Operátor call centra s maďarským jazykom

Miesto práce
Bratislava
Platové podmienky
od 750€ + odmeňovanie podľa bonusového systému
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a inými osobnými charakteristikami.

Naše očakávania na Vás

Pre naše call centrum poskytujúce zákaznícku podporu zákazníkom hľadáme nového kolegu/kolegyňu. Hľadáme človeka, ktorý bude trpezlivo odpovedať na otázky od zákazníkov, len tak ho niečo nevyvedie z miery a rád pomôže nájsť to správne riešenie, ak si myslíš, že si to ty – POĎ K NÁM! :-)

Tvojou úlohou bude:
• telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a následná starostlivosť o zákazníkov
• riešenie požiadaviek klientov, prípadné postúpenie požiadavky na kompetentný útvar banky
• aktívna ponuka produktov a služieb banky
• realizovanie bankových prieskumov
• dodržiavanie fixnej pracovnej doby podľa rozpisu zmien
• záznam a aktualizácia informácií v databáze

Ponúkame

• stanete sa súčasťou stabilnej a dôveryhodnej banky
• stanete sa súčasťou banky rodinného typu, kde sú dôležité vzťahy a ľudskosť
• poskytneme Vám individuálny a trpezlivý prístup
• všetko Vás naučíme a poskytneme Vám potrebnú podporu
• doprajeme Vám work-life balance
• poskytneme Vám motivujúce finančné ohodnotenie a bonusy zohľadňujúce aj individuálne výkony zamestnanca
• budete mať priestor pre kariérny a osobnostný rast a možnosť realizovať svoje nápady
• získate zaujímavé zľavy na čerpaní bankových a poistných produktov
• poskytujeme príspevok na DDS
• a máme mnoho iných benefitov, o ktorých sa môžeme porozprávať na osobnom stretnutí

Naše požiadavky

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosť s prácou v call centre je výhodou
• veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti a proaktívny prístup
• schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie
• flexibilita (ochota pracovať na zmeny)
• schopnosť rýchlo sa naučiť potrebné procesy a dobré porozumenie procesom
• spoľahlivosť – denne podávať 100% výkon
• MS Office (Word, Excel, Outlook) – na užívateľskej úrovni
• znalosť anglického jazyka je výhodou
• zodpovednosť, samostatnosť, bezúhonnosť
• odolnosť voči stresu
• tímový duch

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40% uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme

ID: 3642051   Dátum zverejnenia: 11.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 750€ + odmeňovanie podľa bonusového systému