Customer Service Quality & Operation Specialist

Podrobné informácie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1650 € / mes. brutto*
Dôležitá informácia: Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti.

Informácie o pracovnom mieste

Naše oddelenie CS Quality&Support hľadá nového kolegu so skúsenosťami v oblasti starostlivosti o zákazníkov, ktorý je zbehlý v reportingu a analytike.

Úspešný kandidát/kandidátka bude poskytovať súčinnosť a podporu riaditeľovi a senior manažérom Customer Service (CS) úseku v oblasti implementácie a napĺňania úsekovej stratégie, ako aj zefektívňovania a skvalitňovania zákazníckeho servisu. Bude analyzovať a navrhovať zmeny v obsluhe zákazníkov na úseku CS a v ďalších kontaktných bodoch v spoločnosti Orange Slovensko.

Náplň práce na pozícii:
  • Príprava podkladov na prípravu stratégie CS úseku.
  • Zber podnetov, analýza a návrh zlepšení a zefektívnenia jednotlivých činností úseku.
  • Monitorovanie a proaktívne upozorňovanie na aktivity ostatných úsekov, ktoré môžu mať vplyv na stratégiu CS úseku alebo sú s ňou v rozpore.
  • Navrhovanie zmien senior manažérom úseku, súvisiacich s optimalizáciou a zefektívnením im zverených oddelení.
  • Vytváranie analýz a reportingu a prezentácie na úrovni riaditeľa CS úseku.
  • Príprava dashboardu (forma, obsah) pre CS úsek.
  • Sledovanie, analyzovanie vývoja nákladov a výnosov, rozpočtu úseku a upozorňovanie na odchýlky jeho čerpania.
  • Spolupodieľanie sa na implementácii Orange Group best practices v rámci CS úseku.
  • Monitorovanie aktuálnych cieľov CS úseku. Udržiavanie existujúcej a implementovanie novej metodológie merania a vyhodnocovania cieľov.
  • Analýza a reporting podnetov od zákazníkov z kontaktných bodov úseku CS a navrhovanie zmien na zvýšenie zákazníckej spokojnosti.
  • Navrhovanie zmien v existujúcich procesoch v obsluhe zákazníkov, v predajných procesoch a reportovanie ich dopadu.

Čo Vám za to dáme?
  • Od 1650 € / mes. brutto + garantovaný 13. plat, okrem toho 2x ročne veľmi zaujímavé výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov). Môžu Vám vylepšiť mzdu pred letnými dovolenkami a Vianocami.
  • Dobu neurčitú už po 3 mesačnej skúšobnej dobe.

Orange Benefity

Ako starostlivý zamestnávateľ máme pre Vás bohatú paletu benefitov, z ktorej si každý môže vybrať to svoje, pre správny balans medzi pracovným a súkromným životom. Delíme ich do 4 kategórií:

Komfort - Pre Vaše pohodlie a potreby
- Príspevok na mobilný telefón vo výške 350 € podľa vlastného výberu, každé dva roky
- Výhodná zamestnanecká ponuka k našim produktom a službám nielen pre Vás, ale aj pre Vašich blízkych
- Plne hradený príspevok na stravovanie vo forme gastrolístkov/gastrokariet (3,90 € / deň)
- Kompenzácia 8 dní PN/OČR

Balans - Pre rovnováhu práce a súkromia
- 5 dní dovolenky navyše
- 4 dni extra voľna (po vyčerpaní celej dovolenky)
- Flexibilná pracovná dochádzka a možnosť Homeoffice
- Svadobné a otcovské voľno
- Sabbatical

Zážitok - Chvíle a zážitky, ktoré nás spájajú
- Teambuildingové akcie
- Zamestnanecká párty
- Program Orange zdravšie - jóga a cvičenie pre zdravý chrbát
- Aktivity pre Vaše ratolesti - Medzinárodný deň detí, mikulášske balíčky

Voľba - Vyberte si to, čo Vás poteší v rámci benefitového portálu
Každý má svoje špecifické potreby a Orange to vie - dáva Vám na výber čerpať benefity cez portál Benefit Plus, v ktorom dostanete na kalendárny rok 900 € na čerpanie u rôznych poskytovateľov v oblasti zdravia, športu, cestovania, kultúry či finančných benefitov. Je potom už iba na Vás, či sa rozhodnete kúpiť lístky do kina, dobrú knihu, dovolenku či letenku do obľúbenej destinácie, alebo si prispievať do doplnkového dôchodkového sporenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

Oblasť starostlivosti o zákazníkov

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosti s reportingom a analytikou
  • Vítaná je znalosť práce s databázami
  • Prax v oblasti starostlivosti o zákazníkov
  • Výhodou je prax v telekomunikáciách (ale nie je podmienkou)
  • Aktívna znalosť anglického jazyka
  • Dobré komunikačné, vyjednácacie a prezentačné zručnosti
  • Analytické myslenie
  • Schopnosť myslieť strategicky
  • Samostatnosť, zodpovednosť
  • Orientácia na ciele

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

O výberové konanie sa postaráJuraj Sedlák z nášho HR oddelenia.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme najväčší mobilný operátor na Slovensku a líder v poskytovaní komplexných telekomunikačných služieb, ktoré naším zákazníkom uľahčujú život. Zároveň sa snažíme našich zákazníkov motivovať k ich zodpovednému a bezpečnému využívaniu. Týmto správaním nasledujeme a šírime našu stratégiu “Všetci máme veľkú moc, všetci máme veľkú zodpovednosť.“

Angažujeme sa tiež v oblasti CSR a firemnej filantropie, ktorú zastrešujeme prostredníctvom Nadácie Orange. Sme presvedčení, že len takýto spôsob podnikania, ktorý rešpektuje a vyvažuje obchodné ciele firmy a jej vplyv na spoločnosť, či ekológiu, je trvalo udržateľný. Zodpovednosť hrá v Orangei hlavnú úlohu aj smerom k svojim zamestnancom, čoho dôkazom je, že sa pravidelne umiestňujeme na stupienku víťazov. Už siedmy rok po sebe sme získali ocenenia Top Employer Global, Top Employer Europe a Top Employer Slovakia.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Adresa spoločnosti

Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8
821 08 Bratislava
http://www.orange.sk
ID: 3908107  Dátum zverejnenia: 4.5.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.