Workforce Specialist

Podrobné informácie
Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.8.2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 092 EUR/mesiacdohodou
Dôležitá informácia: Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti.

Informácie o pracovnom mieste

Čo bude náplňou Vašej práce:
  • Zabezpečovanie čo najoptimálnejšieho rozdelenia pracovníkov Call Centier do pracovných zmien, s cieľom maximálne efektívneho využitia ľudských zdrojov a pracovných miest.
  • Vytváranie, analyzovanie a vyhodnocovanie typov rozvrhov zmenových prevádzok na úseku CS.
  • Vytvárať predikcie počtu hovorov, kapacity a SLA call centra.
  • Budete interným expertom na softvérový balík Workforce Management.
  • Podieľanie sa na strategickom plánovaní a rozvoji cieľov zákazníckeho servisu.
  • Dohliadanie na vylepšenia technológií a procesov s cieľom zabezpečiť vysokú spokojnosť zákazníkov a nákladovú efektívnosť.
  • Vypracovávanie prezentácií odporúčaní a návrhov na zlepšovanie procesov pre manažment.
  • Participovanie na rôznych projektoch podľa potreby.


Čo Vám za to dáme?
  • Mzdu od 1092 EUR/mesiac do 1450 EUR/mesiac + garantovaný 13. plat, okrem toho 2x ročne veľmi zaujímavé výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov). Môžu Vám vylepšiť mzdu pred letnými dovolenkami a Vianocami.
  • Dobu neurčitú už po 3 mesačnej skúšobnej dobe

Orange Benefity

Ako starostlivý zamestnávateľ máme pre našich kolegov pripravenú širokú paletu benefitov s ohľadom na ich potreby a pohodlie. Benefity delíme do 4 kategórií:

Komfort
  • plne hradený príspevok na stravovanie vo forme gastrokariet, alebo priamo na bankový účet(3,90 €/deň)
  • príspevok na mobilný telefón vo výške 350 € podľa vlastného výberu, každé dva roky
  • zamestnanecký paušál pre každého nášho kolegu úplne zadarmo, zároveň zvýhodnená ponuka našich služieb pre rodinných príslušníkov alebo priateľov
  • kompenzácia 8 dní PN/OČR
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona

Balans
  • na zachovanie rovnováhy medzi pracovným a súkromným životom, dostanete od nás nejaké to voľno navyše, napríklad počas leta

Zážitok
  • každý potrebuje svoj tím - ten vieme utužiť v rámci spoločných teambuildingov a zamestnaneckej párty

Voľba
  • každý má svoje špecifické potreby a Orange to vie - dáva Vám na výber čerpať benefity v našej cafeterii, v ktorej dostanete na kalendárny rok 900 € na čerpanie u rôznych poskytovateľov v oblasti zdravia, športu, cestovania, kultúry či finančných benefitov. Je potom už iba na Vás, či sa rozhodnete kúpiť lístky do kina, dobrú knihu, dovolenku či letenku do obľúbenej destinácie, alebo si prispievať do doplnkového dôchodkového sporenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, príp. ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

zákaznícky servis, výhodou sú skúsenosti s plánovaním prevádzky
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 3 roky praxe v oblasti zákazníckeho servisu
  • výhodou sú skúsenosti s plánovaním prevádzky call centra
  • výhodou ovládanie prevádzkových a ekonomických princípov riadenia call centra (parametre call centra, zmenová prevádzka, silná/slabá prevádzka, workload a utilizácia agentov call centra...)
  • veľmi dobrá práca s Excelom (hodnotenie a analýza prevádzkových dát, grafy, selekty...)
  • znalosť/orientácia v Zákonníku práce v súvislosti so zmenovou prevádzkou
  • analytické myslenie a org. schopnosti
  • komunikatívnosť
  • flexibilita a proaktívny prístup k riešeniu pracovných úloh
  • zvládnutý time-management a schopnosť stanovenia si priorít

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

O výberové konanie sa postaráMartina Babicová z nášho People & Culture úseku.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 4099209  Dátum zverejnenia: 9.6.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 092 EUR/mesiac