Špecialista účtovania a reportingu pre PARTNERS Poisťovňa a.s.
PARTNERS Group SK s.r.o.
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
2 200 EUR/mesiacnástupná mzda na pozíciu závisí od seniority, kvality vedomostí a kompetencií demonštrovaných vo výberovom konaní
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za komplexné vedenie podvojného účtovníctva vrátane mzdovej agendy v súlade s platnou legislatívou a štandardmi;
- Účtovanie poistno – technických vzťahov, finančných aktív, investičného majetku, miezd, časového rozlíšenia nákladov a rezerv, mesačných závierkových operácií;
- Zodpovednosť za dodržiavanie účtovných a daňových predpisov;
- Znalosť štandardu IFRS 16 a IFRS 17 výhodou
- Zodpovednosť za prípravu podkladov na DPPO, spracovanie DPH a DzMV;
- Reportingové aktivity
- Štatistické výkazy
- Zabezpečenie finančného a štatutárného reportingu podľa zoznamu reportovacích povinností;
- Zodpovednosť za zoznam reportovacích povinností a jeho aktualizáciu;
- Vedenie príslušnej dokumentácie za zverenú oblasť;
- Zabezpečenie kontrolných procesov za zverené činnosti;
- Spolupráca na úpravách existujúcich koncepcií a smerníc.
Zamestnanecké výhody, benefity
• flexibilný pracovný čas & možnosť práce z domu
• 4 sick days nad rámec zákona
• odborné vzdelávanie
• silné zázemie rýchlo rastúcej finančnej spoločnosti
• stravné plne hradené zamestnávateľom
• odmena za odporučenie nového kolegu
• firemné aktivity (teambuilding, vianočný večierok, atd)
• zľavy na investičné firemné produkty
• priestor pre kariérny rast a rozvoj
• MultiSport karta
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v oblasti účtovníctva min. 3 roky (skúsenosť z poisťovníctva vítaná);
Znalosť účtovných a daňových predpisov;
Pokročilá znalosť MS Office, najmä Excel;
Znalosť anglického jazyka výhodou;
Samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita.