Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor call centra s maďarským jazykom
OTP Banka Slovensko, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 750€ + odmeňovanie podľa bonusového systému
od 750€ + odmeňovanie podľa bonusového systému
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre naše call centrum poskytujúce zákaznícku podporu zákazníkom hľadáme nového kolegu/kolegyňu. Hľadáme človeka, ktorý bude trpezlivo odpovedať na otázky od zákazníkov, len tak ho niečo nevyvedie z miery a rád pomôže nájsť to správne riešenie, ak si myslíš, že si to ty – POĎ K NÁM! :-)
Tvojou úlohou bude:
• telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a následná starostlivosť o zákazníkov
• riešenie požiadaviek klientov, prípadné postúpenie požiadavky na kompetentný útvar banky
• aktívna ponuka produktov a služieb banky
• realizovanie bankových prieskumov
• dodržiavanie fixnej pracovnej doby podľa rozpisu zmien
• záznam a aktualizácia informácií v databáze
Tvojou úlohou bude:
• telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a následná starostlivosť o zákazníkov
• riešenie požiadaviek klientov, prípadné postúpenie požiadavky na kompetentný útvar banky
• aktívna ponuka produktov a služieb banky
• realizovanie bankových prieskumov
• dodržiavanie fixnej pracovnej doby podľa rozpisu zmien
• záznam a aktualizácia informácií v databáze
Zamestnanecké výhody, benefity
• stanete sa súčasťou stabilnej a dôveryhodnej banky
• stanete sa súčasťou banky rodinného typu, kde sú dôležité vzťahy a ľudskosť
• poskytneme Vám individuálny a trpezlivý prístup
• všetko Vás naučíme a poskytneme Vám potrebnú podporu
• doprajeme Vám work-life balance
• poskytneme Vám motivujúce finančné ohodnotenie a bonusy zohľadňujúce aj individuálne výkony zamestnanca
• budete mať priestor pre kariérny a osobnostný rast a možnosť realizovať svoje nápady
• získate zaujímavé zľavy na čerpaní bankových a poistných produktov
• poskytujeme príspevok na DDS
• a máme mnoho iných benefitov, o ktorých sa môžeme porozprávať na osobnom stretnutí
• stanete sa súčasťou banky rodinného typu, kde sú dôležité vzťahy a ľudskosť
• poskytneme Vám individuálny a trpezlivý prístup
• všetko Vás naučíme a poskytneme Vám potrebnú podporu
• doprajeme Vám work-life balance
• poskytneme Vám motivujúce finančné ohodnotenie a bonusy zohľadňujúce aj individuálne výkony zamestnanca
• budete mať priestor pre kariérny a osobnostný rast a možnosť realizovať svoje nápady
• získate zaujímavé zľavy na čerpaní bankových a poistných produktov
• poskytujeme príspevok na DDS
• a máme mnoho iných benefitov, o ktorých sa môžeme porozprávať na osobnom stretnutí
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, prosím pošlite Váš životopis e-mailom prostredníctvom online formulára. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov môžeme odpovede zasielať tým z uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky a budú pozvaní na pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosť s prácou v call centre je výhodou
• veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti a proaktívny prístup
• schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie
• flexibilita (ochota pracovať na zmeny)
• schopnosť rýchlo sa naučiť potrebné procesy a dobré porozumenie procesom
• spoľahlivosť – denne podávať 100% výkon
• MS Office (Word, Excel, Outlook) – na užívateľskej úrovni
• znalosť anglického jazyka je výhodou
• zodpovednosť, samostatnosť, bezúhonnosť
• odolnosť voči stresu
• tímový duch
• veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti a proaktívny prístup
• schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie
• flexibilita (ochota pracovať na zmeny)
• schopnosť rýchlo sa naučiť potrebné procesy a dobré porozumenie procesom
• spoľahlivosť – denne podávať 100% výkon
• MS Office (Word, Excel, Outlook) – na užívateľskej úrovni
• znalosť anglického jazyka je výhodou
• zodpovednosť, samostatnosť, bezúhonnosť
• odolnosť voči stresu
• tímový duch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
OTP Banka Slovensko a.s. je od 26. novembra 2020 súčasťou ČSOB Finančnej skupiny. Do zlúčenia obidvoch bánk do jednej pod značku ČSOB bude OTP Banka Slovensko na trhu aj naďalej pôsobiť pod vlastným menom. Viac informácií o procese spájania sa OTP Banky Slovensko s ČSOB a o plánovaných krokoch nájdete na stránke www.otpbanka.sk/spajamesa.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3642051
Dátum zverejnenia: 11.4.2019
2019-04-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: OTP Banka Slovensko, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 750€ + odmeňovanie podľa bonusového systému