Kariéra

Zákaznícka podpora Orange (Retenčné oddelenie)

Podrobné informácie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Od 790 € / mes. brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo bude Vašou úlohou?

  • Telefonické oslovovanie zákazníkov, ktorí požiadali o portáciu/výpoveď alebo ktorí zvažujú podanie portácie/výpovede zamerané na presviedčanie zákazníka, aby aj naďalej využíval služby spoločnosti Orange Slovensko, a.s.
  • Telefonické oslovovanie zákazníkov postúpených na riešenie z predajných miest alebo iných oddelení úseku Služieb zákazníkov.
  • Zisťovanie príčin nespokojnosti zákazníkov, hľadanie optimálneho riešenia a vytváranie ponúk pre zákazníka s cieľom, aby zostal naďalej zákazníkom spoločnosti Orange Slovensko a.s.
  • Hľadanie predajných príležitostí počas komunikácie na základe situácie zákazníka a samotný predaj produktov spoločnosti.

Čo Vám za to dáme?

• Od 790 € / mes. brutto + garantovaný 13. plat, okrem toho 2x ročne veľmi zaujímavé výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov). Môžu Vám vylepšiť mzdu pred letnými dovolenkami a Vianocami.

Dôležitá informácia: Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti.

Ako starostilvý zamestnávateľ máme pre Vás samozrejme bohatú paletu benefitov s ohľadom na Vaše individuálne potreby a pohodlie, aby ste mali ten správny balans medzi pracovným a súkromným životom. Delíme ich do 4 kategórii:

Komfort - Pre Vaše pohodlie a potreby

- Príspevok na mobil a zamestnanecká ponuka k našim produktom a službám
- Gastrokarty/lístky
- Kompenzácia 8 dní PN/OČR
- 5 dní dovolenky navyše
- Balíček pri narodení dieťaťa

Balans - Pre rovnováhu práce a súkromia

- 4 dni extra voľna
- Letné, špeciálne, svadobné a otcovské voľno
- Sabbatical

Zážitok - Chvíle a zážitky, ktoré nás spájajú

- Zamestnanecká párty
- Aktivity v programe Orange zdravšie
- Medzinárodný deň detí

Voľba - Vyberte si to, čo Vás poteší v našej cafeteria

Ak ste zástancom názoru, že z maličkostí sa skladá svet, tak ešte dopĺňame tieto naše:

• Firemná kaviareň
• Klietky na bicykle, od nich výťahom až do práce
• Sprievodca v náročných prvých dňoch – elektronický navigátor
• Super školenie Vitaj v Orange, Orange bližšie – na lepšie zorientovanie
• Možnosť konzultácii na akékoľvek témy s profesionálnym psychológom
• Firemná sociálnu sieť, firemný chat
• Možnosť pracovať aj z domu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 1 rok skúseností v oblasti zákazníckej starostlivosti a riešenia zákazníckych požiadaviek
  • predošlé praktické skúsenosti na podobnej pozícii alebo v inej telekomunikačnej spoločnosti sú výhodou
  • znalosť MS Office (hlavne orientácia na MS Excel)
  • silná prozákaznícka orientácia
  • veľmi dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti
  • schopnosť aktívne počúvať
  • samostatnosť

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto ponuka? Vyplnením a odoslaním osobného dotazníka v slovenskom alebo anglickom jazyku budete automaticky zaradený do našej databázy.


Poslať spoločnosti životopis

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Orange Slovensko, a. s., člen skupiny Orange a najväčší mobilný operátor na Slovensku. Na slovenskom trhu komerčne pôsobíme od roku 1997. K 30. 9. 2017 sme evidovali 2,850 mil. zákazníkov v mobilnej sieti a 191 000 zákazníkov pevného internetu a digitálnej televízie.

Kvalita našich služieb spĺňa kritériá certifikátu ISO 9001:2000, okrem toho je Orange Slovensko držiteľom certifikátu environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004, ako aj certifikátu informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001:2005 so zameraním na služby elektronického obchodu a mobilnej dátovej komunikácie.

Orange Slovensko je už 20 rokov lídrom v oblasti CSR a taktiež firemnej filantropie, ktorú zastrešuje prostredníctvom Nadácie Orange. Tá je podľa prieskumov verejnosti najdôveryhodnejšou firemnou nadáciou na Slovensku. Zodpovednosť hrá v Orangei hlavnú úlohu aj smerom k svojim zamestnancom, čoho dôkazom je ocenenie Zdravá firma roka za rok 2016 a ocenenia Top Employer Global, Top Employer Europe a ocenenie Top Employer Slovakia, ktoré sme získali už piaty rok po sebe.

V Orangei vieme, aké dôležité sú pre našich zákazníkov spoľahlivé služby, ktoré uľahčujú ich život. Nie technológie, ale potreby našich zákazníkov sú tým, čo určuje naše inovácie. Našou misiou je pomáhať prostredníctvom našich služieb všade tam, kde vieme byť pre našich zákazníkov užitoční. Chceme im umožniť, aby mohli každý deň ostať v spojení s tým, čo je pre nich v živote a v práci podstatné a dôležité. Jednoducho, spoľahlivo a bezpečne.

Komunikácia s našimi zákazníkmi je nám inšpiráciou a kľúčovým východiskom pre ďalšie napredovanie našich služieb. Vďaka kvalite komunikácie so zákazníkmi na sociálnych sieťach sa nám pravidelne darí obhájiť titul Socially Devoted.

Informácie o spoločnosti Orange Slovensko nájdete na stránke www.orange.sk, www.facebook.com/OrangeSlovensko alebo nás môžete sledovať cez Twitter na @orange_sk.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Adresa spoločnosti

Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8
821 08 Bratislava
http://www.orange.sk
ID: 3549451   Dátum zverejnenia: 28.11.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Od 790 € / mes. brutto