Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovník/mzdový účtovník / administratívny pracovník
ORAVSKÉ VÝROBNÉ DRUŽSTVO
Miesto práce
Nemocničná 1, Dolný Kubín
Nemocničná 1, Dolný Kubín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.7.2023
1.7.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac- práca možnosti na živnosť: cena práce dohodou - hľadáme kombináciu pozície : účtovník / adminiistratívny pracovník alebo mzdový účtovník / administratívny pracovník
1 000 EUR/mesiac- práca možnosti na živnosť: cena práce dohodou - hľadáme kombináciu pozície : účtovník / adminiistratívny pracovník alebo mzdový účtovník / administratívny pracovník
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-kompletná realizácia a vedenie podvojného účtovníctva
-orientácia v legislatívnych zmenách v oblasti účtovníctva a daní-kontrola podkladov pre DPH a kontrola plnenia daňových povinností
- celková komunikácia s daňovým úradom, štatistickými úradmi, bankou, klientmi, vedením spoločnosti a zamestnancami.
- orientácia v účtovnom softvéri- možnosť školenia a zaučenia sa na pracovisku.
-dohľad nad správnym a promptným vyplatením dodávateľov, účtovane dodávateľských a odberateľských faktúr
-vedenie mzdového účtovníctva (10-20 zamestnancov)
-vedenie personálnej agendy, spracovanie miezd, ročných zúčtovaní a sociálneho poistenia
Administratívna práca:
- vedenie pokladne
- evidencia došlej a odoslanej pošty a faktúr
- spracovanie štatistík pre potreby firmy / ovládanie Excel - začiatočník
- príprava nájomných zmlúv pre poľnohospodárske účely
- práca s programom SKEAGIS (zaškolenie) - program slúži na evidenciu Nájomných zmlúv
- iné administratívne práce
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie vedenia spoločnosti
-orientácia v legislatívnych zmenách v oblasti účtovníctva a daní-kontrola podkladov pre DPH a kontrola plnenia daňových povinností
- celková komunikácia s daňovým úradom, štatistickými úradmi, bankou, klientmi, vedením spoločnosti a zamestnancami.
- orientácia v účtovnom softvéri- možnosť školenia a zaučenia sa na pracovisku.
-dohľad nad správnym a promptným vyplatením dodávateľov, účtovane dodávateľských a odberateľských faktúr
-vedenie mzdového účtovníctva (10-20 zamestnancov)
-vedenie personálnej agendy, spracovanie miezd, ročných zúčtovaní a sociálneho poistenia
Administratívna práca:
- vedenie pokladne
- evidencia došlej a odoslanej pošty a faktúr
- spracovanie štatistík pre potreby firmy / ovládanie Excel - začiatočník
- príprava nájomných zmlúv pre poľnohospodárske účely
- práca s programom SKEAGIS (zaškolenie) - program slúži na evidenciu Nájomných zmlúv
- iné administratívne práce
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemný mobil na súkromné účely
- stravné lístky
- zaškolenie priamo na pracovisku, vzdelávacie kurzy - Skegais, účtovníctvo
- možnosť práce na Živnosť : cena práce dohodou
- stravné lístky
- zaškolenie priamo na pracovisku, vzdelávacie kurzy - Skegais, účtovníctvo
- možnosť práce na Živnosť : cena práce dohodou
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je vhodná aj pre absolventa, ktorý bude ochotný sa učiť nové veci a bude mať záujem stať sa súčasťou firmy. Uchádzačovi dávame priestor na zaškolenie. Uchádzač musí mať skúsenosti s účtovaním a administratívou vo firme. Hladame len uchádzačov, ktorý sa vedia orientovať v účtovníctve, čiže účtovník / office manager.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v oblasti vedenia podvojného účtovníctva a riadenia ekonomiky
• Znalosť výpočtu miezd, personalistiky, ročného vyúčtovania daní a odvodov
• Prehľad v aktuálnej daňovej a účtovnej legislatíve
• Pasívnu znalosť anglického jazyka
• Precíznosť, samostatnosť,
• Znalosť výpočtu miezd, personalistiky, ročného vyúčtovania daní a odvodov
• Prehľad v aktuálnej daňovej a účtovnej legislatíve
• Pasívnu znalosť anglického jazyka
• Precíznosť, samostatnosť,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Oravské Výrobné Družstvo sa zameriava na výrobu krmných zmesí pre zvieratá.
ID: 3915969
Dátum zverejnenia: 8.6.2023
2023-06-08
lokalita: Dolný Kubín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Hlavný účtovník, Mzdový účtovník, Účtovník Spoločnosť: ORAVSKÉ VÝROBNÉ DRUŽSTVO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac