Asistentka - Referentka
OSPRA-INVEST spol. s r.o.
Vajnorská, Bratislava
plný úväzok
Na základe dohody
1 400 - 1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme zručnú a spoľahlivú asistentku s vynikajúcimi komunikačnými a organizačnými schopnosťami!
Sme popredná spoločnosť v oblasti recyklácii, ktorá sa vyznačuje inováciami, orientáciou na zákazníka a excelentnými službami. Na posilnenie nášho tímu hľadáme vysoko motivovanú a angažovanú asistentku, ktorá bude podporovať vedenie v administratívnych a organizačných záležitostiach.
Zodpovednosti:
Kalendár a manažment termínov:
- Plánovanie, koordinácia a sledovanie termínov a stretnutí.
- Organizácia interných a externých stretnutí, vrátane prípravy podkladov a prezentácií.
Plánovanie a organizácia služobných ciest:
- Plánovanie a rezervácia národných a medzinárodných služobných ciest.
- Vytváranie plánov ciest a cestovných náhrad.
Komunikácia a korešpondencia:
- Spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie, vrátane e-mailov, telefonátov a pošty.
- Vytváranie a spracovanie dokumentov, prezentácií a správ.
Projektový manažment:
- Podpora pri plánovaní a realizácii projektov.
- Sledovanie míľnikov projektov a termínov.
Administratívne úlohy:
- Udržiavanie a správa dôverných a citlivých informácií. [NDA]
- Koordinácia a správa kancelárskych potrieb a vybavenia.
- Organizácia firemných podujatí, konferencií a obchodných prijatí.
- Koordinácia zoznamov účastníkov, priestorov a cateringu.
Finančné úlohy:
- Sledovanie a správa rozpočtov a výdavkov.
- Podpora pri vytváraní finančných správ a analýz.
Ďalšie úlohy:
- Vykonávanie výskumov a poskytovanie relevantných informácií.
- Podpora vedenia vo všetkých ad-hoc administratívnych a organizačných úlohách.
Váš profil:
- Ukončené obchodné vzdelanie alebo porovnateľná kvalifikácia.
- Skúsenosti na podobnej pozícii, ideálne v medzinárodnom prostredí.
- Vynikajúce organizačné schopnosti a vyspelé časové manažovanie.
- Diskrétnosť, dôveryhodnosť a vysoká miera zodpovednosti.
- Vynikajúce komunikačné schopnosti angličtine [B2], ďalšie jazykové znalosti výhodou.
- Isté ovládanie bežných aplikácií MS Office.
- Proaktívny a riešenia orientovaný prístup k práci.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Rozmanitú a zodpovednú prácu v dynamickom prostredí.
- Príjemnú pracovnú atmosféru v motivovanom tíme.
- Atraktívne odmeňovanie a ďalšie sociálne výhody.
- Možnosti osobného a profesionálneho rozvoja.
Informácie o výberovom konaní
Konkrétne platové podmienky a ďalšie benefity budú ponúknuté vybraným uchádzačom na osobnom pohovore.
CV prosím zasielajte v anglickom alebo nemeckom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vítané sú predchádzajúce skúsenosti vo výrobnej prevádzke, administratíve, logistike, skladovom hospodárstve.
Nemecký alebo anglický jazyk na konverzačnej úrovni je podmienkou.