Hľadáme obchodného manažéra! Získajte garantovaný kariérny rast a užite si flexibilný pracovný čas
Pavel Sellár
Práca z domu
na dohodu (brigády), živnosť
ASAP
1 200 - 2 500 EUR/mesiacpo zaškolení nadštandardné platové podmienky - možnosť ovplyvniť si príjem vlastným nasadením, šikovnosťou, prístupom a tak si zaistiť rýchly garantovaný kariérny postup.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovanie odborného poradenstva klientom, riešenie ich potrieb a požiadaviek,
- starostlivosť o existujúcu sieť klientov,
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí,
- komunikácia s obchodnými partnermi,
- tvorba finančných plánov a následne ich prezentácia našim klientom
- vedenie ľudí,
- zastrešenie chodu kancelárie,
- organizácia náborov nových záujemcov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- GARANTOVANÝ kariérny rast
- prevažne viete až 80 % času pracovať online.
- nadštandardné platové podmienky - možnosť aktívne ovplyvniť svoj príjem
- časová flexibilita
- prepracovaný online vzdelávací systém nových spolupracovníkov
- ucelený koncept vzdelávania a osobného rozvoja
- finančné renty pri invalidite, úmrtí a predčasnému odchodu na dôchodok atď.
- pridelený vyškolený osobný kouč
- 55 ročné know how medzinárodne pôsobiacej firmy v 16 krajinách EU
- Dovolenky pre TOP spolupracovníkov
- rôzne finančné motivačné benefity
- firemné paušály.
Informácie o výberovom konaní
Potrebujete zmenu, prípadne hľadáte prácu full time, alebo part time ?
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1. Osobný/ online pohovor ( zoom)
2. Osobný pohovor
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- rozhodnosť
- otvorená a priama komunikácia
- zodpovedný prístup k plneniu úloh
- príjemné a empatické vystupovanie
- ambícia osobnostného a odborného rastu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská centrála OVB pôsobí v Bratislave od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov.
Prvotriedne finančné riešenia, šité na mieru individuálnym potrebám klientov, poskytujeme vďaka spolupráci s viac ako 30 produktovými partnermi na Slovensku.
Naše služby vychádzajú z odbornej analýzy finančnej situácie našich klientov. Pri osobnom rozhovore sa každého z nich pýtame na jeho konkrétne ciele a túžby, z ktorých odvíjame individuálne finančné riešenia.
Úvodným rozhovorom to však nekončí. Naši odborníci vďaka pravidelným analýzam počas dlhodobej spolupráce prispôsobujú finančné riešenia aktuálnej životnej situácii klientov. Individuálne finančné plány tak naozaj zodpovedajú potrebám a cieľom každého klienta.
Našou víziou je je vybudovať na území celého Slovenska sieť obchodných zastúpení, v ktorých by naši klienti našli komplexný servis v oblasti finančných služieb. Jednoduchý koncept Allfinanz - všetky financie pod jednou strechou. Klientom tak chceme prinášať úsporu času a samozrejme aj peňazí.
Vízia nášho riaditeľstva:
Do konca roka 2025 plánujeme vstúpiť a expandovať do susedných krajín, konkrétne do Chorvátska, Maďarska a Poľska, kde vidíme veľký potenciál na úspech.
Prečo si vybrať spoluprácu práve s nami?
- s jedinečným modelom zapracovania, vzdelávaním a osobnostným rozvojom vieme zabezpečiť váš rast
- tím manažérov a leadrov na trhu vám odovzdajú svoje know how na dosiahnutie vašich cieľov
- klientom ponúkame kvalitné služby v oblasti finančného trhu, zabezpečujeme elitné finančné plánovanie vďaka profesnému titulu EFA, ktorý vlastní len 25 ľudí na Slovensku.
- aj vy môžete patriť medzi mladý dynamický kolektív, ktorý si zakladá na dobrých vzťahoch, odbornosti, profesionalite, lojalite a tímovosti.