Logo OVB Allfinanz Slovensko a. s.

Špecialista/tka podpory obchodu

OVB Allfinanz Slovensko a. s.

Miesto práce
OVB Allfinanz Slovensko a.s., Kukuričná, Bratislava 3, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2025
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac(výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • aktívna podpora a komunikácia s obchodnou/maklérskou sieťou;
  • riešenie dopytov a požiadaviek;
  • aktívna práca s informačnými systémami spoločnosti;
  • vytváranie reportov podľa stanovených kritérií;
  • zabezpečenie aktuálnosti databáz;
  • riešenie reklamácií;
  • kompletizovanie zmluvných dokumentácií;
  • tvorba a aktualizácia informačných materiálov;
  • súčinnosť v organizácii firemných akcií;
  • účasť na služobných cestách;
  • plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadených.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zaujímavá pracovná náplň v stabilnej spoločnosti, ktorá je lídrom na finančnom trhu;
  • benefity v oblasti work-life balans (napr. pružný pracovný čas, práca z domu, 5 dní dovolenky nad rámec zákona, Multisport karta...);
  • finančné benefity (najmä 13. a 14. plat vyplácaný vo forme kvartálnych odmien, valorizácia platov, príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera, príspevok na stravu nad rámec zákona...);
  • benefity v oblasti pracovných podmienok (služobný mobil na súkromné účely, notebook, pitný režim, občerstvenie, FUN zóna,...);
  • a mnoho ďalších zamestnaneckých výhod, o ktorých sa dozviete viac na osobnom pohovore...

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, pošlite nám svoj životopis s Vašou fotografiou a motivačný list.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení dokumentácie Vás budeme informovať o výsledku nášho výberu. Na prijímací pohovor budú prizvaní iba vybraní uchádzači.

V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov Vás žiadame o zakliknutie povinného poľa "Súhlasím so správou, spracúvaním a uchovaním osobných údajov," čím vyjadríte súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s uchádzaním sa o otvorenú pracovnú pozíciu v spoločnosti OVB Allfinanz Slovensko a. s. prostredníctvom webovej stránky www.profesia.sk v rámci počítačovej siete Internet.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti


Vhodného uchádzača vidíme ako osobu, ktorá:

  • má skúsenosti v oblastiach Customer Care (starostlivosť o zákazníkov) alebo v oblasti klientskej podpory/klientsky support,
  • má skúsenosti v oblasti finančníctva a poisťovníctva (nie je podmienkou),
  • rada aktívne komunikuje, má príjemné a slušné vystupovanie,
  • je samostatná a proaktívna,
  • je nekonfliktná a je tímový hráč,
  • je precízna, má zmysel pre detail a logické myslenie,
  • je dynamická, flexibilná osobnosť odolná voči stresu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť s viac ako 30-ročnou históriou, ktorá sa špecializuje na finančné sprostredkovanie. Spolupracujeme s viac než 30 renomovanými finančnými inštitúciami, ktorých produkty ponúkame v našom širokom portfóliu. Našim cieľom je byť najskúsenejším sprievodcom, ktorý našim klientom pomáha orientovať sa v oceáne finančných a podnikateľských možností.

Prostredníctvom našich profesionálnych finančných sprostredkovateľov, silného zázemia na centrále spoločnosti a podpory nášho Holdingu, neustále pracujeme na zlepšovaní služieb pre našich klientov. Naše kľúčové hodnoty - spolupráca, férovosť, inšpirácia, hrdosť a akčnosť - sú základom nášho úspechu a smerujú nás vo všetkom, čo robíme. Tieto hodnoty nielen vyznávame, ale aj denne žijeme.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Peter Gavalčin
E-mail: poslať životopis
ID: 4073915  Dátum zverejnenia: 2.7.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac