý mesiac za včasné a správne uzatvorenie dochádzky v súčinnosti s nadriadenými a pripravovať podklady pre mzdy.
Budeš spravovať celú agendu týkajúcu sa stravných lístkov, vstupných a výstupných lekárskych prehliadok.
Budeš mať zodpovednosť za dôsledné dodržiavanie GDPR v rámci legislatívy.
Budeš spolupracovať s personálnymi agentúrami.
Budeš styčným dôstojníkom pre našich zamestnancov.
Budeš zodpovedný za reporting.
Samozrejme, že na toto nebudeš sám/a – sme tu tri a vzájomne sa podporujeme.
Do nášho úzkeho tímu na personálnom oddelení hľadáme skúseného HRistu, ktorý vie fungovať samostatne a má zodpovedný prístup k práci.
Podmienkou pre náš výber je skúsenosť s personalistikou (ideálne vo výrobnom segmente alebo FMCG) , aktívna znalosť angličtiny a práca s excelom (nie nebude to len o číslach, ale kontingenčné tabuľky si už robil) .
Potrebujeme komunikačne zdatného odborníka v Zákonníku práce (znalosť legislatívy je nevyhnutná), ktorý dokáže prakticky a trpezlivo odkomunikovať zvedavé otázky našich zamestnancov, je ochotný pomôcť a poradiť.
Operatívca a skvelého organizátora, ktorého nezaskočia „deadliny“ ani neustále zmeny v legislatíve alebo v našich interných procesoch.
Doťahovača, ktorí dotiahne veci do konca a nie je povrchný
Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k ľuďom okolo seba.
Tímového hráča.
Uvítame človeka, ktorého HRina baví, napĺňa a dokáže efektívne využiť svoj čas v práci.
Čo budeš robiť ?
Budeš mať na starosti kompletné vedenie personálnej administratívy v rámci nášho závodu.
Budeš zodpovedať za nábor zamestnancov a koordinovať aj ich adaptačný proces (najmä "blue collar" pozície).
Budeš spolutvorcom pri vytváraní a úprave popisov prác.
Budeš zodpovedný každý mesiac za včasné a správne uzatvorenie dochádzky v súčinnosti s nadriadenými a pripravovať podklady pre mzdy.
Budeš spravovať celú agendu týkajúcu sa stravných lístkov, vstupných a výstupných lekárskych prehliadok.
Budeš mať zodpovednosť za dôsledné dodržiavanie GDPR v rámci legislatívy.
Budeš spolupracovať s personálnymi agentúrami.
Budeš styčným dôstojníkom pre našich zamestnancov.
Budeš zodpovedný za reporting.
Samozrejme, že na toto nebudeš sám/a – sme tu tri a vzájomne sa podporujeme.
Zamestnanecké výhody, benefity
Fajn kolektív, kde sa radi smejeme a vzájomne si pomáhame.
Ponúkame ti priestor na ďalší rozvoj v HR – máme množstvo on-line školení, zaujímavé korporátne projekty
Možnosť rozvinúť svoju HR kariéru v známej medzinárodnej výrobnej spoločnosti
Ponúkame ti priestor na ďalší rozvoj v HR – máme množstvo on-line školení, zaujímavé korporátne projekty
Možnosť rozvinúť svoju HR kariéru v známej medzinárodnej výrobnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Kto sme?
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta – zahraničnú výrobno – obchodnú spoločnosť . Jej výrobný závod v Žiline zamestnáva cca 300 zamestnancov.
Kto sme?
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta – zahraničnú výrobno – obchodnú spoločnosť . Jej výrobný závod v Žiline zamestnáva cca 300 zamestnancov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ľudské zdroje a personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme personálka. Založená na dlhoročných skúsenostiach z oblasti personalistiky. Nie sme obyčajní. Sme iní. Dávame si záležať a robíme to srdcom a usilujeme sa dosiahnuť perfect match - dokonalé spojenie, z ktorého majú radosť obidve strany.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 4050101
Dátum zverejnenia: 14.3.2023
2023-03-14
lokalita: Žilina Pozícia: HR Business Partner, Personalista Spoločnosť: PAY s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac