Odborný a obchodný asistent

Patrícia Balkó, s.r.o.

Miesto práce
Levická 16, Nitra-Chrenová
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.10.2020, ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
696 - 1 500 EUR/mesiac+ bonusy, príspevok na dovolenku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• po základnom teoretickom a praktickom zaškolení
budovať a rozširovať databázu klientov a poskytovať služby dlhodobej komplexnej správy financií a majetku
• S touto úlohou sú spojené:
- získavanie nových klientov a budovanie klientskej databázy
- zisťovanie klientskych potrieb a súčasného stavu
- zoznámiť klienta s jeho možnosťami a rizikami a pripraviť individuálne riešenie na optimálne pokrytie potrieb klienta
- predstaviť klientovi prínos a výhody a v spolupráci s klientom zrealizovať nastavenie riešenia
- sledovať vývoj situácie u klienta a starať sa dlhodobo o jeho potreby
- za týmto účelom sa nepretržite vzdelávať a zúčastňovať školiacich a doplňujúcich seminárov
- v spolupráci s manažérom rozvíjať svoje schopnosti, stanovovať si svoje ciele a dosahovať ich plnenie
- predstaviť riešenie klientom a dohodnúť sa na jednotlivých krokoch riešenia s cieľom dosiahnuť požadovaný stav
- servisné stretnutie s klientom za účelom starostlivosti a vyčíslenia hodnoty majetku
Vhodné pre ľudí z finančníctva

Zamestnanecké výhody, benefity

Nezávislosť z pohľadu retailového aj firemného poradenstva.
Profesionálne softwérove riešenie pre podporu obchodu.
Skvelá šanca naplniť si svoje ciele v stabilne rastúcej firme.
Vzdelávanie nastavené k profesionálnemu rastu.
Možnosť kariérového rastu.
Zapracovanie v súčinnosti s profesionálnym vedením skúsených a úspešných pracovníkov.
Overená spoločnosť s viac ako 21 ročnou neustále rastúcou históriou.
Neustále zvyšovanie kvalifikácie v obchodnej a odbornej oblasti
Zázemie kvalitnej firmy, a reprezentatívnych priestorov

Informácie o výberovom konaní

Hľadám šikovných a dravých ľudí, čo majú radi výzvy
•Ponúkam profesionálne zaškolenie a vedenie, máte možnosť pracovať v najlepšom tíme na Slovensku v príjemnom a reprezentatívnom prostredí.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, obchod , marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Apple Numbers - Pokročilý
Apple Pages - Pokročilý
Keynote - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Finančníctve vítana

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Komunikácia, samostatnosť, flexibilita, schopnosť učiť sa novým veciam, kreativita,zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spolupracujem so spoločnosťou Broker Consulting viac ako 15 rokov. Zaoberáme sa profesionálnym finančným plánovaním a realitnými službami pre našich klientov.
Broker Consulting, a.s.je spoločnosť s viac ako 25 ročným úspešným pôsobením na trhu komplexného majetkového a finančného plánovania.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast .
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, efektívne pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiam ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku a pri budovaní finančných a realitných centier pre profesionálne poradenstvo, finančné vzdelávanie a finančné plánovanie na území celej SR.
ID: 3883514  Dátum zverejnenia: 29.7.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 696 EUR/mesiac