Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistent
PARTNERS Group SK s.r.o.
Miesto práce
Slávičie údolie 106, 811 02 Bratislava, Bratislava
Slávičie údolie 106, 811 02 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.04.2018
01.04.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- pozícia na centrále spoločnosti
- poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment spoločnosti
- administratívne práce v rámci centrály spoločnosti
- príprava podkladov pre vedenie spoločnosti – reporty, zápisy
- plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád
- asistencia pri event manažmente, asistencia pri marketingových aktivitách (v pracovnej náplni nie je obchodná činnosť)
- evidencia došlej a odoslanej pošty, evidencia vozidiel (knihy jázd, dokumentácia k agende vozidiel)
- správa a evidencia došlých faktúr, práca s účtovným SW Pohoda (po zaškolení)
- správa cenín – objednávky stravných lístkov, evidencia
- starostlivosť o chod kancelárie (zasadacie kancelárie, recepcia, kuchynka)
- objednávanie kancelárskych potrieb
- poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment spoločnosti
- administratívne práce v rámci centrály spoločnosti
- príprava podkladov pre vedenie spoločnosti – reporty, zápisy
- plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád
- asistencia pri event manažmente, asistencia pri marketingových aktivitách (v pracovnej náplni nie je obchodná činnosť)
- evidencia došlej a odoslanej pošty, evidencia vozidiel (knihy jázd, dokumentácia k agende vozidiel)
- správa a evidencia došlých faktúr, práca s účtovným SW Pohoda (po zaškolení)
- správa cenín – objednávky stravných lístkov, evidencia
- starostlivosť o chod kancelárie (zasadacie kancelárie, recepcia, kuchynka)
- objednávanie kancelárskych potrieb
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie
- stabilné zázemie v ekonomicky silnej spoločnosti
- 3 voľné dni (sick day) nad zákonom stanovený rámec
- 100% úhrada ceny stravných lístkov
- 7,5 hodinová netto pracovná doba
- team-buildingové aktivity
- kvalitné materiálne a technické vybavenie
- stabilné zázemie v ekonomicky silnej spoločnosti
- 3 voľné dni (sick day) nad zákonom stanovený rámec
- 100% úhrada ceny stravných lístkov
- 7,5 hodinová netto pracovná doba
- team-buildingové aktivity
- kvalitné materiálne a technické vybavenie
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že prejavíte záujem o účasť na výberovom konaní na túto pracovnú pozíciu, zašlite Váš štruktúrovaný profesný životopis na uvedené kontaktné údaje spoločnosti. V životopise prosím uveďte písomný súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky požiadavky. Výberové konanie sa následne uskutoční formou osobného pohovoru.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky požiadavky. Výberové konanie sa následne uskutoční formou osobného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, komunikatívnosť a iniciatívnosť
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu
- záujem o prácu v administratíve
- čistý register trestov
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu
- záujem o prácu v administratíve
- čistý register trestov
- príjemné a profesionálne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh finančných služieb na Slovensku vstúpila spoločnosť PARTNERS GROUP SK v roku 2007 s ambíciou posunúť ho na kvalitatívne oveľa vyššiu úroveň a popritom sa postupne stať lídrom v poskytovaní privátnych finančných služieb. Našou najvyššou prioritou je klient a jeho záujmy, preto konáme v súlade s Etickým kódexom spoločnosti, ktorý vyjadruje našu vôľu prihlásiť sa k spoločenskej zodpovednosti za všetky naše aktivity. Spoločnosť PARTNERS GROUP SK je tak od začiatku svojho pôsobenia na trhu synonymom kvality a profesionality.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 765013
Dátum zverejnenia: 21.2.2018
2018-02-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: PARTNERS Group SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou