Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatný účtovník
Optimal Management, s.r.o.
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, prípadne dohodou
ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacZákladná mzda je OD 1100 EUR/mesiac. Ostatné zložky mzdy závisia od pracovných skúseností uchádzača.
1 100 EUR/mesiacZákladná mzda je OD 1100 EUR/mesiac. Ostatné zložky mzdy závisia od pracovných skúseností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta pôsobiaceho v regióne Trnava obsadzujeme pracovnú pozíciu samostatného účtovníka.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kompletné vedenie podvojného účtovníctva spoločnosti
- zodpovednosť za správnosť vedenia účtovníctvo podľa platných právnych predpisov
- spracovávanie mesačnej, kvartálnej a ročnej závierky
- vystavovanie a účtovanie faktúr, dobropisov a ťarchopisov
- kontrola faktúr a ich prílohovej dokumentácie
- IC mesačné prefakturácie
- zabezpečiť správne a včasné účtovanie jednotlivých účtovných dokumentov
- evidencia zverenej účtovnej dokumentácie
- účtovanie bankových výpisov na dennej báze
- evidencia zmlúv a zodpovednosť za ne a za ich evidenciu
- mať prehľad v zmluvách, dokladať kópie zmlúv k faktúram
- import dát do účtovného programu
- vypracovanie daňových priznaní (DPH, daň z motorových vozidiel, DPPO)
- kontrola KV DPH
- vypracovanie výkazov pre Štatistický úrad SR (mesačný, štvrťročný, ročný)
- komunikácia s audítormi, daňovým úradom a inými inštitúciami
- reporting nadriadenému podľa reportingového kalendára
- kontrola splatnosti záväzkov spoločnosti
- kontrola splatnosti pohľadávok, urgovanie úhrad v prípade, ak sú po splatnosti
- komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi, riešenie problémov
- účtovanie a archivácia dokumentov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
- úhrady záväzkov, zodpovednosť za platby riadne včas a v správnej výške
- zodpovednosť sa SAMOSTATNÉ vypracovanie ročnej závierky účtovníctva
- súčinnosť pri daňových kontrolách, spolupráca s daňovými kontrolórmi
- príprava podkladov pre audítorov
- ostatné činnosti podľa pokynov nadriadeného.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kompletné vedenie podvojného účtovníctva spoločnosti
- zodpovednosť za správnosť vedenia účtovníctvo podľa platných právnych predpisov
- spracovávanie mesačnej, kvartálnej a ročnej závierky
- vystavovanie a účtovanie faktúr, dobropisov a ťarchopisov
- kontrola faktúr a ich prílohovej dokumentácie
- IC mesačné prefakturácie
- zabezpečiť správne a včasné účtovanie jednotlivých účtovných dokumentov
- evidencia zverenej účtovnej dokumentácie
- účtovanie bankových výpisov na dennej báze
- evidencia zmlúv a zodpovednosť za ne a za ich evidenciu
- mať prehľad v zmluvách, dokladať kópie zmlúv k faktúram
- import dát do účtovného programu
- vypracovanie daňových priznaní (DPH, daň z motorových vozidiel, DPPO)
- kontrola KV DPH
- vypracovanie výkazov pre Štatistický úrad SR (mesačný, štvrťročný, ročný)
- komunikácia s audítormi, daňovým úradom a inými inštitúciami
- reporting nadriadenému podľa reportingového kalendára
- kontrola splatnosti záväzkov spoločnosti
- kontrola splatnosti pohľadávok, urgovanie úhrad v prípade, ak sú po splatnosti
- komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi, riešenie problémov
- účtovanie a archivácia dokumentov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
- úhrady záväzkov, zodpovednosť za platby riadne včas a v správnej výške
- zodpovednosť sa SAMOSTATNÉ vypracovanie ročnej závierky účtovníctva
- súčinnosť pri daňových kontrolách, spolupráca s daňovými kontrolórmi
- príprava podkladov pre audítorov
- ostatné činnosti podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie
- príjemný a priateľský kolektív
- teambuildingové aktivity
- medzinárodné pracovné prostredie
- príjemný a priateľský kolektív
- teambuildingové aktivity
- medzinárodné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Pracovný pohovor sa bude konať priamo v mieste nášho klienta. Súčasťou osobného pohovoru je test z účtovníctva. Treba si na pohovor vyčleniť cca 1 hodinu.
Výberové konanie bude v dvoch kolách.
Výberové konanie bude v dvoch kolách.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
financie, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Fakturácia - Expert
Prax na pozícii/v oblasti
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý je priateľský, otvorený, vždy optimisticky naladený a s nadšením pre učenie sa nových vecí. Očakávame minimálne 2 roky skúseností v ročnej účtovnej a daňovej závierke, z tejto oblasti bude aj účtovný test na pohovore.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Našou analýzou navrhujeme pre firmy optimálne riešenia v rôznych oblastiach. Či už sa jedná o HR manažment, culture manažment, manažment rastu firmy/growth strategies, správne nastavenie finančného riadenia podniku či základné nastavenie účtovníctva a reportingu, až po procesný manažment.
Našim klientom, pre ktorého hľadáme vhodného kandidáta, je klient pôsobiaci v poľnohospodárskej prvovýrobe.
Našim klientom, pre ktorého hľadáme vhodného kandidáta, je klient pôsobiaci v poľnohospodárskej prvovýrobe.
ID: 4484805
Dátum zverejnenia: 31.3.2023
2023-03-31
lokalita: Trnava Pozícia: Účtovník Spoločnosť: Optimal Management, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac