Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/Senior účtovník pre výrobnú spoločnosť
PARMIDA s.r.o.
Miesto práce
Šahy
Šahy
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiacFinálna suma základnej mzdy bude upravená v súlade s vašou odbornou praxou a odbornými znalosťami
1 000 - 1 500 EUR/mesiacFinálna suma základnej mzdy bude upravená v súlade s vašou odbornou praxou a odbornými znalosťami
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexná zodpovednosť za účtovníctvo spoločnosti (bez mzdovej agendy)
- zabezpečovanie chodu účtovných a finančných operácií
- kontrola a procesovanie prijatých a vystavených -faktúr , spolupráca pre evidovanie účtovných dokladov do účtovného programu externej účtovnej
kancelárie
- denné spracovanie prijatých finančných dokumentov (faktúry, objednávky, interné dokumenty, výdavky zamestnancov, cestovné náklady, registračné pokladne) a kontrola správnosti náležitostí dokladov, úhrady, reporty podľa pokynov nadriadeného
- spolupráca pri príprave mesačnej a ročnej uzávierky v spolupráci s hlavnou účtovníčkou
- evidencia, kontrola a spracovanie dochádzky, spracovanie a kontrola vyúčtovaní
pracovných ciest zamestnancov
- spolupráca na evidencii a inventarizácii majetku,
- spolupráca na tvorbe metodiky účtovníctva výrobnej firmy
- príprava podkladov pre pravidelný reporting
- komunikácia s peňažnými ústavmi, daňovými úradmi, odberateľmi, dodávateľmi a audítorom
- práca skladovým a účtovným systémom spoločnosti.
- evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov, archivácia, skenovanie dokladov,
dokumentov
- odosielanie a prijímanie pošty
- prijímanie telefonických hovorov
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
- administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov
- organizovanie meetingov podľa pokynov
- zodpovednosť za plánovanie a evidenciu školení
- ostatné administratívne práce súvisiace s pracovnou pozíciou podľa pokynov
nadriadených
- zabezpečovanie chodu účtovných a finančných operácií
- kontrola a procesovanie prijatých a vystavených -faktúr , spolupráca pre evidovanie účtovných dokladov do účtovného programu externej účtovnej
kancelárie
- denné spracovanie prijatých finančných dokumentov (faktúry, objednávky, interné dokumenty, výdavky zamestnancov, cestovné náklady, registračné pokladne) a kontrola správnosti náležitostí dokladov, úhrady, reporty podľa pokynov nadriadeného
- spolupráca pri príprave mesačnej a ročnej uzávierky v spolupráci s hlavnou účtovníčkou
- evidencia, kontrola a spracovanie dochádzky, spracovanie a kontrola vyúčtovaní
pracovných ciest zamestnancov
- spolupráca na evidencii a inventarizácii majetku,
- spolupráca na tvorbe metodiky účtovníctva výrobnej firmy
- príprava podkladov pre pravidelný reporting
- komunikácia s peňažnými ústavmi, daňovými úradmi, odberateľmi, dodávateľmi a audítorom
- práca skladovým a účtovným systémom spoločnosti.
- evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov, archivácia, skenovanie dokladov,
dokumentov
- odosielanie a prijímanie pošty
- prijímanie telefonických hovorov
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
- administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov
- organizovanie meetingov podľa pokynov
- zodpovednosť za plánovanie a evidenciu školení
- ostatné administratívne práce súvisiace s pracovnou pozíciou podľa pokynov
nadriadených
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanie v stabilnej spoločnosti
- zaujímavá a perspektívna práca v mladom a dynamickom kolektíve
- hradené školenia a kurzy
- platové ohodnotenie adekvátne vykonanej práci a výsledkom
- možnosť sebarealizácie
- stravné lístky
- zaujímavá a perspektívna práca v mladom a dynamickom kolektíve
- hradené školenia a kurzy
- platové ohodnotenie adekvátne vykonanej práci a výsledkom
- možnosť sebarealizácie
- stravné lístky
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky na pracovnú pozíciu, zašlite prosím životopis spolu s motivačným listom a fotografiou na email:
[email protected] alebo [email protected]
K životopisu pripojte prosím, nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v tomto znení:
Súhlasím, aby spoločnosť PARMIDA, s.r.o. spracovávala moje osobné údaje v poskytnutých dokumentoch v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
[email protected] alebo [email protected]
K životopisu pripojte prosím, nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v tomto znení:
Súhlasím, aby spoločnosť PARMIDA, s.r.o. spracovávala moje osobné údaje v poskytnutých dokumentoch v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo, ekonómia
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
účtovníctvo, ekonómia
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávame:
- zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť, analytické myslenie, tímová spolupráca
- manažérske a vodcovské schopnosti sú vítané
- základné znalosti v oblasti fakturácie, skladového hospodárstva a účtovania dokladov
- skúsenosť s prácou v programe EcoSun výhodou, nie
podmienka
- skúsenosť s prácou vo výrobnej spoločnosti je vítaná
- znalosť účtovných a daňových zákonov a operácií je vítaná
- zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť, analytické myslenie, tímová spolupráca
- manažérske a vodcovské schopnosti sú vítané
- základné znalosti v oblasti fakturácie, skladového hospodárstva a účtovania dokladov
- skúsenosť s prácou v programe EcoSun výhodou, nie
podmienka
- skúsenosť s prácou vo výrobnej spoločnosti je vítaná
- znalosť účtovných a daňových zákonov a operácií je vítaná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme malý výrobný podnik pre spracovanie a balenie mäsa a mäsových výrobkov s vlastnými maloobchodnými prevádzkami. Naša firma podniká viac než 10 rokov v oblasti potravinárstva, za ten čas sme sa úspešne etablovali v regióne. Cieľom našej spoločnosti je v blízkej dobe expandovať s vlastnými výrobkami na maďarský a český trh.
ID: 4025594
Dátum zverejnenia: 27.1.2021
2021-01-27
lokalita: Šahy Pozícia: Ekonóm, Fakturant, Finančný analytik, Pokladník, Účtovník Spoločnosť: PARMIDA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac