Mzdový účtovník, účtovník

OSMOS s.r.o.

Miesto práce
Bytča
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
1.3.2023, alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacUvedená mzda sa skladá zo základnej mzdy 950€ + osobného ohodnotenia 150€. Výška mzdy môže byť vyššia. Bude závisieť od skúseností, zručností uchádzača. (V prípade vedenia aj samostatného podvojné účtovníctva pre našu spoločnosť bude mzda dojednaná pri pohovore)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme novú kolegyňu/kolegu pre oblasť mzdového účtovníctva a administratívy spojenej s účtovníctvom. Rada/rád prispeješ našej inovatívnej, neustále rastúcej spoločnosti svojimi skúsenosťami a znalosťami? Keďže neustále rozširujeme náš potenciál a máme veľké plány do budúcna, potrebujeme posilu do nášho tímu ľudí, ktorá vie zobrať zodpovednosť za svoje kompetencie pevne do rúk a nebojí sa čeliť denno-denným úlohám.

Práce, právomoci a zodpovednosti:
• Kompletné zabezpečovanie mzdovej agendy spojenej so vznikom, zmenou a skončením pracovného pomeru (prihlášky/odhlášky/prerušenia poistenia vo vzťahu k SP a ZP)
• Kompletné spracovanie a vedenie mzdovej agendy v elektronickom systéme
• Dochádzka zamestnancov, jej kontrola a porovnávanie s dokladmi od zamestnancov a kolegov, ktorí sú zodpovední za jednotlivé oddelenia našej spoločnosti
• Spracovávanie miezd, náhrady príjmov pri dočasnej PN, zasielanie podkladov pre výplatu nemocenského a ošetrovného do SP, realizovanie zrážok zo mzdy
• Príprava výplatných pások a podkladov na úhradu miezd a poistného
• Aktualizácia dát zamestnancov v systéme HELIOS ORANGE/iNuvio
• Zodpovednosť za kompletnosť daňových vyhlásení zamestnancov
• Komunikácia s úradmi (Sociálna poisťovňa, Zdravotné poisťovne, Úrad práce, ...)
• Ročné zúčtovania dane z príjmov FO, daňové vyhlásenia, evidenčné listy dôchodkového poistenia vystúpených zamestnancov
• Archivácia personálnej a mzdovej agendy
• Monitoring legislatívnych zmien týkajúcich sa mzdovej a personálnej agendy
• Pre účtovné oddelenie vykonávanie potrebných úkonov pre prípravu k zaúčtovaniu dokladov, zakladanie a pomocné práce pre Hlavného účtovníka (V prípade, že máte skúsenosti a budete môcť prevziať aj kompletnú zodpovednosť za vedenie účtovníctva, budeme iba radi)

Zamestnanecké výhody, benefity

• Úvodné zaškolenie a pravidelné školenia za účelom zvyšovania kvalifikácie a osobného rastu
• pracovná zmluva priamo s našou spoločnosťou (nie s agentúrou)
• práca na TPP (ak nebolo dohodnuté inak)
• veľká samostatnosť a získavanie vysokej kompetencie v danom segmente
• osobná podpora priameho vedenia
• neustály technický rozvoj
• perspektívna práca v stabilnej firme
• adekvátne finančné ohodnotenie
• príjemný kolektív, rodinná atmosféra
• firemné teambuildingy - vianočné večierky
• práca s modernými technológiami v moderných a čistých priestoroch
• balík sociálnych benefitov (narodeniny, pracovné jubileá, príspevok na svadbu, narodenie dieťaťa)
• firemný príspevok na Multisport kartu
• kariérny rast v prípade veľmi dobrých výsledkov zabezpečený
• stravné v hodnote 5,60€ (zamestnanec si dopláca 1,4€)
• práca na 1 smenu
• pružný čas pre denné dochádzanie do práce
• možnosť vzdelávania sa v anglickom jazyku

Informácie o výberovom konaní

Prax v odbore je požiadavkou. Prosíme aj o zaslanie Motivačného listu, ktorý nám pomáha vidieť Vás na ponúkanej pracovnej pozícií vzhľadom na Vaše predchádzajúce skúsenosti, pracovné úspechy ako aj Vaše zručnosti. Vhodný kandidát bude kontaktovaný telefonicky personálnym oddelením našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

Ekonomický odbor

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Fakturácia - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý
Helios Orange - Mierne pokročilý
Personalistika - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

1

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť flexibilita
• počítačové vlastnosť
• prax v odbore
• samostatnosť, pozitívny prístup a precízne plnenie zverených úloh
• tímový hráč, zodpovednosť, flexibilita
• znalosť príslušnej legislatívy
• spoľahlivosť, precíznosť a schopnosť organizácie
• komunikatívnosť
• aktívny vodič výhodou
• práca v systéme HELIOS ORANGE/iNuvio výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OSMOS, s.r.o. bola založená ako spoločnosť s ručením obmedzeným. Právnu subjektivitu sme nadobudli 06.10.2005.
V našej spoločnosti uplatňujeme zásady systému manažérstva kvality certifikovaného podľa ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015. (Systém environmentálneho manažérstva).
Firma od svojho vzniku prešla postupným vývojom a vysokou kvalitou svojich služieb uspela na tuzemskom ako aj na náročnom zahraničnom trhu. Dnes firma patrí medzi veľmi úspešné slovenské firmy a zhruba 90% svojej produkcie exportuje do krajín EU.
Podporujeme vývoj produktov a pokrývame oblasť výroby od návrhu až po realizáciu a implementáciu vo výrobe, vrátane komplexných dodávok a sériovej produkcie. Sme partnerom v oblasti návrhu, výroby, technologických riešení, predaj a podpora ERP systému.
Ďalej sa podieľame a zabezpečujeme nasledovné oblasti:
• návrh a optimalizácia plastových výrobkov vrátane Mold flow analysis a výroba plne funkčných prototypov,
• testovanie navrhovaných výrobkov z hľadiska funkčnosti a životnosti,
• konštrukcie vstrekovacích foriem – komplexná realizácia výroby formy od jej návrhu až po jej odladenie, dodanie a spustenie v sériovej produkcií,
• návrh a výroba upínacích, obrábacích, kontrolných a meracích prípravkov,
• konštrukcia nástrojov,
• vývoj a konštrukcia jednoúčelových strojov a zariadení

Viac ako 20 rokov na trhu a to nie sme ani v polovici :-)

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4508419  Dátum zverejnenia: 1.2.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac