Leader tímu zákazníckej linky

Podrobné informácie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1500 € / mes. brutto
Dôležitá informácia: Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti.

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme šikovného leadera, ktorý bude riadiť pridelený tím Call centra so zameraním na riešenie požiadaviek B2B zákazníkov a zákazníkov s internetovými a fixnými službami.

Okrem toho zodpovedá za:

• Riadi pracovný výkon pridelenej skupiny. Kontroluje, dohliada a zodpovedá za kvalitu výkonu práce a jej zvyšovanie v oblasti poskytovania informácií o službách spoločnosti, technickej podpory pre zákazníkov a predaja služieb.
• Zodpovedá za hodnotenie výkonu agentov v rámci pridelenej skupiny.
• Podieľa sa na definícii cieľov, úloh, metodík a postupov na realizáciu práce oddelenia a zodpovedá za ich plnenie v rámci pridelenej pracovnej skupiny.
• V spolupráci s HR zodpovedá za výber nových agentov v rámci svojej pracovnej skupiny v súlade so schváleným plánom počtu zamestnancov.
• V spolupráci s HR zodpovedá za rozvoj a vzdelávanie svojich agentov a navrhuje pre nich potrebné školenia v súlade so schváleným plánom rozvoja.
• Na pravidelnej báze realizuje rozvojové, koučingové stretnutia a odovzdáva spätnú väzbu agentom s cieľom zvýšiť kvalitu práce a podporiť ich profesionálny rozvoj.
• Zabezpečuje dohľad a konzult pri riešení špeciálnych dátových požiadaviek a B2B zákazníkov.
• Aktívne spolupracuje a zdieľa svoje pracovné skúsenosti s ostatnými lídrami v rámci CS úseku.
• Aktívne spolupracuje s ostatnými oddeleniami v oblasti B2B a dátovych služieb.
• Komunikuje s internými a externými dodávateľmi.
• Pripravuje podklady, reporty a štatistiky súvisiace s jeho prácou.


Čo Vám za to dáme?
  • Od 1500 € / mes. brutto + garantovaný 13. plat, okrem toho 2x ročne veľmi zaujímavé výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov). Môžu Vám vylepšiť mzdu pred letnými dovolenkami a Vianocami.

Orange Benefity

Ako starostlivý zamestnávateľ máme pre Vás samozrejme bohatú paletu benefitov s ohľadom na Vaše individuálne potreby a pohodlie, aby ste mali ten správny balans medzi pracovným a súkromným životom. Delíme ich do 4 kategórií:

Komfort - Pre Vaše pohodlie a potreby
- Príspevok na mobil a zamestnanecká ponuka k našim produktom a službám
- Gastrokarty/lístky
- Kompenzácia 8 dní PN/OČR
- 5 dní dovolenky navyše
- Balíček pri narodení dieťaťa

Balans - Pre rovnováhu práce a súkromia
- 4 dni extra voľna
- Špeciálne, svadobné a otcovské voľno
- Sabbatical

Zážitok - Chvíle a zážitky, ktoré nás spájajú
- Zamestnanecká párty
- Aktivity v programe Orange zdravšie
- Medzinárodný deň detí

Voľba - Vyberte si to, čo Vás poteší v našej cafeterii


Ak ste zástancom názoru, že z maličkostí sa skladá svet, tak ešte dopĺňame tieto naše:
  • Firemná kaviareň
  • Klietky na bicykle, od nich výťahom až do práce
  • Sprievodca v náročných prvých dňoch – elektronický navigátor
  • Super školenie Vitaj v Orange, Orange bližšie – na lepšie zorientovanie
  • Možnosť konzultácií na akékoľvek témy s profesionálnym psychológom
  • Firemná sociálna sieť, firemný chat
  • Možnosť pracovať aj z domu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

zákaznícky servis, vedenie tímu
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

o Prozákaznícky prístup
o Schopnosť viesť ľudí
o Tímová spolupráca
o Komunikatívnosť
o Zodpovednosť
o Flexibilita
o Orientácia na ciele
o Time manažment
o Lojalita
o Schopnosť motivovať
o Prezentačné zručnosti
o Sledovanie trendov v oblasti rozvoja technológií
o Skúsenosť s vedením tímu
o Skúsenosť na Customer Service oddelení/Call Centre
o Znalosť B2B problematiky a produktov
o Vodičské oprávnenie skupiny B
o Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni (schopnosť porozumieť technickej terminológii)
o Dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

O výberové konanie sa postaráLucia Stachová z nášho People & Culture úseku.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 3826454  Dátum zverejnenia: 6.12.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1500 € / mes. brutto