Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Mzdové podmienky
Od 1 500 EUR/mesiac
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mesto
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Za tvoju prácu ťa odmeníme:
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú tvoje skúsenosti. Okrem mzdy ti ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
Aká bude tvoja rola?
Chceš byť pravou rukou riaditeľky úseku IT, organizovať veci s prehľadom a udržiavať pri tom systém a poriadok? Máš rád/rada dynamickú prácu, kde nič nie je rutina, a baví ťa byť pri tom, kde sa veci dejú a transformujú na vyšší level? Ak si odpovedal/a áno, hľadáme práve teba!
- Budeš podporovať riaditeľku úseku IT vo všetkých administratívnych oblastiach
- Plánovať a organizovať jej kalendár
- Pomôžeš s prípravou podkladov, záznamov z porád a inými dokumentmi.
- Budeš spracovávať dochádzku, riešiť objednávky a vyúčtovania za IT oddelenie
- Zabezpečíš bezproblémové organizovanie služobných ciest, teambuildingov a iných akcií oddelenia
- Priložíš ruku k dielu pri ďalších administratívnych aktivitách, ktoré sa objavia.
Koho hľadáme?
- Máš skúsenosti na asistentskej pozícii? Super, ale nie je to podmienka.
- Ovládaš anglický jazyk na aktívnej úrovni (budeš ho používať denne).
- Si výborne zorganizovaný/á, komunikatívny/a a spoľahlivý/á.
- Samostatnosť a diskrétnosť sú tvoje silné stránky.
- Dokážeš efektívne riadiť svoj čas a zvládaš viac úloh naraz.
Prečo pracovať u nás?
- Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- Parkovanie pre zamestnancov
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- MultiSport karta
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
- 100 % hradené stravné (6,23 €/deň)
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
Benefity
Zobraziť všetky8 dní dovolenky navyše
Doprajeme ti voľno nad rámec zákona, aby si mal viac času na seba a svojich blízkych.
900 € ročne na Benefit Plus
Poskytneme ti príspevok, ktorý môžeš použiť napríklad na nákup dovolenky, elektroniky, kníh či ako príspevok na DDS.
Flexibilná pracovná doba
U nás ti poskytneme možnosť čiastočnej práce z domu a flexibilnej pracovnej doby.
O výberové konanie sa postará

ID: 4991729
Dátum zverejnenia: 13.1.2025
2025-01-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Orange Slovensko, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac