Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Procurement Administrator (Taliansky jazyk)
Miesto práce
Nové Zámky
Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
By agreement
By agreement
Mzdové podmienky (brutto)
od 800 EUR brutto mesačne, v závislosti od relevantnej praxe, úrovne jazyka a ďalších zručností podľa požiadaviek na danú pozíciu
od 800 EUR brutto mesačne, v závislosti od relevantnej praxe, úrovne jazyka a ďalších zručností podľa požiadaviek na danú pozíciu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* vystavenie nákupných objednávok
* po odsúhlasení objednávky jej odoslanie
* vyjednávanie zliav a podmienok k určeným objednávkam
* správa upomienok súvisiacich s objednávkou
* evidencia potvrdení objednávok v systéme
* komunikácia s dodávateľom a interným zákazníkom
* príprava dokumentov pre vyhodnocovanie KPI
* implementácia a dodržiavanie zmluvných podmienok
* po odsúhlasení objednávky jej odoslanie
* vyjednávanie zliav a podmienok k určeným objednávkam
* správa upomienok súvisiacich s objednávkou
* evidencia potvrdení objednávok v systéme
* komunikácia s dodávateľom a interným zákazníkom
* príprava dokumentov pre vyhodnocovanie KPI
* implementácia a dodržiavanie zmluvných podmienok
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* aktívna znalosť talianskeho jazyka a mierne pokročilá úroveň anglického jazyka sú podmienkou
* prax v oblasti logistiky, sluzieb zákazníkom, nákupu alebo adinistratívy je podmienkou
* dobré komunikačné zručnosti
* schopnosť riešiť problémy týkajúce sa nákupného procesu
* prax v oblasti logistiky, sluzieb zákazníkom, nákupu alebo adinistratívy je podmienkou
* dobré komunikačné zručnosti
* schopnosť riešiť problémy týkajúce sa nákupného procesu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AMS Group, vznikla spojením spoločností AMS AG ako materskej spoločnosti a OSRAM Licht AG, je svetovým lídrom v optických riešeniach.
Pridaním inteligencie k svetlu a vášňou k inováciám obohacujeme životy ľudí. To máme na mysli pod pojmom Sensing is Life.
Našich približne 30 000 zamestnancov na celom svete sa zameriava na inovácie v oblasti snímania, osvetlenia a vizualizácie, aby boli cesty bezpečnejšie, lekárska diagnostika presnejšia a každodenné komunikačné chvíle bohatšie.
Viac informácií o nás sa dozviete na https://ams-osram.com
Pridaním inteligencie k svetlu a vášňou k inováciám obohacujeme životy ľudí. To máme na mysli pod pojmom Sensing is Life.
Našich približne 30 000 zamestnancov na celom svete sa zameriava na inovácie v oblasti snímania, osvetlenia a vizualizácie, aby boli cesty bezpečnejšie, lekárska diagnostika presnejšia a každodenné komunikačné chvíle bohatšie.
Viac informácií o nás sa dozviete na https://ams-osram.com
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3395841
Dátum zverejnenia: 21.5.2018
2018-05-21
lokalita: Nové Zámky Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista reportingu, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: OSRAM, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 800 EUR brutto mesačne, v závislosti od relevantnej praxe, úrovne jazyka a ďalších zručností podľa požiadaviek na danú pozíciu