Administratívna podpora pre Sales Support (brigádnik/čka)

Podrobné informácie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.06.2022
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

  • Administratívne úlohy (Excel, Word)
  • Kontrola prijatých zásielok (fyzická aj administratívna)
  • Balenie zásielok / listov aj balíkov a príprava ich distribúcie
  • Príprava dokumentov
  • Práca v systémoch a aplikáciách
  • Spracovanie reportov v xls
  • Odosielanie e-mailov
  • Telefonické spracovanie jednoduchých žiadostí
  • Koordinácia riešenia požiadaviek (claims ticket)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Dostupnosť a časová flexibilita nového birgádnika:
Utorok – streda – štvrtok od 10.00 do 16.00h (celkovo 80 hod. mesačne).

Hard skills:
  • Excel na úrovni pokročilého (práca s funkciami)
  • Word – práca s dokumentami, vytváranie / editovanie
  • MS Office – užívateľská úroveň
  • Outlook – pokročilá úroveň
  • Skype for Business – užívateľská úroveň
  • Práca s kopírkou


Soft skills
  • Pracovitosť - rýchlosť aj kvalita bez potreby kontroly
  • Zodpovednosť – spoľahlivý človek so zmyslom pre detail
  • Komunikatívnosť – telefonická aj v písomnej forme (email)
  • Ochota prijímať pokyny, vypočuť si ich, vedieť ich logicky a stručne zosumarizovať
  • Proaktívny prístup – navrhnúť si vlastné zefektívnenie svojej práce.
  • Snaha a otvorenosť prezentovať svoj vlastný návrh/názor súvisiaci so zadaním
  • Vynikajúci time management - dochvíľnosť
  • Efektivita

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

O výberové konanie sa postaráTereza Oštromová z nášho People & Culture úseku.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 4349992  Dátum zverejnenia: 8.6.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.