Referent nákupu, koordinátor procesov administratívy

Oresi Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
650 EUR/mesiacfix 650€ + osobné ohodnotenie (cca. 750-800€ brutto), ostatné informácie na osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste aktívny a pozitívny človek, ktorý vždy nájde to správne riešenie? Radi komunikujete a tešíte, keď to proste „odsýpa“ rýchlo? Ste zodpovedný, viete si efektívne zorganizovať svoju prácu a nájsť z času na čas systém aj v chaose? Chcete to byť práve Vy, kto rozšíri náš tím?

Ak sú Vaše odpovede áno, tak sa už teraz tešíme, že Vás osobne spoznáme a veľmi radi Vám zveríme nasledovné činnosti:
-objednávanie tovaru
- kontrola cien na vstupe podľa podkladov, skladové príjemky, výdajky
-aktívna komunikácia s dodávateľmi
-administratívna a koordinačná podpora štúdií
- vystavovanie a evidencia faktúr, dodacích listov, dobropisov, zápočtov v zmysle platnej legislatívy
- komunikácia so zákazníkom, sledovanie úhrad
- príprava podkladov pre účtovníctvo
- aktívna účasť na inventúrach

Zamestnanecké výhody, benefity

-zaujímavá práca v prosperujúcej spoločnosti
-príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
-odpovedajúce finančné ohodnotenie
-pracovná doba: pondelok - piatok
-priestor na sebarealizáciu

Informácie o výberovom konaní

Výberový proces sa uskutoční v priebehu mesiaca August 2020. Odporúčame uchádzačom sledovať mailovú schránku a prichádzajúce hovory.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

nákup, predaj, fakturácia, logistika, administratíva, marketing, koordinácia procesov

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-aktívny a pozitívny človek, ktorý rád rieši situácie a nachádza kreatívne rýchle a účinné riešenia
-samostatná jednotka aj tímový hráč
-prax na podobnej pozícii výhodou
-znalosť princípov vystavovania faktúr a dobropisov
-znalosť účtovného programu (programu Helios - výhodou)
-schopnosť profesionálnej komunikácie so zákazníkmi
-ochota učiť sa
-zodpovedný prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Náš tím v spolupráci s našimi obchodnými partnermi tvorí jedného z najvýznamnejších dodávateľov komplexných kuchynských riešení na Slovensku. Už viac ako 10 rokov svojim zákazníkom robíme radosť z výberu toho najvhodnejšieho riešenia, profesionálnym a zároveň ľudským prístupom od predaja až po montáž zhmotňujeme predstavy našich klientov a pomáhame tak tvoriť srdcia ich domovov na dlhé roky.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3946012  Dátum zverejnenia: 3.8.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 650 EUR/mesiac