Kariéra

Enterprise Architect (Telco)

Podrobné informácie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Tím Enterprise Architecture má v tíme voľnú stoličku pre nového kolegu. Tím je zodpovedný za to, aby obchodné stratégie a dôležité trendy boli vyjadrené v pracovných procesoch a systémoch spoločnosti. Hlavným cieľom tímu je uľahčiť zmenu spôsobom, ktorý maximalizuje jej hodnotu a minimalizuje s tým spojené "bolesti".

Enterprise Architect pracuje na tom, aby:
  • boli zmeny implementované v súlade so stratégiou spoločnosti s pravidlami architektúry, bezpečnosti a designu služieb a siete
  • navrhoval pravidlá Enterprise Architektúry a design, ktoré budú v súlade s cieľovou architektúrou, štandardami a odporúčaniami skupiny Orange
  • spravoval Enterprise Architeture (EA) model a servisný katalóg
  • pripravil operačný plán spoločnosti
  • koordinoval implementáciu pravidiel architektonického dizajnu v rámci ITN Architecture and Security Policy a komerčných ponúk vo fáze návrhu
  • zabezpečil súlad plánovaných a nasadzovaných riešení s technologickými možnosťami a cieľovou architektúrou siete Orange
  • sledoval svetové Telco/IT a Orange Group dizajnové trendy
  • koordinoval udržiavanie Enterprise Architecture modelu (E2E architektonickej dokumentácie) existujúcich a plánovaných produktov, služieb, systémov, procesov, dát, zodpovedností a ich vzájomných väzieb
  • vytváral rozhranie pre organizačnú štruktúru skupiny Orange Group v oblasti architektúry
  • počas "design" fáz implementácie zmien definoval „technické ohraničenie“ projektu (špecifikácia princípov, štandardov, cieľovej architektúry)
  • identifikoval vzťahy s ostatnými zmenami v rámci spoločnosti
  • revidoval časti projektovej dokumentácie týkajúce sa architektúry a dizajnu
  • konzultoval vstupy pre IT inžinierov a manažérov v oblasti architektúry a dizajnu
  • podporoval iné oddelenia pri tvorbe stratégií v oblasti IT
  • pripravil konečnú formu a obsah dokumentov a procedúr

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

Telco

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Prax v oblasti architektúry a dizajnu Telco riešení
  • Prehľad v telekomunikačných technológách – mobile data architecture, mobile voice (legacy, IMS), networking
  • Skúsenosti s vedením projektov
  • Anglický jazyk aktívne

Výhodou sú:
  • TOGAF znalosti + schopnosť využívať v praxi
  • COBIT, ITIL, Prince2 – znalosť frameworkov a schopnosť využívať ich v praxi

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto ponuka? Vyplnením a odoslaním osobného dotazníka v slovenskom alebo anglickom jazyku budete automaticky zaradený do našej databázy.


Poslať spoločnosti životopis

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Orange Slovensko, a. s., člen skupiny Orange a najväčší mobilný operátor na Slovensku. Na slovenskom trhu komerčne pôsobíme od roku 1997. K 30. 9. 2017 sme evidovali 2,850 mil. zákazníkov v mobilnej sieti a 191 000 zákazníkov pevného internetu a digitálnej televízie.

Kvalita našich služieb spĺňa kritériá certifikátu ISO 9001:2000, okrem toho je Orange Slovensko držiteľom certifikátu environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004, ako aj certifikátu informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001:2005 so zameraním na služby elektronického obchodu a mobilnej dátovej komunikácie.

Orange Slovensko je už 20 rokov lídrom v oblasti CSR a taktiež firemnej filantropie, ktorú zastrešuje prostredníctvom Nadácie Orange. Tá je podľa prieskumov verejnosti najdôveryhodnejšou firemnou nadáciou na Slovensku. Zodpovednosť hrá v Orangei hlavnú úlohu aj smerom k svojim zamestnancom, čoho dôkazom je ocenenie Zdravá firma roka za rok 2016 a ocenenia Top Employer Global, Top Employer Europe a ocenenie Top Employer Slovakia, ktoré sme získali už piaty rok po sebe.

V Orangei vieme, aké dôležité sú pre našich zákazníkov spoľahlivé služby, ktoré uľahčujú ich život. Nie technológie, ale potreby našich zákazníkov sú tým, čo určuje naše inovácie. Našou misiou je pomáhať prostredníctvom našich služieb všade tam, kde vieme byť pre našich zákazníkov užitoční. Chceme im umožniť, aby mohli každý deň ostať v spojení s tým, čo je pre nich v živote a v práci podstatné a dôležité. Jednoducho, spoľahlivo a bezpečne.

Komunikácia s našimi zákazníkmi je nám inšpiráciou a kľúčovým východiskom pre ďalšie napredovanie našich služieb. Vďaka kvalite komunikácie so zákazníkmi na sociálnych sieťach sa nám pravidelne darí obhájiť titul Socially Devoted.

Informácie o spoločnosti Orange Slovensko nájdete na stránke www.orange.sk, www.facebook.com/OrangeSlovensko alebo nás môžete sledovať cez Twitter na @orange_sk.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Adresa spoločnosti

Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8
821 08 Bratislava
http://www.orange.sk
ID: 3240754   Dátum zverejnenia: 13.11.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.