Facility manager
Panta Rhei, s.r.o.
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
plný úväzok
ASAP
1 300 - 1 600 EUR/mesiacMzda sa skladá z dvoch zložiek, fixná základná zložka 1.300€ brutto + 300€ brutto variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
riadenie procesu otvárania nových prevádzok po celom SR
riadenie tendrov najmä pre technické projekty
koordinácia dodávateľov a partnerov vo fáze prípravy výstavby
výstavby a zariaďovania prevádzok kníhkupectiev a kaviarní
realizácia správy nehnuteľností prevádzok
zabezpečenie plynulej prevádzky
riadenie technických projektov
Zamestnanecké výhody, benefity
- teambuildingy
- príspevok na 3. pilier DDS
- príjemné pracovné prostredie
- podpora zdravia a športových aktivít (príspevok na Multisport kartu)
- zamestnanecké zľavy a výhody
- flexibilný pracovný čas
- služobné vozidlo
- motivujúci odmeňovací systém
- výborná káva v práci
- možnosť sebarealizácie, osobného aj profesného rastu
Informácie o výberovom konaní
Ak sa považuješ za vhodného kandidáta, ktorý za žiadnych okolností nesmie chýbať v našej Panta Rhei rodine, ak by ťa bavil uvedený popis práce, tak nám čo najskôr pošli svoj životopis. Tešíme sa na teba!
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre pozíciu Facility managera by mal uchádzač disponovať nasledujúcimi osobnostnými predpokladmi a zručnosťami, ktoré mu pomôžu úspešne plniť úlohy spojené so správou a údržbou prevádzok a zabezpečiť plynulý chod všetkých podporných činností v organizácii.
Osobnostné predpoklady:
1. Organizačné schopnosti: Schopnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti a projekty.
2. Kritické myslenie a riešenie problémov: Schopnosť rýchlo analyzovať situácie a prijímať rozhodnutia na riešenie vzniknutých problémov.
3. Komunikatívnosť: Schopnosť jasne a efektívne komunikovať so zamestnancami, dodávateľmi a vedením.
4. Flexibilita a adaptabilita: Schopnosť prispôsobiť sa meniacim sa podmienkam a požiadavkám.
5. Lídership a tímová spolupráca: Schopnosť viesť projekt a motivovať ostatných, zároveň byť schopný efektívne spolupracovať.
Zručnosti:
1. Technické zručnosti: Znalosť technickej údržby budov a zariadení, vrátane základných znalostí z oblasti elektroinštalácie a bezpečnostných systémov.
2. Manažérske zručnosti: Skúsenosti s riadením projektov, rozpočtovaním a optimalizáciou nákladov.
3. IT zručnosti : Znalosť používania základných softvérov na evidenciu interného facility managementu a prípravy cenových ponúk a prezentácie riešení.
4. Vyjednávacie zručnosti: Schopnosť efektívne vyjednávať s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb s cieľom dosiahnuť najlepšie možné podmienky.