Asistentka - Referentka

OSPRA-INVEST spol. s r.o.

Miesto práce
Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Na základe dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 1 600 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme zručnú a spoľahlivú asistentku s vynikajúcimi komunikačnými a organizačnými schopnosťami!

Sme popredná spoločnosť v oblasti recyklácii, ktorá sa vyznačuje inováciami, orientáciou na zákazníka a excelentnými službami. Na posilnenie nášho tímu hľadáme vysoko motivovanú a angažovanú asistentku, ktorá bude podporovať vedenie v administratívnych a organizačných záležitostiach.


Zodpovednosti:

Kalendár a manažment termínov:

  - Plánovanie, koordinácia a sledovanie termínov a stretnutí.

  - Organizácia interných a externých stretnutí, vrátane prípravy podkladov a prezentácií.


Plánovanie a organizácia služobných ciest:

  - Plánovanie a rezervácia národných a medzinárodných služobných ciest.

  - Vytváranie plánov ciest a cestovných náhrad.


Komunikácia a korešpondencia:

  - Spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie, vrátane e-mailov, telefonátov a pošty.

  - Vytváranie a spracovanie dokumentov, prezentácií a správ.


Projektový manažment:

  - Podpora pri plánovaní a realizácii projektov.

  - Sledovanie míľnikov projektov a termínov.


Administratívne úlohy:

  - Udržiavanie a správa dôverných a citlivých informácií. [NDA]

  - Koordinácia a správa kancelárskych potrieb a vybavenia.

  - Organizácia firemných podujatí, konferencií a obchodných prijatí.

  - Koordinácia zoznamov účastníkov, priestorov a cateringu.


Finančné úlohy:

  - Sledovanie a správa rozpočtov a výdavkov.

  - Podpora pri vytváraní finančných správ a analýz.


Ďalšie úlohy:

  - Vykonávanie výskumov a poskytovanie relevantných informácií.

  - Podpora vedenia vo všetkých ad-hoc administratívnych a organizačných úlohách.


Váš profil:

- Ukončené obchodné vzdelanie alebo porovnateľná kvalifikácia.

- Skúsenosti na podobnej pozícii, ideálne v medzinárodnom prostredí.

- Vynikajúce organizačné schopnosti a vyspelé časové manažovanie.

- Diskrétnosť, dôveryhodnosť a vysoká miera zodpovednosti.

- Vynikajúce komunikačné schopnosti angličtine [B2], ďalšie jazykové znalosti výhodou.

- Isté ovládanie bežných aplikácií MS Office.

- Proaktívny a riešenia orientovaný prístup k práci.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Rozmanitú a zodpovednú prácu v dynamickom prostredí.

- Príjemnú pracovnú atmosféru v motivovanom tíme.

- Atraktívne odmeňovanie a ďalšie sociálne výhody.

- Možnosti osobného a profesionálneho rozvoja.

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí najlepšie spĺňajú požadované kritériá.
Konkrétne platové podmienky a ďalšie benefity budú ponúknuté vybraným uchádzačom na osobnom pohovore.
CV prosím zasielajte v anglickom alebo nemeckom jazyku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti s prácou v podnikovom informačnom systéme.
Vítané sú predchádzajúce skúsenosti vo výrobnej prevádzke, administratíve, logistike, skladovom hospodárstve.
Nemecký alebo anglický jazyk na konverzačnej úrovni je podmienkou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OSPRA-INVEST spol. s r.o. patrí k významným výrobcom a dodávateľom obalových materiálov. Na slovenskom trhu pôsobí od roku 1993. Hlavnou činnosťou spoločnosti je spracovanie a recyklácia polyetylénových fólií a výroba polyetylénových fólií, hadíc a vriec.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: R H
Tel.: +4366488610086
E-mail: poslať životopis
ID: 4836414  Dátum zverejnenia: 22.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac