Obchodný manažér, analytik, obchodník, administratívne práce

Patrik Tóth

Miesto práce
okres Dunajská Streda, okres Galanta, okres Komárno, okres Nitra, okres Nové Zámky, okres Šaľa
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 2000 EUR/mesiac, záleží od pozície

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadám ľudí na pozíciu vedúci pobočky, asistentské práce s tým spojené a manažérov.
Úlohy: Vybavovanie klientskych zložiek, spracovanie žiadostí, tvorba portfólia, vyhľadávanie najlepšej možnosti na trhu, výber najvýhodnejšej spoločnosti pre klienta, nezávislé poradenstvo, audit už realizovaných hypotekárnych úverov a iných zmlúv,manažovanie ľudí.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v kolektíve a medzinárodnom prostredí
- možnosť výrazného kariérneho rastu
- bezplatné vnútro firemné zaškolenie
- športové a kultúrne podujatia
- možnosť akreditovaného vzdelávania = odborný rast
- motivačné odmeňovanie
- dovolenky hradené firmou
- možnosť študovania na vysokej škole v St. Gallene (hradené firmou od vyššej pozície)

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu posielajte životopisy na

[email protected]

Životopisy posielať s FOTKOU
Bez foto nereagujem na životopisy.
ĎAKUJEM

v pripade na tel. kontakt : 0908 581 333

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

dobré komunikačné schopnosti, obchodné a organizačné zručnosti,základná orientácia v reklamnej oblasti a marketingu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzinárodné ekonomicko - informačné centrum obchodujúce s informáciami na kapitálovom trhu sa na Slovensku zameriava hlavne na prácu s právnickymi osobami a fyzickými osobami. Zastupujeme a vyjednávame lepšie podmienky pre našich klientov. Naša spoločnosť z dôvodu rozširovania sa vo viacerých mestách náboruje ľudí na pozíciu obchodný vedúci, Administratívno-klientský špecialista a asistent. Úlohy: Vybavovanie zložiek, spracovanie žiadostí,práca s PC- Word a Excel, tvorba portfólia, vyjednávanie podmienok a najlepšej možnosti na trhu, , nezávislý audit existujúcich zmlúv našej databázy klientov . Postupné preberanie kompetencií managera a neskôr prevzatie chodu nových pobočiek v novootvorených regiónoch. Zastrešuje nás materská spoločnosť Allfinanz Slovensko a.s.
ID: 1417472  Dátum zverejnenia: 2.9.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 - 2000 EUR/mesiac, záleží od pozície