Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent nákupu, koordinátor procesov administratívy
Oresi Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
650 EUR/mesiacfix 650€ + osobné ohodnotenie (cca. 750-800€ brutto), ostatné informácie na osobnom pohovore
650 EUR/mesiacfix 650€ + osobné ohodnotenie (cca. 750-800€ brutto), ostatné informácie na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste aktívny a pozitívny človek, ktorý vždy nájde to správne riešenie? Radi komunikujete a tešíte, keď to proste „odsýpa“ rýchlo? Ste zodpovedný, viete si efektívne zorganizovať svoju prácu a nájsť z času na čas systém aj v chaose? Chcete to byť práve Vy, kto rozšíri náš tím?
Ak sú Vaše odpovede áno, tak sa už teraz tešíme, že Vás osobne spoznáme a veľmi radi Vám zveríme nasledovné činnosti:
-objednávanie tovaru
- kontrola cien na vstupe podľa podkladov, skladové príjemky, výdajky
-aktívna komunikácia s dodávateľmi
-administratívna a koordinačná podpora štúdií
- vystavovanie a evidencia faktúr, dodacích listov, dobropisov, zápočtov v zmysle platnej legislatívy
- komunikácia so zákazníkom, sledovanie úhrad
- príprava podkladov pre účtovníctvo
- aktívna účasť na inventúrach
Ak sú Vaše odpovede áno, tak sa už teraz tešíme, že Vás osobne spoznáme a veľmi radi Vám zveríme nasledovné činnosti:
-objednávanie tovaru
- kontrola cien na vstupe podľa podkladov, skladové príjemky, výdajky
-aktívna komunikácia s dodávateľmi
-administratívna a koordinačná podpora štúdií
- vystavovanie a evidencia faktúr, dodacích listov, dobropisov, zápočtov v zmysle platnej legislatívy
- komunikácia so zákazníkom, sledovanie úhrad
- príprava podkladov pre účtovníctvo
- aktívna účasť na inventúrach
Zamestnanecké výhody, benefity
-zaujímavá práca v prosperujúcej spoločnosti
-príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
-odpovedajúce finančné ohodnotenie
-pracovná doba: pondelok - piatok
-priestor na sebarealizáciu
-príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
-odpovedajúce finančné ohodnotenie
-pracovná doba: pondelok - piatok
-priestor na sebarealizáciu
Informácie o výberovom konaní
Výberový proces sa uskutoční v priebehu mesiaca August 2020. Odporúčame uchádzačom sledovať mailovú schránku a prichádzajúce hovory.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
nákup, predaj, fakturácia, logistika, administratíva, marketing, koordinácia procesov
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-aktívny a pozitívny človek, ktorý rád rieši situácie a nachádza kreatívne rýchle a účinné riešenia
-samostatná jednotka aj tímový hráč
-prax na podobnej pozícii výhodou
-znalosť princípov vystavovania faktúr a dobropisov
-znalosť účtovného programu (programu Helios - výhodou)
-schopnosť profesionálnej komunikácie so zákazníkmi
-ochota učiť sa
-zodpovedný prístup k práci
-samostatná jednotka aj tímový hráč
-prax na podobnej pozícii výhodou
-znalosť princípov vystavovania faktúr a dobropisov
-znalosť účtovného programu (programu Helios - výhodou)
-schopnosť profesionálnej komunikácie so zákazníkmi
-ochota učiť sa
-zodpovedný prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Náš tím v spolupráci s našimi obchodnými partnermi tvorí jedného z najvýznamnejších dodávateľov komplexných kuchynských riešení na Slovensku. Už viac ako 10 rokov svojim zákazníkom robíme radosť z výberu toho najvhodnejšieho riešenia, profesionálnym a zároveň ľudským prístupom od predaja až po montáž zhmotňujeme predstavy našich klientov a pomáhame tak tvoriť srdcia ich domovov na dlhé roky.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3946012
Dátum zverejnenia: 3.8.2020
2020-08-03
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Koordinátor, Nákupca, Referent odbytu Spoločnosť: Oresi Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 650 EUR/mesiac