Veliteľ/ka administratívy - zabezpečte spoľahlivé fungovanie nášho back officu

PARADIGMA, s.r.o.

Miesto práce
Veľká Okružná, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
marec/apríl 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiacZákladná mzda od 1000 € brutto + variabilná zložka na začiatok 100 € brutto, po adaptačnom období variabilná zložka 200 € brutto). Plat je vecou dohody a nie je primárne zafixovaný.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ako funkčná a stredne veľká firma, aj PARADIGMA má vo svojej činnosti časť administratívnej agendy, ktorú je potrebné správne a včas vykonávať. Preto hľadáme do našich radov zodpovedného VELITEĽA/VELITEĽKU administratívy, ktorý/á bude mať pod palcom celú firemnú back office agendu.

Firma PARADIGMA je multikanálové kontaktné centrum zamerané na služby komerčného call centra. V pozícií BACK OFFICE ŠPECIALISTU, bude tvojou hlavnou úlohou zabezpečiť všetky administratívne úkony, ktoré sú na pravidelnej báze alebo ad-hoc.

Ako správny veliteľ/ka budeš mať pod palcom administratívnu agendu firmy PARADIGMA pozostávajúcu z 2 oblasti:

1. Finančná agenda:

✔ fakturácia - pravidelné vystavovanie a odosielanie faktúr,

✔ spracovanie došlých faktúr a hotovostných platieb, 

✔ evidencia a kontrola platieb firemnými kartami,

✔ komunikácia s externou účtovnou firmou,

✔ správa firemnej pokladne,

2. Personálna agenda:

✔ nábor kandidátov + plánovanie pohovorov v spolupráci s HR Lenkou,

✔ vytváranie pracovnoprávnych dokumentov spojených so životným cyklom zamestnanca,

✔ správa osobných zložiek zamestnancov vo fyzickej podobe, ale aj v intranete, 

✔ spracovanie a evidencia dochádzky zamestnancov (OČR, PN),

✔ evidencia pošty,

✔ spolupráca s externým bezpečnostným technikom + interná evidencia BOZP,

✔ spolupodieľanie sa na organizácii firemných akcií a iné podporné činnosti pre HR. 


Od teba očakávame:

▶ že už máš skúsenosti aspoň s niektorou z horeuvedených činností, aby si si vedel/a organizačne zabezpečiť všetky úlohy,

▶ vysokú dávku samostatnosti a vlastnej organizácie,

▶ budeš vedieť samostatne vykonávať pravidelne opakujúce sa úlohy (napr. vystavenie faktúr), ale aj ad -hoc zadania (napr. nákup v Metre)

▶ multitasking

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame ti naozaj zaujímavé výhody:

✅ dostatočné zaškolenie, ak sa dohodneme na nástupe na konci marca alebo začiatkom apríla,

✅ možnosť pracovať na jedinečnej pozícií (je jedinečná v PARADIGME, lebo ju budeš vykonávať len ty) v priateľskom a hlavne v podpornom prostredí.

✅ možnosť nastavovať procesy a realizovať svoje nápady,

✅ dostaneš možnosť zažiť rôzne teambuildingy, napr. aj v Barcelone, v Ríme alebo v Krakove,

✅ budeš sa môcť podpísať pod spoločné úspechy a tešiť sa z nich,

✅ dostaneš možnosť vzdelávať sa a kariérne rásť,

✅ čaká na teba priateľsky kolektív, moderné pracovné prostredie a zaujímavá práca.

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie bude prebiehať v 2. kolách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, personalistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
CRM (Customer Relationship Management) - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Účtovníctvo - Mierne pokročilý
Pokladňa - Mierne pokročilý
Personalistika - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva, fakturácia, personalistiky

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Preferujeme uchádzačov, ktorí majú skúsenosti s administratívou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme profesionálne a dynamické multikanálové kontaktné centrum zamerané na služby komerčného call centra. Pôsobíme v mnohých oblastiach, ako je energetika, automotive, beauty, poisťovníctvo, gastro, bankovníctvo, obchod, nehnuteľnosti a iné.

Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a špičkovej technológii dnes patríme medzi lídrov v oblasti kontaktných centier v Slovenskej a Českej republike. Naše služby poskytujeme výhradne pre existujúcu klientelu našich partnerov.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 4775640  Dátum zverejnenia: 19.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac