Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Administratívne zastrešenie procesu uzatvárania zmlúv, udeľovania plnomocenstiev a poverení, interných právomocí v spoločnosti, vedenie registra zmlúv, registra plnomocenstiev a poverení, aktualizácia zoznamu právomocí (Authority Matrix), registra sporov a ďalších registrov podľa platných interných procedúr, samostatné vykonávanie administratívnych prác.
Zodpovednosti:
- Koordinácia pripravovaných zmlúv v pripomienkovom procese, ako aj vedenie registra a archívu zmlúv uzatvorených v spoločnosti v súlade s platnou procedúrou Manažment zmlúv.
- Vedenie registra a archívu plnomocenstiev a poverení udelených spoločnosťou zamestnancom alebo tretím osobám v súlade s platnou procedúrou.
- Príprava, schválenie a registrácia poverenia/plnomocenstva.
- Vedenie registra sporov vedených spoločnosťou alebo voči spoločnosti v súlade s príslušnou platnou procedúrou - Vedenie registra mimosúvahových záväzkov (OBS) v súlade s príslušnou platnou procedúrou.
- Vedenie registra interných autorizácií a podpisových vzorov v súlade s procedúrou Interná autorizácia.
- Zabezpečenie aktualizácie zoznamu právomocí (Authority matrix) v súlade s platnou DPSA procedúrou.
- Samostatné vykonávanie administratívnych prác v súvislosti s prípravou podkladov, právnych dokumentov a stanovísk, prezentácií a materiálov k rokovaniam Corporate Legal Managera v rámci spoločnosti, ako aj vo vzťahu k tretím stranám
Pozícia je obsadzovaná na doba určitú (zástup počas rodičovskej dovolenky).
Zodpovednosti:
- Koordinácia pripravovaných zmlúv v pripomienkovom procese, ako aj vedenie registra a archívu zmlúv uzatvorených v spoločnosti v súlade s platnou procedúrou Manažment zmlúv.
- Vedenie registra a archívu plnomocenstiev a poverení udelených spoločnosťou zamestnancom alebo tretím osobám v súlade s platnou procedúrou.
- Príprava, schválenie a registrácia poverenia/plnomocenstva.
- Vedenie registra sporov vedených spoločnosťou alebo voči spoločnosti v súlade s príslušnou platnou procedúrou - Vedenie registra mimosúvahových záväzkov (OBS) v súlade s príslušnou platnou procedúrou.
- Vedenie registra interných autorizácií a podpisových vzorov v súlade s procedúrou Interná autorizácia.
- Zabezpečenie aktualizácie zoznamu právomocí (Authority matrix) v súlade s platnou DPSA procedúrou.
- Samostatné vykonávanie administratívnych prác v súvislosti s prípravou podkladov, právnych dokumentov a stanovísk, prezentácií a materiálov k rokovaniam Corporate Legal Managera v rámci spoločnosti, ako aj vo vzťahu k tretím stranám
Pozícia je obsadzovaná na doba určitú (zástup počas rodičovskej dovolenky).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni
- MS Office na pokročilej úrovni
- Skúsenosť v odbore je vítaná
- MS Office na pokročilej úrovni
- Skúsenosť v odbore je vítaná
Informácie o výberovom konaní
Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.
Tešíme sa na Vaše reakcie!
Chcem túto prácu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
ID: 3218814
Dátum zverejnenia: 18.10.2017
2017-10-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Orange Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou