Zákaznícka podpora Orange – Customer Technical Support

Podrobné informácie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

• Vybavuje požiadavky zákazníkov týkajúce sa primárne dátových a biznis služieb prostredníctvom telefonickej linky (prípadne inými spôsobmi napr. cez E-mail, SMS)
• V prípade potreby rieši požiadavky aj rezidenčných zákazníkov týkajúce sa hlasových a dátových služieb
• Ponúka a predáva produkty a služby cez telefón – Telesales
• Spolupracuje s inými oddeleniami spoločnosti pri riešení náročnejšej požiadavky zákazníka

Pozícia je otváraná ako zástup počas materskej/rodičovskej dovolenky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Požadovaná prax

zákaznícky servis/starostlivosť

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• praktické skúsenosti s poskytovaním technického poradenstva sú výhodou
• znalosť anglického jazyka na mierne pokročilej úrovni slovom aj písmom
• komunikatívnosť
• príjemný hlas, bezchybná výslovnosť, schopnosť rýchlo reagovať
• asertivita
• odolnosť voči stresu
• ochota pracovať na zmeny

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 3244412  Dátum zverejnenia: 16.11.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou