Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckej podpory pre NOTINO - Rumunsko, Slovinsko
PARADIGMA, s.r.o.
Miesto práce
Veľká Okružná, Žilina
Veľká Okružná, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 160 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy. Celková výška mzdy bude závisieť od Tvojich výsledkov.
Od 1 160 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy. Celková výška mzdy bude závisieť od Tvojich výsledkov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V Notine všetci veríme, že krása by mala byť dostupná pre všetkých. Záleží nám na tom, aby boli naši zákazníci spokojní a radi u nás nakupovali. Z toho dôvodu je naše centrum zákazníckej podpory jedným z kľúčových oddelení spoločnosti.
Aktuálne hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu do rumunského alebo slovinského tímu.
Hľadáme niekoho, kto dokáže počúvať, vie nájsť riešenia aj v tých najkomplikovanejších situáciách, je trpezlivý a svoju pozornosť venuje našim zákazníkom.
Ideálny kandidát na túto pozíciu sa dokáže vcítiť do kože nášho zákazníka a prevziať zodpovednosť za úspešné riešenie jeho požiadaviek.
Čo bude náplňou Tvojej práce?
• Pomáhať našim zákazníkom prostredníctvom telefonátov a e-mailov, ale čakajú Ťa aj administratívne činnosti.
• Budeš mať zodpovednosť za vytváranie, editovanie a kontrolu stavu objednávok.
• Čakajú Ťa aj aktivity spojené s platbami, komunikácia s dopravcami a s našim skladom, prípadne vybavovanie podnetov od zákazníkov.
• Budeš spolupracovať s našim marketingom v rámci prekladov a recenzií, pri kontrole hodnotiacich webov.
• Poskytovať základné produktové poradenstvo a odporúčať výrobky na základe preferencií zákazníkov.
Čo od Teba očakávame?
• Znalosť úradného jazyka danej krajiny na veľmi dobrej úrovni - Rumunsko, Slovinsko
• Profesionálne vystupovanie pre Teba nie je len prázdna fráza.
• Máš výborné komunikačné zručnosti a zákazník je pre Teba vždy na prvom mieste.
• Chuť pracovať v tíme a zdokonaľovať svoje zručnosti v oblasti jednania so zákazníkom.
• Vysokú mieru empatie a trpezlivosti.
• Znalosť anglického jazyka výhodou – nie je však podmienkou. Keďže máme kolegov z 24 krajín.
• Skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory alebo z prostredia call centra vnímame ako výhodu.
Na čo sa u nás môžeš tešiť?
• Na rôznorodú a zaujímavú prácu na HPP pre európskeho lídra v oblasti predaja parfémov a kozmetiky – Notino sa stane pre Teba srdcovkou :)
• Kvalitné vstupné školenie, kde Ťa všetko naučíme
• Sériu interných školení s cieľom zlepšenia Tvojich komunikačných zručností
• Pravidelnú spätnú väzbu a odmeny nad rámec základnej mzdy
• Skvelý balíček benefitov zahrňujúci plne hradené stravné lístky, zamestnanecké zľavy na výrobky, jazykové kurzy, sickdays, firemné akcie
• Možnosť práce z domu
Teší sa na Teba priateľský tím, na ktorý sa vždy môžeš spoľahnúť :)
Aktuálne hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu do rumunského alebo slovinského tímu.
Hľadáme niekoho, kto dokáže počúvať, vie nájsť riešenia aj v tých najkomplikovanejších situáciách, je trpezlivý a svoju pozornosť venuje našim zákazníkom.
Ideálny kandidát na túto pozíciu sa dokáže vcítiť do kože nášho zákazníka a prevziať zodpovednosť za úspešné riešenie jeho požiadaviek.
Čo bude náplňou Tvojej práce?
• Pomáhať našim zákazníkom prostredníctvom telefonátov a e-mailov, ale čakajú Ťa aj administratívne činnosti.
• Budeš mať zodpovednosť za vytváranie, editovanie a kontrolu stavu objednávok.
• Čakajú Ťa aj aktivity spojené s platbami, komunikácia s dopravcami a s našim skladom, prípadne vybavovanie podnetov od zákazníkov.
• Budeš spolupracovať s našim marketingom v rámci prekladov a recenzií, pri kontrole hodnotiacich webov.
• Poskytovať základné produktové poradenstvo a odporúčať výrobky na základe preferencií zákazníkov.
Čo od Teba očakávame?
• Znalosť úradného jazyka danej krajiny na veľmi dobrej úrovni - Rumunsko, Slovinsko
• Profesionálne vystupovanie pre Teba nie je len prázdna fráza.
• Máš výborné komunikačné zručnosti a zákazník je pre Teba vždy na prvom mieste.
• Chuť pracovať v tíme a zdokonaľovať svoje zručnosti v oblasti jednania so zákazníkom.
• Vysokú mieru empatie a trpezlivosti.
• Znalosť anglického jazyka výhodou – nie je však podmienkou. Keďže máme kolegov z 24 krajín.
• Skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory alebo z prostredia call centra vnímame ako výhodu.
Na čo sa u nás môžeš tešiť?
• Na rôznorodú a zaujímavú prácu na HPP pre európskeho lídra v oblasti predaja parfémov a kozmetiky – Notino sa stane pre Teba srdcovkou :)
• Kvalitné vstupné školenie, kde Ťa všetko naučíme
• Sériu interných školení s cieľom zlepšenia Tvojich komunikačných zručností
• Pravidelnú spätnú väzbu a odmeny nad rámec základnej mzdy
• Skvelý balíček benefitov zahrňujúci plne hradené stravné lístky, zamestnanecké zľavy na výrobky, jazykové kurzy, sickdays, firemné akcie
• Možnosť práce z domu
Teší sa na Teba priateľský tím, na ktorý sa vždy môžeš spoľahnúť :)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovinský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Rumunský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálne a dynamické multikanálové kontaktné centrum zamerané na služby komerčného call centra. Pôsobíme v mnohých oblastiach, ako je energetika, automotive, beauty, poisťovníctvo, gastro, bankovníctvo, obchod, nehnuteľnosti a iné.
Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a špičkovej technológii dnes patríme medzi lídrov v oblasti kontaktných centier v Slovenskej a Českej republike. Naše služby poskytujeme výhradne pre existujúcu klientelu našich partnerov.
Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a špičkovej technológii dnes patríme medzi lídrov v oblasti kontaktných centier v Slovenskej a Českej republike. Naše služby poskytujeme výhradne pre existujúcu klientelu našich partnerov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4026681
Dátum zverejnenia: 5.4.2021
2021-04-05
lokalita: Žilina Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: PARADIGMA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 160 EUR/mesiac