Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1500 € / mes. brutto
Dôležitá informácia: Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti.
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme šikovného leadera, ktorý bude riadiť pridelený tím Call centra so zameraním na riešenie požiadaviek B2B zákazníkov a zákazníkov s internetovými a fixnými službami.
Okrem toho zodpovedá za:
• Riadi pracovný výkon pridelenej skupiny. Kontroluje, dohliada a zodpovedá za kvalitu výkonu práce a jej zvyšovanie v oblasti poskytovania informácií o službách spoločnosti, technickej podpory pre zákazníkov a predaja služieb.
• Zodpovedá za hodnotenie výkonu agentov v rámci pridelenej skupiny.
• Podieľa sa na definícii cieľov, úloh, metodík a postupov na realizáciu práce oddelenia a zodpovedá za ich plnenie v rámci pridelenej pracovnej skupiny.
• V spolupráci s HR zodpovedá za výber nových agentov v rámci svojej pracovnej skupiny v súlade so schváleným plánom počtu zamestnancov.
• V spolupráci s HR zodpovedá za rozvoj a vzdelávanie svojich agentov a navrhuje pre nich potrebné školenia v súlade so schváleným plánom rozvoja.
• Na pravidelnej báze realizuje rozvojové, koučingové stretnutia a odovzdáva spätnú väzbu agentom s cieľom zvýšiť kvalitu práce a podporiť ich profesionálny rozvoj.
• Zabezpečuje dohľad a konzult pri riešení špeciálnych dátových požiadaviek a B2B zákazníkov.
• Aktívne spolupracuje a zdieľa svoje pracovné skúsenosti s ostatnými lídrami v rámci CS úseku.
• Aktívne spolupracuje s ostatnými oddeleniami v oblasti B2B a dátovych služieb.
• Komunikuje s internými a externými dodávateľmi.
• Pripravuje podklady, reporty a štatistiky súvisiace s jeho prácou.
Čo Vám za to dáme?
Okrem toho zodpovedá za:
• Riadi pracovný výkon pridelenej skupiny. Kontroluje, dohliada a zodpovedá za kvalitu výkonu práce a jej zvyšovanie v oblasti poskytovania informácií o službách spoločnosti, technickej podpory pre zákazníkov a predaja služieb.
• Zodpovedá za hodnotenie výkonu agentov v rámci pridelenej skupiny.
• Podieľa sa na definícii cieľov, úloh, metodík a postupov na realizáciu práce oddelenia a zodpovedá za ich plnenie v rámci pridelenej pracovnej skupiny.
• V spolupráci s HR zodpovedá za výber nových agentov v rámci svojej pracovnej skupiny v súlade so schváleným plánom počtu zamestnancov.
• V spolupráci s HR zodpovedá za rozvoj a vzdelávanie svojich agentov a navrhuje pre nich potrebné školenia v súlade so schváleným plánom rozvoja.
• Na pravidelnej báze realizuje rozvojové, koučingové stretnutia a odovzdáva spätnú väzbu agentom s cieľom zvýšiť kvalitu práce a podporiť ich profesionálny rozvoj.
• Zabezpečuje dohľad a konzult pri riešení špeciálnych dátových požiadaviek a B2B zákazníkov.
• Aktívne spolupracuje a zdieľa svoje pracovné skúsenosti s ostatnými lídrami v rámci CS úseku.
• Aktívne spolupracuje s ostatnými oddeleniami v oblasti B2B a dátovych služieb.
• Komunikuje s internými a externými dodávateľmi.
• Pripravuje podklady, reporty a štatistiky súvisiace s jeho prácou.
Čo Vám za to dáme?
- Od 1500 € / mes. brutto + garantovaný 13. plat, okrem toho 2x ročne veľmi zaujímavé výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov). Môžu Vám vylepšiť mzdu pred letnými dovolenkami a Vianocami.
Orange Benefity
Ako starostlivý zamestnávateľ máme pre Vás samozrejme bohatú paletu benefitov s ohľadom na Vaše individuálne potreby a pohodlie, aby ste mali ten správny balans medzi pracovným a súkromným životom. Delíme ich do 4 kategórií:Komfort - Pre Vaše pohodlie a potreby
- Príspevok na mobil a zamestnanecká ponuka k našim produktom a službám
- Gastrokarty/lístky
- Kompenzácia 8 dní PN/OČR
- 5 dní dovolenky navyše
- Balíček pri narodení dieťaťa
Balans - Pre rovnováhu práce a súkromia
- 4 dni extra voľna
- Špeciálne, svadobné a otcovské voľno
- Sabbatical
Zážitok - Chvíle a zážitky, ktoré nás spájajú
- Zamestnanecká párty
- Aktivity v programe Orange zdravšie
- Medzinárodný deň detí
Voľba - Vyberte si to, čo Vás poteší v našej cafeterii
Ak ste zástancom názoru, že z maličkostí sa skladá svet, tak ešte dopĺňame tieto naše:
- Firemná kaviareň
- Klietky na bicykle, od nich výťahom až do práce
- Sprievodca v náročných prvých dňoch – elektronický navigátor
- Super školenie Vitaj v Orange, Orange bližšie – na lepšie zorientovanie
- Možnosť konzultácií na akékoľvek témy s profesionálnym psychológom
- Firemná sociálna sieť, firemný chat
- Možnosť pracovať aj z domu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
zákaznícky servis, vedenie tímu
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
o Prozákaznícky prístup
o Schopnosť viesť ľudí
o Tímová spolupráca
o Komunikatívnosť
o Zodpovednosť
o Flexibilita
o Orientácia na ciele
o Time manažment
o Lojalita
o Schopnosť motivovať
o Prezentačné zručnosti
o Sledovanie trendov v oblasti rozvoja technológií
o Skúsenosť s vedením tímu
o Skúsenosť na Customer Service oddelení/Call Centre
o Znalosť B2B problematiky a produktov
o Vodičské oprávnenie skupiny B
o Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni (schopnosť porozumieť technickej terminológii)
o Dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti
o Schopnosť viesť ľudí
o Tímová spolupráca
o Komunikatívnosť
o Zodpovednosť
o Flexibilita
o Orientácia na ciele
o Time manažment
o Lojalita
o Schopnosť motivovať
o Prezentačné zručnosti
o Sledovanie trendov v oblasti rozvoja technológií
o Skúsenosť s vedením tímu
o Skúsenosť na Customer Service oddelení/Call Centre
o Znalosť B2B problematiky a produktov
o Vodičské oprávnenie skupiny B
o Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni (schopnosť porozumieť technickej terminológii)
o Dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti
Informácie o výberovom konaní
Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.
Tešíme sa na Vaše reakcie!
Chcem túto prácu
O výberové konanie sa postaráLucia Stachová z nášho People & Culture úseku.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
ID: 3826454
Dátum zverejnenia: 6.12.2019
2019-12-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Manažér call centra, Vedúci predajne/prevádzky Spoločnosť: Orange Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1500 € / mes. brutto