Zákaznícka podpora Orange (Retenčné oddelenie)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Telefonické oslovovanie zákazníkov, ktorí požiadali o portáciu/výpoveď alebo ktorí zvažujú podanie portácie/výpovede zamerané na presviedčanie zákazníka, aby aj naďalej využíval služby spoločnosti Orange Slovensko, a.s.
  • Telefonické oslovovanie zákazníkov postúpených na riešenie z predajných miest alebo iných oddelení úseku Služieb zákazníkov.
  • Zisťovanie príčin nespokojnosti zákazníkov, hľadanie optimálneho riešenia a vytváranie ponúk pre zákazníka s cieľom, aby zostal naďalej zákazníkom spoločnosti Orange Slovensko a.s.
  • Hľadanie predajných príležitostí počas komunikácie na základe situácie zákazníka a samotný predaj produktov spoločnosti.
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o výberovom konaní
Zmluva je na na dobu určitú - na zástup počas MD/RD zamestnanca.
Zaujala Vás táto ponuka?
Vyplnením a odoslaním osobného dotazníka v slovenskom alebo anglickom jazyku budete automaticky zaradený do našej databázy.
Informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Požadovaná prax
- prax v zákazníckom servise/obchode
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • min. 1 rok skúseností v oblasti zákazníckej starostlivosti a riešenia zákazníckych požiadaviek
  • predošlé praktické skúsenosti na podobnej pozícii alebo v inej telekomunikačnej spoločnosti sú výhodou
  • znalosť MS Office (hlavne orientácia na MS Excel)
  • silná prozákaznícka orientácia
  • veľmi dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti
  • schopnosť aktívne počúvať
  • samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
O spoločnosti Orange Slovensko

Orange je vedúcou telekomunikačnou spoločnosťou a najväčším mobilným operátorom na Slovensku. K 31.3. 2015 evidoval 2,854 mil. zákazníkov mobilných služieb a takmer 228 000 zákazníkov pevného internetu a digitálnej televízie, z toho 91 tisíc zákazníkov mobilnej TV. Mobilné služby poskytuje prostredníctvom 2G siete, ktorá pokrýva 99,8% populácie, prostredníctvom 3G siete s maximálnou rýchlosťou 42 Mbit/s, ktorá je dostupná pre viac než 90 % populácie a prostredníctvom 4G siete najnovšej generácie pokrýva 34 miest a obcí, čo je takmer tretina populácie Slovenska. Orange Slovensko je prvý telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý spustil najmodernejšiu pevnú sieť novej generácie na báze FTTH (Fiber To The Home – optika do bytu), ktorá v súčasnosti pokrýva takmer 336 tisíc domácností v 18 mestách. Pevný internet a digitálnu televíziu poskytuje Orange taktiež prostredníctvom technológie DSL, ktorá je dostupná na väčšine územia Slovenska. Spoločnosť Orange Slovensko je držiteľom certifikátu environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004, ako aj certifikátu informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001:2005 so zameraním na služby elektronického obchodu a mobilnej dátovej komunikácie. Na Slovensku je lídrom v oblasti CSR a firemnej filantropie, ktorú zastrešuje prostredníctvom Nadácie Orange – najznámejšej a najdôveryhodnejšej firemnej nadácie na Slovensku. Vďaka svojim rozsiahlym a dlhodobým aktivitám v oblasti spoločenskej zodpovednosti bol Orange už trikrát ocenený mimoriadne významným ocenením – Hlavnou cenou Via Bona Slovakia pre veľké podniky za komplexný prístup k zodpovednému podnikaniu. Kvalita služieb spoločnosti Orange Slovensko spĺňa kritériá certifikátu ISO 9001:2000 podľa medzinárodného štandardu kvality. Nezávislí audítori potvrdili, že Orange Slovensko má vybudovaný systém riadenia, ktorý zákazníkom zaručuje kvalitné, stabilné a konzistentné poskytovanie služieb. Orange je jediná spoločnosť na Slovensku, ktorá sa umiestnila šesťkrát po sebe na stupni víťazov rebríčka Firma roka, ktorý každoročne zostavuje ekonomický týždenník Trend.

Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina Orange. Informácie o spoločnosti Orange Slovensko sa nachádzajú na stránke www.orange.sk, www.facebook.com/OrangeSlovensko alebo nás môžete sledovať cez Twitter na @orange_sk, prípadne na Orange blogu na www.orange.sk/blog.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Adresa
Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8
821 08 Bratislava
http://www.orange.sk

E-mail: poslať životopis


> Späť na zoznam pozícií
ID: 3262090   Dátum zverejnenia: 6.12.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.